Pari jaksoa katsoneena olen sitä mieltä että sarja on ihan pazka. Juoni on väkinäinen, kuvaus kehno ja ennen kaikkea äänet ihan sietämätöntä mutinaa ja muminaa. Pari näyttelijää on hyvää, loput ihan amatöörejä.
Utö huonoin sarja ikinä
11
3173
Vastaukset
- Anonyymi
Väkisin tuli katsottua jaksot loppuun saakka, hyvä kun loppui, eikä uutta kautta tule tähän sarjaan. En käsitä, kuinka joku sarja voidaan tehdä noin tökerösti, ettei äänen laatuun kiinnitetä mitään huomiota.
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä. Eka jakson katsoin ja se riitti. Puheesta ei saa mitään selvää, mutinaa vaan. Olisi edes tekstitys, mutta sitä ei ole .Teksti tv lopetettu nelosella kokonaan, niinkuin MTV: ltä
- Anonyymi
Kyllä nykytelkkarin tekstitysoptioista löyty tähänkin tekstitykset. Ärsyttää vaan kun ne on typistelty (toki ruudulle ei paljon tekstiä mahdu) eikä muutenkaan aina vastaa puhetta - puhetyyli vaihtuu kirjakieleksi, esim. "mun" on tekstitettynä "minun" jne.
- Anonyymi
Nimenomaan alkujaksot vaikutti lupaavalta ja odotti että mitenkähän tämä mysteeri kehittyy. Mutta jatkossa ja loppua kohti lässähti, kävi aina vaan tylsemmäksi vähän kuin Lost-sarja aikanaan.
- Anonyymi
Pitää saada rahastettua,kaikilla paskaohjelmilla.
- Anonyymi
Ville Virtasen kahjo meni pilalle viimeisessä jaksossa, onnistui jopa hukuttamaan itsensä! Liikaa selitettiin ja väännettiin rautalangasta tämän harhoja ja murhia, ei kai katsojat nyt ihan idiootteja ole.
- Anonyymi
Kuka näyttelee Breivikkiä?
- Anonyymi
Äänitys erittäin huono
- Anonyymi
Surullista ettei äänitekniikka edelleenkään yllä tälle vuosikymmenelle. Onko ohjaaja "kujalla" vai äänityspuoli osaamaton/ nukuksissa. Sitten herra virtanen yksi epäselvimmistä artigulaatiostamme mumisemaan...harmittaa isosti.
- Anonyymi
Mennyt kerrankin älykäs sarja vähän ohi ihmisiltä...
- Anonyymi
Jos sarjaan ei panna paljoa rahaa, äänitys on yksi säästökohdista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074957Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744281579- 1921146
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181044Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826