Utö huonoin sarja ikinä

Pari jaksoa katsoneena olen sitä mieltä että sarja on ihan pazka. Juoni on väkinäinen, kuvaus kehno ja ennen kaikkea äänet ihan sietämätöntä mutinaa ja muminaa. Pari näyttelijää on hyvää, loput ihan amatöörejä.
154495
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Väkisin tuli katsottua jaksot loppuun saakka, hyvä kun loppui, eikä uutta kautta tule tähän sarjaan. En käsitä, kuinka joku sarja voidaan tehdä noin tökerösti, ettei äänen laatuun kiinnitetä mitään huomiota.

Äänestä

Ihan samaa mieltä. Eka jakson katsoin ja se riitti. Puheesta ei saa mitään selvää, mutinaa vaan. Olisi edes tekstitys, mutta sitä ei ole .Teksti tv lopetettu nelosella kokonaan, niinkuin MTV: ltä

Äänestä
  • Kyllä nykytelkkarin tekstitysoptioista löyty tähänkin tekstitykset. Ärsyttää vaan kun ne on typistelty (toki ruudulle ei paljon tekstiä mahdu) eikä muutenkaan aina vastaa puhetta - puhetyyli vaihtuu kirjakieleksi, esim. "mun" on tekstitettynä "minun" jne.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä nykytelkkarin tekstitysoptioista löyty tähänkin tekstitykset. Ärsyttää vaan kun ne on typistelty (toki ruudulle ei paljon tekstiä mahdu) eikä muutenkaan aina vastaa puhetta - puhetyyli vaihtuu kirjakieleksi, esim. "mun" on tekstitettynä "minun" jne.

No olisikin saanut tekstityksen päälle vaan ei. Vaikka laittaa volyymiä, ainakin kolmannes puheesta menee ohi ja sitten mainosten aikana äänet huutoa eli jatkuvaa volyymin säätöä. Voiko olla typerämpää kuin kuiskia vuorosanoja vähän väliä niin, että yhtä mutinaa. Näyttelijöiden kuiskaamisistakin normaalisti saa selvää, ammattitaitoa, siis sitä ei vain piisaa ....kuiskia nyt vuorosanat kuulumattomiin. Saa kiukkuiseksi. Tosi kiukkuiseksi. Kaikkea tv:stä laitetaankin tulemaan. Miten ihmeessä tuotanto ei tällaiseen ole puuttunut?

Äänestä

• 9.99Ninni kirjoitti:

No olisikin saanut tekstityksen päälle vaan ei. Vaikka laittaa volyymiä, ainakin kolmannes puheesta menee ohi ja sitten mainosten aikana äänet huutoa eli jatkuvaa volyymin säätöä. Voiko olla typerämpää kuin kuiskia vuorosanoja vähän väliä niin, että yhtä mutinaa. Näyttelijöiden kuiskaamisistakin normaalisti saa selvää, ammattitaitoa, siis sitä ei vain piisaa ....kuiskia nyt vuorosanat kuulumattomiin. Saa kiukkuiseksi. Tosi kiukkuiseksi. Kaikkea tv:stä laitetaankin tulemaan. Miten ihmeessä tuotanto ei tällaiseen ole puuttunut?

Eiköhän se oo puomittajien syy eikä näyttelijöiden.

Äänestä

Nimenomaan alkujaksot vaikutti lupaavalta ja odotti että mitenkähän tämä mysteeri kehittyy. Mutta jatkossa ja loppua kohti lässähti, kävi aina vaan tylsemmäksi vähän kuin Lost-sarja aikanaan.

Äänestä

Pitää saada rahastettua,kaikilla paskaohjelmilla.

Äänestä

Ville Virtasen kahjo meni pilalle viimeisessä jaksossa, onnistui jopa hukuttamaan itsensä! Liikaa selitettiin ja väännettiin rautalangasta tämän harhoja ja murhia, ei kai katsojat nyt ihan idiootteja ole.

Äänestä

Kuka näyttelee Breivikkiä?

Äänestä

Äänitys erittäin huono

Äänestä

Surullista ettei äänitekniikka edelleenkään yllä tälle vuosikymmenelle. Onko ohjaaja "kujalla" vai äänityspuoli osaamaton/ nukuksissa. Sitten herra virtanen yksi epäselvimmistä artigulaatiostamme mumisemaan...harmittaa isosti.

Äänestä

Mennyt kerrankin älykäs sarja vähän ohi ihmisiltä...

2Äänestä

Jos sarjaan ei panna paljoa rahaa, äänitys on yksi säästökohdista.

Äänestä

Voisi palkita vuosikymmenen huonoimmasta äänitekniikasta. Miten tuollaista tasoa voi tv:stä nykyaikana tulla. Mukana joitakin ammattinäyttelijöitä, mutta niidenkään kaikista vuorosanoista ei saa selvää. Eivätkö itse nää pätkiä ja voi puuttua. Kai ammattinäyttelijät tajuavat, että ei tule mitään tuollaisesta. Pilaa koko sarjan. Kuka lienee vastannut äänitekniikasta? Ja koko tuotannosta?

Äänestä

Hyvä sarja oli, ei uskottava, mutta ei liian yliampuva.

2Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Pari jaksoa katsoneena olen sitä mieltä että sarja on ihan pazka. Juoni on väkinäinen, kuvaus kehno ja ennen kaikkea äänet ihan sietämätöntä mutinaa ja muminaa. Pari näyttelijää on hyvää, loput ihan amatöörejä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu