Venäjän hypritioperaatijota keskustelun häiritsemölmäisyys palstoilla

Anonyymi-ap

Goog valmistautuu ihan oikeasti sotaan Eurooppaa vastaan.

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/4e42165c-a625-4d6d-96a8-b6c9d0f42833

30.4 ja 1.5 näitselmöitsin kahjet nävyt kaksi vuotta sitten 2022jKr. Olen saanut nähjä tulevija aijenminkin ja huomannut niijen toteutuneen 100pros. Tuo pääkirjoitus saa minut nyt nostamaan toisen rohvetijani tähän ylös kun rosenttiluvut olleet oovon korkijat.

Voisiko Googin prinssi hyökätä Eurooppaan? Laita hetkeksi silmus kiinni ja ieti sitä kysymystä. Viimeisin toteutunut näkyni toteutui "samantien", aamula virran kännykkääni kytkettyjäni siellä oli viesti ottaa heti yhteys sairaalan teho-osastolla. Samalla muistelin unta jossa maallinen isäni soittaa mulle pään sisään ja yhteys aukeaa. Maallinen isäni yrittää sanoa jotain mutta ei saa sanottua mitään.Tunnen hänen hengityksensä.Sen pystyin kuulemaan unessa, josta tiesin yhteyjenottajan olevan maallisen isäni.

Soittajessani sairaalaan kerron siellä vastanneelle että näin unen, josta tiejänkin jo mitä asija koskee. En kuitenkaan kertonut untani hälle.

Lähjin sairaalaa kohti täyvess ahtistuksessa. Mietin että etten van nyt kolarija ajaisi, sillää olin jossakin shokin kaltaisessa olossa. Olo oli "hirvejääkin hirjevänpi."

Ja toijaankin sairaalaan saavuttuani olinkin pijan siinä huoneessa, jonne vainajat viejään ja jossa voi sitten olla hetken vielä hänen kanssaan. Raamatun lukeneena tiesin ettei maallinen isäni kuule minua mutta minä juttelin hänelle, toiveena muistaakseni oli se että jospa Jumala juttelee uutiseni maalliselle isälleni että mitä tuumin. En kertonut kuinka paha mulla on olla siinä hänen poistuttuaan vaan kerroin etä mä pärjään kyllä kun Herra Jumala on mun kanssani paimentajen mua eteenpäin ja että kaikkeni tulen tekemään sen eten että minäkin uskoni Herraan Jeesukseen loppuun asti säilyttäjen tulen Pelastuksen Ovesta sisään ja sitten hymyillään taas autuvaasti.

Jos näkyni kiinnostavat niin ne löytynevät joillakin hakusanoilla kuten :

"selef urge, pääni näky 30.04.2022jKr. Pääni näky 1.5.2022jKr. , helluntailaisuus"

Silloin sain seljaisija kommentteja, jossa sanottiin ettei se noin mene, mutta nyt asetelmat ovat jo sellaiset että toinen nävyistä on vavisuttavanmin jo ounasteltavissa. Eka näky oli muistaakseni Venäjän hyökäys Suomeen, jonk kerroin äitilleni saman tien.

Toinen näky oli ylöstenpjauksesta, mutta sen kertomisessa en muistaakseni pitänyt ilmoituskiirettä, kun ylöstenpjaus on äitiljeni suunnilleen sama asija kuin jokin satukertomuksellisuus. Mulla on sellainen ajatus syntynyt tuosta kahjesta perääkäisestä nävystä jo 2v sitten että nämä VOIVAT OLLA hyvinkin liki toisijaan tapahtumina: Googin hyökkäys Suomeen ja ylöstenpjaus. Joka tapauksessa minä, ynmärtääkseni vanhurskaus, nimi elämän kirjassa eläväinen, pelastuvainen pyhä olin vielä kokemassa ja näkemässä Helsinkissä sitä kuinka asuin Helsinkissä Googin hyökättyä ohjusten ja lentäväisten hävittäjien lentäjessä Suomen ilmatilassa itäpuolella. Nävyssä soitin maalliselle äitilleni ja kerroin uutiset että nyt Goog on hyökännyt Suomeen. Äitini oli siinä tilanteessa Keski-Suomessa.

Äitini on muuten muuttamassa 2025jKr. Helsinkiin.....joten jos näky on lookinen ja tarkka tässä kohjassa niin silloinhan Goog hyökkäisi Suomeen viimeistän keväällä, sillä näin hyökkäyksen tapahtuvan ihmisten pukeutumisesta päätellen suht kylmässä säässä, utta jonkin verran plusasteita silloin onpisi.

Mutta jääjään katsomaan miten käy. Jumlan suurta siunausta sinulle ja muista että ikävijenkin asijoijen pitää tapahtua , jotta ilon aikaan ihmislapset pääsisivät, Jeesuksen 1000v valtakuntaan nyt ensiinmääseeks. Kyllä tää tästä...heh.

Selef Urge

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai ei toi ole rohvetija vaan pääni näky/nävyt.

      Mutta se lienee rohvetija. Jos se toteutuu niin sitten se on sitä ainakin?

      Mä en sille voi mitään toteutuupa nävyt tai eivät toteutuvu. Mä vaan kerron sen minkä näin ja koin että kerronpa nämä kun nävyt on saatu varmaan just jakamisen takija....ja älyän nämä kertoa kun nävyt ovat toteutuneet osujen kohjilleen,joten nämä tai toinen nävyistäni olisivat eka/toka "hutinäkynävyt."

      Pakko myöntää että ylöstenpausnäky kelpaisi mule toteutua, mutta tuo Googin hyökkäys Suomeen onkin sitten seljainen että sitä tuumii että sais jääjä tapahtumatta, mutta ynmärjän kyllä kuinka Suomen syntimajassa "neste" kohoaa aina vaan ylöspäin.

      Voi kuinka karvasta se on juojakkaan suustaans alas kun se aika on jolloin se on pakko alas juoja.

      Tämän nyt päätin korjata kun se häirihtööpselöitsi:

      "Jumlan suurta siunausta sinulle"

      Jumalan suurta siunausta sinulle.

      Selef Urge

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Söin just ensitestissäni innokkaasti uutuuvellisen tuotteen estrelja sriracha mayo sipsijätä kotimaista kermaiilillä, jossa oli meiran sweet jalopenoa JA ITSE LISÄSIN VIELÄ HIEMAN omasta laajasta ja kattawasta maustevalikoimasta jauhomuojossa mustaata pippurijaata, paprikajauhoja, sitten jotain erikoisenpaa ANCHO SILI jauhoa. Sitten lusikallisella ne hitaasti sotkin yhteen kun muutenhan se pöllyää ynpäriinsä jos heti alkaa nopejasti sekoittamaan kermaiilin pinnalla oleva hienojakoista maustepölymassaa.

      Juoma pepsi max.

      Maistuiko? Nopeaan tahtiin ärhäkkäästi perunalastu toisensa jälkeen suuhun työntyi ahnauvessaansa.Laatutuote 4,75/5.

      Ostaisinko uuvestaan? Mitä kattelin lähipikkukuppani sipsivalikoimaa niin tuuminpa että tämä lienee paras tai toiseksi parasta mavultaansa.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        pepsi on kyllä hyvää


    • Anonyymi

      Väitän että opit ainakin yhjen kiinnostavan asijan tämän kuunneltuasi.Ainakin itse opin.....

      https://www.youtube.com/watch?v=8NzDcBfckJ0

      kuuntele myös ykkösosa, aloita vaikka ykkösosasta,Jeesus on numperi one.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Tuosta edellisestä linkistä kysymys 1.08.10-1.08.42

        Ovatko nämä kaikki juutalaisia vai onko joukossa pakanakansoista Jeesukseen uuvestisyntyneitä kristittyjä kun kaikki pitävät sapatitkin.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Turhuutta ja tuulen tavoittelua on ihmisen räpistely täällä ja mitään et saa mukaas lähtiessäs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe