Persut oli ennen Putinin suuria ihailijoita,mutta
nyt takki on kääntynyt.Mitä tapahtui?
Miksi persut hylkäsi Putinin?
10
107
Vastaukset
- Anonyymi
Irtisanomisia lisää , Hienoa nurin menee suuri suomi.
No kun sdp vassujen ja viherhippien kanssa eivät luopuneet putinin helmoista, nin periaatteellinen päätös on olla kuulumatta niiden kanssa samaan joukkoon.
Mni haaveili tietenkin saavansa samanlaisia prikkoja rinnuksiinsa kun heinäluomat, lipposet ja haloset, mutta jonkinlainen linsa se on persullakin, seuransa saa valita joten ei kiitos tuohon sakkiin.
Vihreiden ex puheenjohtajahan päivän uutisten mukaan oli taas tyhjentänyt pankin tästä aiheesta, aatesuunta velvoittaa.- Anonyymi
Mutta miksi kaikki puolueet hylkäsi suomalaiset?
- Anonyymi
Mestari vaikutti ongelmamme.
- Anonyymi
Helpotukseen.
- Anonyymi
En usko että persut olivat koskaan aiemminkaan mitään Venäjän tai Putinin ihailijoita missään muussa asiassa kuin ns. perinteisten perhe-arvojen kannattamisessa. Persut kun eivät erityisesti tykkää mistään sateenkaari-ideologian liiallisesta tyrkyttämisestä ja siinähän Putin on samalla linjalla. Kyllä persut toki homoja suvaitsevat ja heidän joukossaankin on julkihomoja, mutta eivät pidä siitä että niistä asioista tehdään joku ideologinen kysymys, jossa kaikki pakotetaan olemaan samaa mieltä.
- Anonyymi
Olen ollut PS jäsen ja aktiivi vuosikymmeniä!
Missään eikä koskaan ole tullut esiin Putinin kannatusta tai ihailua!
Jos PS ryhtyy kannattamaan Putinia - minä otan jalat alleni ja katoan!
Jos ei löydy sopivaa puoluetta! Perustan oman! Anti Putin puolue Suomi! - Anonyymi
Ei pelkästään Persut vaan vihervassut kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Toisaalta vihervassut ei vieläkään ole hyljänneet entistä ihanneyhteiskuntaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta vihervassut ei vieläkään ole hyljänneet entistä ihanneyhteiskuntaansa.
Vanha suola janottaa nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994