Olen muinaisjäänne...

Ei olisi pitänyt koskaan kaipailla täällä olemattomia.
Hyvää yötä ja kauniita unia. Parempaa huomista. 🌃🐺🌙☕

59

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä ☁️🐑💤🪽🤍🐔
      Niin mutta miten täältä pääsee pois...

      • Niin en tiedä... Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Samat tuntemukset, älä huoli. Öitä ja kirjoitteleppa huomenna taas?

      • Pelkkää vihaa ja ärtymystä vain sain aikaiseksi, enkä parantanut omaa asemaani mitenkään. Tein vaan itsestäni naurunalaisen ja pilkan ja halvennuksen kohteen tein itsestäni tänne kirjottelemalla. Ei ole enää mitään kaivettavaa minulla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pelkkää vihaa ja ärtymystä vain sain aikaiseksi, enkä parantanut omaa asemaani mitenkään. Tein vaan itsestäni naurunalaisen ja pilkan ja halvennuksen kohteen tein itsestäni tänne kirjottelemalla. Ei ole enää mitään kaivettavaa minulla.

        Hyvät unet🌌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät unet🌌

        Kiitos. Samoin sinulle, hyvää yötä. ✨
        Mä en vielä nuku moneen tuntiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Samoin sinulle, hyvää yötä. ✨
        Mä en vielä nuku moneen tuntiin.

        Ok mä meen🌌❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok mä meen🌌❤️

        Ok. Nähdää taas. 💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok mä meen🌌❤️

        Nuku hyvin. 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Samoin sinulle, hyvää yötä. ✨
        Mä en vielä nuku moneen tuntiin.

        Et tietenkään, kun pitää roikkua ja lässytellä netissä olemattomia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään, kun pitää roikkua ja lässytellä netissä olemattomia.

        Lässyttele sinä sitten mielestäsi jotain tärkeämpää ja olennaisempaa asiaa omassa ketjussasi.


    • Anonyymi

      Kaikilla on joskus mieli maassa ja huonoja päiviä. Parempi päivä huomenna. Öitä sudelle.

      • No toki on... Minulla lähes joka päivä... Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      They say Tyrannosaurus Rex wasn't as smart as they previously thought it was. That it was scary looking but only as smart as a crocodile or other modern reptiles these days. So not very very smart. But doesn't some of those like lose their tails, if they need to escape or something? Is that smart?

      • It's their instinct. Nature is smart in many ways.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        It's their instinct. Nature is smart in many ways.

        Oliko se rokotiili? Tyrannosaurus?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        It's their instinct. Nature is smart in many ways.

        So do wolves lose their tails when escaping?


      • Ei ollut. Krokotiilit ovat matelijoita, ja ne periytyy ihan muista lajeista. Krokotiilejä eli dinosaurusten aikaan jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        So do wolves lose their tails when escaping?

        Kyllä häntä suorana juostaan pakoon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut. Krokotiilit ovat matelijoita, ja ne periytyy ihan muista lajeista. Krokotiilejä eli dinosaurusten aikaan jo.

        Jos se olikin virtahepo? Näin kerran videosta miten virtahepo juoksi auton perässä Afrikassa ja ne pelkäsi niin hiivatisti. Ai että nauroin. Tykkään tällaisista vähän hulluista eläimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olikin virtahepo? Näin kerran videosta miten virtahepo juoksi auton perässä Afrikassa ja ne pelkäsi niin hiivatisti. Ai että nauroin. Tykkään tällaisista vähän hulluista eläimistä.

        Virhahepo on yksi vaarallisimmista eläimistä. Maallakin nopeita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Virhahepo on yksi vaarallisimmista eläimistä. Maallakin nopeita.

        Ihan kun se olisi nauranut vähän siinä videolla tempulleen. Se nimittäin lopetti sen auton jahtaamisen juuri ennen kuin olisi saanut sen kiinni. Lönkytteli muualle sitten ja nauroi selvästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun se olisi nauranut vähän siinä videolla tempulleen. Se nimittäin lopetti sen auton jahtaamisen juuri ennen kuin olisi saanut sen kiinni. Lönkytteli muualle sitten ja nauroi selvästi.

        Onhan se mahdollista että tunsi riemua siitä, kun sai häädettyä tunkeilijat pois.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Virhahepo on yksi vaarallisimmista eläimistä. Maallakin nopeita.

        Mustansuden läsnäolo taas vaarantaa terveytesi⚠️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan se mahdollista että tunsi riemua siitä, kun sai häädettyä tunkeilijat pois.

        Ei kun se vaan halusi leikkiä vähän. Sellaisia eläimet on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se vaan halusi leikkiä vähän. Sellaisia eläimet on.

        Ovat myös tarkkoja reviiristään, että niin, mitä se sitten olikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustansuden läsnäolo taas vaarantaa terveytesi⚠️

        Niin ku millä tavalla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ovat myös tarkkoja reviiristään, että niin, mitä se sitten olikin.

        Toki, mutta ne tietää että ei se oli niin vakavaa jos reviirille tullaan. Höpläyttävät vähän sitten alamaisiaan ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki, mutta ne tietää että ei se oli niin vakavaa jos reviirille tullaan. Höpläyttävät vähän sitten alamaisiaan ihmisiä.

        Mutta ei sellaisten otusten kanssa kannata lähteä leikkimään. Siinä voi käydä hassusti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta ei sellaisten otusten kanssa kannata lähteä leikkimään. Siinä voi käydä hassusti.

        Olohuoneessakin voi olla virtahepo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olohuoneessakin voi olla virtahepo.

        Jaa voi vai? Mihin olohuoneeseen sellainen mahtuisi? Pitäisi olla iso talo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa voi vai? Mihin olohuoneeseen sellainen mahtuisi? Pitäisi olla iso talo.

        No kyllä niitä yleensä on näissä pikkuruisissa lähiöiden kerrostalokämpissä. Muutama kalja kun menee niin tunnelma tiivistyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä niitä yleensä on näissä pikkuruisissa lähiöiden kerrostalokämpissä. Muutama kalja kun menee niin tunnelma tiivistyy.

        No itse en harrasta sellaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No itse en harrasta sellaista.

        En minäkään. En viihdy pienissä asunnoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. En viihdy pienissä asunnoissa.

        En viihdy minäkään. Eikä tämä oma kämppä mikään pieni olekaan. Tästä jos/kun aikanaan muutan, niin todennäköisesti omakotitaloon jossa oma piha. Olen aikanaan asunut sellaisessa, mutta eron jälkeen muutin tänne kaksioon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En viihdy minäkään. Eikä tämä oma kämppä mikään pieni olekaan. Tästä jos/kun aikanaan muutan, niin todennäköisesti omakotitaloon jossa oma piha. Olen aikanaan asunut sellaisessa, mutta eron jälkeen muutin tänne kaksioon.

        Minkälainen suhteesi oli sitten kun päätyi eroon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen suhteesi oli sitten kun päätyi eroon?

        Pitkä suhde se oli. Oltiin noin 15 vuotta yhdessä ja naimisissakin. Mutta sitten arki vaan oli liian raskasta molemmille. Kasvettiin erilleen. Tuli riitoja. Onnettoman vähän seksiä ja läheisyyttä. En olisi halunnut eroa, mutta exä ei enää jaksanu minua. Ollaan ystäviä edelleen silti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitkä suhde se oli. Oltiin noin 15 vuotta yhdessä ja naimisissakin. Mutta sitten arki vaan oli liian raskasta molemmille. Kasvettiin erilleen. Tuli riitoja. Onnettoman vähän seksiä ja läheisyyttä. En olisi halunnut eroa, mutta exä ei enää jaksanu minua. Ollaan ystäviä edelleen silti.

        Okei. No mitä sitten toivot tulevalta kumppaniltasi? Olet itse ilmeisesti aikamoinen alfauros.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No mitä sitten toivot tulevalta kumppaniltasi? Olet itse ilmeisesti aikamoinen alfauros.

        Mistä sä tuon alfauroksen nyt kehitit? Minä olen ihan nössö. En uskalla kiinnostaville naisille mennä puhumaan mitään. enkä pidä itseäni hyvännäköisenä. Ikinä en ole osannu lähestyä ihastuksiani, enkä tiedä millaisia ihmisiä ne olis ollu.
        Mitä toivon, no en tiedä. Pitää olla kivan näköinen ja mukava.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä sä tuon alfauroksen nyt kehitit? Minä olen ihan nössö. En uskalla kiinnostaville naisille mennä puhumaan mitään. enkä pidä itseäni hyvännäköisenä. Ikinä en ole osannu lähestyä ihastuksiani, enkä tiedä millaisia ihmisiä ne olis ollu.
        Mitä toivon, no en tiedä. Pitää olla kivan näköinen ja mukava.

        Ai olet nössö? Ahaa, no se ilmeisesti sitten selittää vähän tilannettasi. Kyllähän miehen pitää olla ronski iso....nen alfa monen mielestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai olet nössö? Ahaa, no se ilmeisesti sitten selittää vähän tilannettasi. Kyllähän miehen pitää olla ronski iso....nen alfa monen mielestä.

        No en minä mikään hintelä poika ole. Mutta pelkään naisia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en minä mikään hintelä poika ole. Mutta pelkään naisia.

        No se on vaan hyvä että on tervettä pelkoa. Koskaan ei tiedä millainen pirttihirmu sieltä paljastuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on vaan hyvä että on tervettä pelkoa. Koskaan ei tiedä millainen pirttihirmu sieltä paljastuu.

        Ei se ihan normaalia ja tervettä ole mun tapauksessa. Olis pitäny nuorena jo oppia miten naisille lirkutellaan ja miten niitä kelllistellään. Nyt on myöhäistä kaikki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ihan normaalia ja tervettä ole mun tapauksessa. Olis pitäny nuorena jo oppia miten naisille lirkutellaan ja miten niitä kelllistellään. Nyt on myöhäistä kaikki.

        Taitaa olla. Maailmanlopun on kuitenkin tulossa pian, joten onko sillä niin väliäkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla. Maailmanlopun on kuitenkin tulossa pian, joten onko sillä niin väliäkään?

        No ei kai sillä sitte ole. Olis ollu kiva kokea rakkaus vielä kerran elämässä. Mutta ei sitä väkisin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei kai sillä sitte ole. Olis ollu kiva kokea rakkaus vielä kerran elämässä. Mutta ei sitä väkisin...

        Varmaan tarvitaan joku todella hyvä siihen rakkauteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tarvitaan joku todella hyvä siihen rakkauteen.

        Mitä se taas tarkoittaa? Minä en ihan helpolla lämpene. Ja jos jostain kiinnostun, niin kiinnostun ihan 110%


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se taas tarkoittaa? Minä en ihan helpolla lämpene. Ja jos jostain kiinnostun, niin kiinnostun ihan 110%

        No miehissä tietenkin pitkä jykeväleukainen, komea, lihaksikas, iso...., karismaattinen, jne.

        Naisissa sitten hoikka, kaunis, urheilullinen, viisas, muodokas.

        Tästä se rakkaus kehittyy kun nämä kohtaa. Tulee sitä kemiaa heti luontaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miehissä tietenkin pitkä jykeväleukainen, komea, lihaksikas, iso...., karismaattinen, jne.

        Naisissa sitten hoikka, kaunis, urheilullinen, viisas, muodokas.

        Tästä se rakkaus kehittyy kun nämä kohtaa. Tulee sitä kemiaa heti luontaisesti.

        Näin. kyllä ne sellaiset toisensa löytävät. Olen saanu sivusta seurata.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin. kyllä ne sellaiset toisensa löytävät. Olen saanu sivusta seurata.

        Se on täysin luontaista. Vakka kantensa valitsee. Ihmisten pitää olla täsmälleen samaa tasoa, muuten ei tule onnea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on täysin luontaista. Vakka kantensa valitsee. Ihmisten pitää olla täsmälleen samaa tasoa, muuten ei tule onnea.

        Näin. Minä voinkin unohtaa kaikki suhteet. Ei kiinnosta mikään oma tasoinen paska.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin. Minä voinkin unohtaa kaikki suhteet. Ei kiinnosta mikään oma tasoinen paska.

        Et halua laskea rimaa? Niinhän netissä aina sanotaan, että rimaa pitää laskea. En ymmärrä. Komeille kaunis jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et halua laskea rimaa? Niinhän netissä aina sanotaan, että rimaa pitää laskea. En ymmärrä. Komeille kaunis jne.

        Joo en, end of discussion. Heippa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo en, end of discussion. Heippa.

        Morjens... 😳😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä sä tuon alfauroksen nyt kehitit? Minä olen ihan nössö. En uskalla kiinnostaville naisille mennä puhumaan mitään. enkä pidä itseäni hyvännäköisenä. Ikinä en ole osannu lähestyä ihastuksiani, enkä tiedä millaisia ihmisiä ne olis ollu.
        Mitä toivon, no en tiedä. Pitää olla kivan näköinen ja mukava.

        unohdit sanoa että mielummin teini tai pari kymppinen


    • Anonyymi

      Melkein tosiaan toivon että se maailmanloppu tulee pian kun ei tällä elämällä ole mitään tarjota mun kaltaisille yksinäisille ja syrjäytyneille luuserimiehille. Itse olisin edes kerran elämässä halunnut kokea rakkauden naisen kanssa. Seksisuhdekkin olis kelvannut mutta ei niin ei. Kukapa nyt enää tällaista yli-ikäistä melko kokematonta luuseria haluaisi.

      Kilttimies89

      • Sinä et ole vielä edes vanha. Odota kun tulet tähän ikään. Sitten on kyllä game over näytössä vilkkumassa. En mä toivo maailmanloppua. Antaa nuorten nyt nauttia elämästä. Katselen sivusta kun muilla on kivaa, ja sitten aikanaan heitän hyvästit tälle maailmalle.


    • Anonyymi

      niin sä kaipasit nettaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe