vapaa 50+v mies

Anonyymi-ap

Kuinka saa kehiteltyä uuden parisuhteen enää tämän ikäisenä nyt kun edellinen päättyi juuri? Olen 06-alueella
@ riemuretki (a) outlook.com

41

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helposti jos kelpuutat oman ikäistä seuraa taikka vanhempaa.

    • Anonyymi

      Tämä tosin ei taida olla oikea alusta siihen.
      Mikähän olisi?
      Kuitenkaan ei mikään Tinderi yms kiinnosta.
      On myös kik: sokuripapa

      • Anonyymi

        Sokeripapat hirteen.


    • Anonyymi

      Itse samaa ikäluokkaa. Helppoa jos haet normaalia naista. Tässä iässä naisista on ylitarjontaa. Itsekään en pysty/jaksa hoitamaan kaikkia tarjokkaita.
      Jos haluat paljon nuoremman niin vaikeaa. Rahamies kaveritkin joutuvat ramppaamaan Taikuissa tai Afrikassa kun tykkäävät nuoresta.

      • Anonyymi

        Afrikasta namukas persikkapylly kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikasta namukas persikkapylly kotiin.

        Se onkin elämää suurempi kysymys tämä oma vietti? Itselle tuli vasta 50 villityksessä saada Tyttöystävä ja päädyin viimein siinäkin Trans-naiseen. Voi pojat ku tietäsittekin. Yksityisasia on yksityistä, näin se vaan menee ja näillä mennään...


    • Normaalin, seksuaalisen parisuhteen, perustamisessa on tuolloin hieman esteitä. Ensisijainen ongelma on vaihdevuodet jotka alkavat kun munasarjakas on 40-45v iässä, ne lopettavat naisen (jo suuresti heikentyneen) seksuaalisuuden.

      Kummankin ikää pitää tarkastelle tuo käännekohta mielessä, ottaen huomioon suhteen toivottu kesto. Esimerkki kun toivottu kesto on 10v, eli munasarkas voisi olla enintään 40-10v=30v, mutta niin vanha, ikämuurin ylittänyt, on hetekalla jo aika haalea. Jos mies valitsee teini-ikäisen tytön, niin tämä on vielä alle 30v ikäinen kun suhde päättyy ja on koko suhteen ajan halukas, kuuma ja makea.

      Kannattaa lukea (opiskella, paneutua aihepiiriin) tästä kannattaa aloitttaa: John Alexander, "How To Become An Alpha Male": https://www.amazon.de/-/en/John-Alexander-ebook/dp/B0027P8B3Y/ref=tmm_kin_swatch_0

    • Anonyymi

      -Ap Vaihdevuodet jo ohittanut olisi ehkä se sopivin vaihtoehto koska raskausriski jo olisi poistunut. Lapseni olen jo tuottanut.

      Eipä täällä ole ladyja jotka tohtisivat viestiä.
      Mikä alusta toimisi paremmin?

      • Munasarjakas menettää seksuaalisen funktionsa vaihdevuosien seurauksena. Kukaan terve mies ei halua sellaisen kanssa parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Hoitoperäinen kirjoitti:

        Munasarjakas menettää seksuaalisen funktionsa vaihdevuosien seurauksena. Kukaan terve mies ei halua sellaisen kanssa parisuhteeseen.

        On toisenlaista kokemusta jopa hiukan yli 60+v ladyyn saakka vaan eipä kai se kaikkiin päde.
        Juuri siinä vaihdevuosien aikaan on sellainen "kuivakausi" ollut.
        Koska olen itsekin jo 50+v niin ei hyvään parisuhteeseen enää pelkkä seksi kuulu -AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        On toisenlaista kokemusta jopa hiukan yli 60 v ladyyn saakka vaan eipä kai se kaikkiin päde.
        Juuri siinä vaihdevuosien aikaan on sellainen "kuivakausi" ollut.
        Koska olen itsekin jo 50 v niin ei hyvään parisuhteeseen enää pelkkä seksi kuulu -AP

        Et vain ole huomannut että he vaivihkaa pruuttaavat liukkaria tavaraansa, ja sitten näyttelevät aktin. Vaihdevuodet päättää munasarjakaan seksuaalisen funktion aivan varmasti, siihen sisältyy -paljon- muutakin kuin "voitelu".

        Se että vaihdevuodet menisivät ohi ja sen jälkeen munasarjakas palautuisi seksuaalisesti kutakuinkin ennalleen on valhe jota levittää munasarjakkaat jotka potevat miesvihaa, etenkin femakot. Se että vaihdevuodet voisivat päättyä vasta paljon 50v ikävuoden jälkeen on myös valhe, samoista lähteistä. Tyypillisesti naiset menettävät seksuaalisuutensa, eivät mm, voi enää saada lasta, ollessaan 40+ vanha. Joitakin poikkeuksista kertovia tarinoita toisinaan kiertää maailmalla, yhteistä niille on se että kertomukset ovat peräisin aavikoita tai viidakoista. Lännessä munasarjakkaat jotka "saavat" lapsen 40+ iässä saavat sen sijaussynnyttäjän toimesta tai kyseessä on ottolapsi, yms kikoilla.


    • Minä ainakin aion suosiolla luovuttaa, kun ei tässä iässä enää sellaista saa mistä tykkäisi ja mihin ihastuu. Elämä siis oli ja meni. Nyt katsellaan tämä tylsä elokuva loppuun. Kaikki huikeat kliimaksit oli ja meni jo.

    • No joo.
      Meikäläiselle kelpaisi nainen haarukassa 30-55.

      Ei sillä iällä ole minulle kuitenkaan henk. koht. niin hirveästi väliä. Muut seikat painavat enemmän.
      Kaikkein eniten puntarissa on painoa luonteella. Kiltteys, helposti naurava (myös itselleen), kenties hiukan romanttinen, liikuntaa harrastava.
      Huonot päivät sallittu, jos valtaosa on kuitenkin niitä hyviä.
      Mutta jos tapana on juoda aamukahvit veskinpöntöstä, kiitos ei :).

      Makkarin puoli sitten hoituu kyllä itsestään, jos henkinen yhteys on kumpaakin osapuolta tyydyttävä ja keskinäisesti yhteensopiva.
      Ikähaarukasta todettakoon, että ei tuokaan nyt mikään ehdoton ole - mutta sanotaan näin että 65 on liikaa, 20 aivan liian nuori itselleni.

      Oma ikä on 57.
      Näin se minun kohdallani menee.
      Miten teillä muilla? Mielipiteitä?

    • Anonyymi

      Naisten kommentteja ei ole tullut lainkaan tähän keskusteluun, miksi ei?

    • Anonyymi

      Ehkä sitten vain on niin että n. 50v'a naisia ei uusi suhde samanikäiseen mieheen saa innostumaan. Pitääkö noutaa nuori filippiino sittenkin?

      • Menopaussin tuolla puolen olevia wanhusnaisia ei kiinnosta seksi, eikä siis seksuaalinen parisuhde, vaan he vihaavat seksiä ja kaikkea mitä siihen sisältyy/liittyy.


      • Anonyymi
        Hoitoperäinen kirjoitti:

        Menopaussin tuolla puolen olevia wanhusnaisia ei kiinnosta seksi, eikä siis seksuaalinen parisuhde, vaan he vihaavat seksiä ja kaikkea mitä siihen sisältyy/liittyy.

        Tähän olisi hyvä saada kypsien naisten kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän olisi hyvä saada kypsien naisten kommentteja

        Käyppä vaikka suunittelemaan omia hautajaisiasi.Tarpeeksi kypsä kommentoimaan ,elämä tuo ja vie



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän olisi hyvä saada kypsien naisten kommentteja

        Kuten huomaat, sait ikänaisilta ainoastaan viestiketjun sontimista. Täällä on vain katkeruutta ja miesvihaa potevia, kerran tai useammin jätettyjä munasarjakkaita, joista suuri osa on voimaantunut femakoiksi.


    • Anonyymi

      hahahaaaaaaaa

      • Anonyymi

        hahahaaaaaaaaa


    • Anonyymi

      Aloittaja a.p eikö onnistu samanlain suunilleen ,kun aiemminkin.Alapää lässytykset on murkkujen juttuja.ja mulkkujen

    • Anonyymi

      Niin no, viisikymppiset naiset ovat jo hakanneet vittunsa kiveen aiemmissa suhteissaan ja sen päälle autiomaan olosuhteet ja harmaantuneet pillukarvat.

      Kyllä sen ikäisillä on nussimiset nussittu.....

      • Anonyymi

        Ei mulla ainakaan sellaista kohtaloa ole.Pahansupaiset ihmiset voivat levittää provoa.sehän on rikos.


    • Anonyymi

      Olispa seuraa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kannata NykySuomessa. Antaa mennä vaan juhlien koko elämä tappiin asti. Suomessa on niin aivan käsittämättömän tyhmät päättäjät ja poliitikot että mitä väliä?? Hyvin pyyhkii vailla mitään ressiä kun metsiä ja luoliakin riittää..

    • Anonyymi

      Mielikuvitusta vaan kehiin ja muuta turvaa. Metsissä ja kovassa OP-pankki sijoituksiissa se on myös Wanhan pojan tuki turva ja jos sekään ei auta niin väkiviina, sauna ja willin lännen huonot naiset. Ei pojat ei tuu mitään sillä jos ei ole kovaa asennetta. Seuraava tie se on sitten avaruusolennot mutta onneksi se on ihan mahdoton juttu mutta Trans-naiset eli niillä mennään. Poliitikoille minä vaan haistatan pitkät kuten Irvin Goodman.

    • Anonyymi

      Suomen poliitikoille ja päättäjille voisi suunnitella ihan oman hymypatsaan joka koristaa sitten kaiken päälle koko kansankunnan raunioissa. Suomi on outomaa, saatika sitten koko markkinatalous maailma??

    • Anonyymi

      Jos löytyy Suomea vieläkin paskempi maa niin ilmoita siitä auliisti. Kylmyys, jää, lumi ja siihen vielä kaikki maailmanparantamisen ilmastonmuutosmaksut niin täys paskojen paska ja paskin maa on.

    • Anonyymi

      Kaikki Suomen poliitikot ja päättäjät toivon sitä itseä teille koko kaikesta täys sydämmestä. Helvetti on onneksi olemassa.

    • Anonyymi

      Itse en ole halunnut koskaan uskoa että Helvetti on olemassa mutta kun katsoo nykypolitiikkaa niin se on aivan varma asia. Helvetti on täyttä totta ja vielä täälläkin. Suomi on täys Helvetti.

    • Anonyymi

      Terveisiä Suomen päättäjät eli vain täys hullut tulee asumaan viimein suomessa eli josko viimein edes hekään..

    • Anonyymi

      Tulevaisuuden Suomessa, saatika Hesassa jo pelkkä asuminen on ja tulee olemaan erittäin vaikeaa eli Firmojen hienostuneesti haetuin termein haastavaa. Elämä on kaikkinensa Tauno Palonkin sanoin Suomi-Filmi filosofiassa eli kun "väliaikaista kaikki on vain" niin eipä siitä mittään ressiä!!

    • Anonyymi

      Minusta Pokka pitää Britti-sarjassa , Onslow tyylinen elämä on kaikein nautinnollisin, saatika helpoin. Olutta, sipsejä ja lyödään vetoa hevosista.

    • Anonyymi

      Haaveilu on yleensäkin halvin, helpoin ja varsinkin nykyhallituksen tulemana sekä tukemana eli raha ei kulu. Itse tulee näin keväisin aina mieleen monet Suomen kauniit kartanorakennukset ja myös Romaanikulttuuri kuin myös mustalaismusiikki. on siis kevät..

    • Anonyymi

      Niin ja aika aikansa kutakin. Viikatemies tulee jokatapauksessa sopimaan viimein ne lopulliset treffit että mitäs siitä sen enempää murehtimaan eli rennosti vaan..

      • Anonyymi

        Totta näin. Neitoset odottaa taivaan porteilla.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö, miksi asiallsien miehen aloitus saa törkykommenttia ja jankutusta 'munasarjakkaista'? Itse ole viisikymppinen liikunnallinen hoikka tolkun nainen, ja seksi on tärkeä osa elämääni, josta en hevillä luovu. Liukuvoiteet eivät kuulu repertuaariini, koska en sellaisia ole tarvinnut. Paljon matkustaneena, ulkomailla asuneena ja pari korkeakoulututkintoa hankkineena minusta saa myös fiksun seuralaisen, jonka kehtaa esitellä myös suvulle. Ihan turhaan mystifioitte deittailua keski-ikäisenä.

    • Anonyymi

      Kurttunaama voi unohtaa semmoiset jutut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe