Partureiden hinnoittele

Anonyymi-ap

Kertokaa mulle tyhmälle mitä eroa on naisten ja miesten hiusten leikkauksissa?ihmettelen kun emäntä käy parturissa niin hinta n. 120€ eikä aina piisaakkaan🤣itte kun käyn parturi niin hinta n. 20€. akalla kestää parturi n. 2tuntia itellä menee aikaa n. Vartti. En vaan voi käsittää.

17

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siinä on sitten hiuksiin tehty muutakin , kuin pelkkä leikkaus , kuten esim. permanentti , hiusväri , tms.

• Anonyymi

Vaimon kans yhtä pitkät tukat. Mulla tummat, vaimolla vaaleat. Minä maksan hiustenleikkuusta 22 €, vaimo 65€. Nyt saa site parturitädit selitellä hintojaan. Sana on vapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimon kans yhtä pitkät tukat. Mulla tummat, vaimolla vaaleat. Minä maksan hiustenleikkuusta 22 €, vaimo 65€. Nyt saa site parturitädit selitellä hintojaan. Sana on vapaa.

Juuri tämä. En voi käsittää. Akka puhuu et pitäis tilata parturi aika, juu soitti kahden viikon päästä saa mennä. Mä kävelen parturiin eikä tartte aikoja, mikä homma🤣

• Anonyymi

Mulla pikä parta 20€,vaimolla lyhyt tukka 70€?

• Anonyymi

Pitkätukkia on helppo jymäyttää kuuluu vanha sanonta parturialalla.

• Anonyymi

Tuohon on laskettu mahdollinen hiusten muotoilu, kampaus + tietty kaikki muotoilu, vaahto, lakka ja geeli.

Mutta, ihan valehtelematta voi sanoa: ahterista on.

Tuossa Sedussa on näppärät kampaamo tytöt jotka leikkaa hiukset, parrat, kihartaa, meikkaa, Jne 10e.👍
      Aikaa siinä menee, mutta näppäriä ovat ja opettaja on aina läsnä.
      Pojat ja tytöt hoitavat hiukset kuntoon, näin saavat oikeaa tuntumaan luonnonmukaisiin hiuksiin, eikä tarvi perukipäitä kuljettaa kainalossa.😅

• Anonyymi

MIssä on Sedun kampaamo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIssä on Sedun kampaamo?

Suupohjantie.
        ent, Citimarketin tiloissa.

• Anonyymi

Naiset on hankalia asiakkaita ja herkkiä reklamoimaan. Hiuksissa paljon työtä kun pelkkä suunnittelu voi ottaa tunnin.

• Anonyymi

Haloo!

Silloin täytyy olla jo koko päässä jotain vikaa, jos suunnitteluun tuollainen aika kuluu : DD

• Anonyymi

Hehe. Minä olen vuosikausia parturoinut itse hiukseni. Mulla on parturisakset ja trimmerikone. Aluksi meni opettelussa peilin kautta, mutta äkkiä siihenkin oppii. Leikkaan myös muiden hiuksia, ilmaseks. Olen aika kokenut tässä, ja taitava. Moni luulee että käyn parturissa alvariinsa, ja ihmettelee miten saan aina sopivan hiusmallin päähäni. Noh, tiedän pääni muodot tarkalleen, joten osaan sovittaa siihen oikeanlaisen leikkuun.

Se miksi rupesin omaparturiksi, johtui aluksi siitä, että olin usein tyytymätön maksullisten partureiden lopputulokseen. Itse kun leikkaa, niin saa juuri sellaisen lopputuloksen mitä haluaa, vaatii toki opettelua ensin, ja rohkeutta. Mutta kiitos seisoo alkukankeuden jälkeen.

Rahansäästö on sivuseikka. Toki rahaa tässä säästyy, parturikone maksoi 29 euroa, ja parturisakset 15 euroa. Ei nekään ikuisia ole, mutta niillä parturoi helposti sen kymmenen vuotta. Sitten ostaa uuden setin taas. Pääasia on silti se, että saa sellaisen lopputuloksen mitä itse haluaa.

Lisäksi, mielestäni koko parturin ammatti on turhista turhin. Jokainen oppii leikkaamaan itse hiuksensa, jos vain viitsii. Ei ole rakettitiedettä.

• Anonyymi

Kyllähän yrittäjä voi hinnoitella palvelunsa ihan niin kuin lystää. Mitä siitä itkemään. Voit myös leikata hiuksesi itse niin ei maksa yhtään mitään. Tai älä leikkaa tukkaasi enää ollenkaan niin rahaa säästyy.

• Anonyymi

naisena maksan hiusten leikkaus , alle 30 c. en pidä kalliina.

• Anonyymi

Miten takahousten leikkuu onnistuu itsenäisesti?

• Anonyymi

Kampaamojenkin hinnoittelu on aivan peestä. Keskustassa olevalla kampaajalla permanentti maksoi 135 e ja vuotta myöhemmin kauempana keskustaa olevassa kampaamossa sama työ 95 e.

• Anonyymi

Ihmettelen, miten voidaan leikata noin halvalla, maksetaankohan verot ym. Yhteiskunnan velvoitteet?

• Anonyymi

Olen käynyt oikealla maksullisella parturilla 31 vuotta sitten 17 vuotiaana. Sen jälkeen olen leikannut hiukseni itse, tyttöystävä, kaverin tyttöystävä tai nykyinen vaimoni. Olen leikannut ja värjännyt vaimonikin hiuksia. Silloin tällöin on käynyt parturissa ja joka kerta ollut järkyttynyt hinnasta ja ettei kuulemma yhtään sen kummempi tullut. Olen leikannut myös isäni ja veljeni hiuksia, joista kumpikin leikkaa hiuksensa nykyään itse.

En edes tiedä paljonko nykyään miesten hiustenleikkaus maksaa ilmeisesti tuon aloittajan mainitseman 20€.

Sen olen huomannut että katukuvaan on viimeaikoina tullut muutamia hienon näköisiä miesten parturiliikkeitä. Jotain maahanmuuttajan näköisiä ukkoja niitä pyörittää, liekkö turkkilaisia vai mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe