Partureiden hinnoittele

Anonyymi-ap

Kertokaa mulle tyhmälle mitä eroa on naisten ja miesten hiusten leikkauksissa?ihmettelen kun emäntä käy parturissa niin hinta n. 120€ eikä aina piisaakkaan🤣itte kun käyn parturi niin hinta n. 20€. akalla kestää parturi n. 2tuntia itellä menee aikaa n. Vartti. En vaan voi käsittää.

15

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siinä on sitten hiuksiin tehty muutakin , kuin pelkkä leikkaus , kuten esim. permanentti , hiusväri , tms.

      • Anonyymi

        Vaimon kans yhtä pitkät tukat. Mulla tummat, vaimolla vaaleat. Minä maksan hiustenleikkuusta 22 €, vaimo 65€. Nyt saa site parturitädit selitellä hintojaan. Sana on vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kans yhtä pitkät tukat. Mulla tummat, vaimolla vaaleat. Minä maksan hiustenleikkuusta 22 €, vaimo 65€. Nyt saa site parturitädit selitellä hintojaan. Sana on vapaa.

        Juuri tämä. En voi käsittää. Akka puhuu et pitäis tilata parturi aika, juu soitti kahden viikon päästä saa mennä. Mä kävelen parturiin eikä tartte aikoja, mikä homma🤣


    • Anonyymi

      Mulla pikä parta 20€,vaimolla lyhyt tukka 70€?

    • Anonyymi

      Pitkätukkia on helppo jymäyttää kuuluu vanha sanonta parturialalla.

    • Anonyymi

      Tuohon on laskettu mahdollinen hiusten muotoilu, kampaus + tietty kaikki muotoilu, vaahto, lakka ja geeli.

      Mutta, ihan valehtelematta voi sanoa: ahterista on.

      Tuossa Sedussa on näppärät kampaamo tytöt jotka leikkaa hiukset, parrat, kihartaa, meikkaa, Jne 10e.👍
      Aikaa siinä menee, mutta näppäriä ovat ja opettaja on aina läsnä.
      Pojat ja tytöt hoitavat hiukset kuntoon, näin saavat oikeaa tuntumaan luonnonmukaisiin hiuksiin, eikä tarvi perukipäitä kuljettaa kainalossa.😅

      • Anonyymi

        MIssä on Sedun kampaamo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIssä on Sedun kampaamo?

        Suupohjantie.
        ent, Citimarketin tiloissa.


    • Anonyymi

      Naiset on hankalia asiakkaita ja herkkiä reklamoimaan. Hiuksissa paljon työtä kun pelkkä suunnittelu voi ottaa tunnin.

      • Anonyymi

        Haloo!

        Silloin täytyy olla jo koko päässä jotain vikaa, jos suunnitteluun tuollainen aika kuluu : DD


    • Anonyymi

      Hehe. Minä olen vuosikausia parturoinut itse hiukseni. Mulla on parturisakset ja trimmerikone. Aluksi meni opettelussa peilin kautta, mutta äkkiä siihenkin oppii. Leikkaan myös muiden hiuksia, ilmaseks. Olen aika kokenut tässä, ja taitava. Moni luulee että käyn parturissa alvariinsa, ja ihmettelee miten saan aina sopivan hiusmallin päähäni. Noh, tiedän pääni muodot tarkalleen, joten osaan sovittaa siihen oikeanlaisen leikkuun.

      Se miksi rupesin omaparturiksi, johtui aluksi siitä, että olin usein tyytymätön maksullisten partureiden lopputulokseen. Itse kun leikkaa, niin saa juuri sellaisen lopputuloksen mitä haluaa, vaatii toki opettelua ensin, ja rohkeutta. Mutta kiitos seisoo alkukankeuden jälkeen.

      Rahansäästö on sivuseikka. Toki rahaa tässä säästyy, parturikone maksoi 29 euroa, ja parturisakset 15 euroa. Ei nekään ikuisia ole, mutta niillä parturoi helposti sen kymmenen vuotta. Sitten ostaa uuden setin taas. Pääasia on silti se, että saa sellaisen lopputuloksen mitä itse haluaa.

      Lisäksi, mielestäni koko parturin ammatti on turhista turhin. Jokainen oppii leikkaamaan itse hiuksensa, jos vain viitsii. Ei ole rakettitiedettä.

    • Anonyymi

      Kyllähän yrittäjä voi hinnoitella palvelunsa ihan niin kuin lystää. Mitä siitä itkemään. Voit myös leikata hiuksesi itse niin ei maksa yhtään mitään. Tai älä leikkaa tukkaasi enää ollenkaan niin rahaa säästyy.

      • Anonyymi

        naisena maksan hiusten leikkaus , alle 30 c. en pidä kalliina.


    • Anonyymi

      Miten takahousten leikkuu onnistuu itsenäisesti?

    • Anonyymi

      Kampaamojenkin hinnoittelu on aivan peestä. Keskustassa olevalla kampaajalla permanentti maksoi 135 e ja vuotta myöhemmin kauempana keskustaa olevassa kampaamossa sama työ 95 e.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      67
      1390
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1072
    3. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      35
      944
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      54
      933
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      105
      855
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      57
      799
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      794
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      711
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      693
    Aihe