naisen kestänyys

Anonyymi-ap

Kun ei ole naista jolta kysyä face to face, niin kysyn tässä vaikka tiedän vastausten tasson.

Meillä miehillä kestävyyden kanssa voi olla ongelmia. Naisen fysiologia on erilainen ja olisi aika mielenkiintoista tietää kuinka monta satsia nainen kestää kerralla.

Esim. Jos yksi nainti kestää sen 20 minsaa ja väliin laitetaan vaikka 10 minsaa, niin montako tälläistä puolen tunnin sessiota nainen jaksaa? Tietenkin naisen kuntokin vaikuttaa.... Olen kuullut parikin eri versiota, mutta en varsinaista nopeaa sarjatulitusta. toisessa parit nai ensin omaa puolisio ja tekivät vaihdon ja toisessa taas oli teknisistä syistä pidempi väli vaikka sessioista oli usempi kuin kaksi.

13

1781

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei miehillä ole mitään ongelmia kestävyyden kanssa. Mies kestää todella paljon fyysistä rasitusta, maratoonaritkin alkavat läähättämään vasta aivan loppumetreillä. Luulen että ainakin lepoasennossa oleva nainen jaksaa loputtomasti sessioita, mutta en ole koskaan kokeillut.

• Anonyymi

Vaimon kanssa naitu seitsemän tuntia, pyysi saada lisää. Kyllä mies väsyy ensin..

• Anonyymi

Riippuu, mitä tehdään. Jos itse ratsastan miehen päällä, niin siinä väsyy kyllä ja menee tovi, että pystyy sitä tekemään uudestaan. Kun saan orgasmin, tuntuu, että kehosta katoavat voimat joksikin aikaa, joten senkin puolesta täytyy kerätä voimia. Varsinkin, jos niitä orgasmeja saa useamman saman rakastelukerran aikana, niin esim kolmannen jälkeen on niin puhki, että mitään kovin aktiivista ei pysty tekemään.

Mutta sitä kyllä kestää yllättävän pitkään, jos saa alun jälkeen olla vuoteella pitkällään. Paikat tosin on herkkinä, mutta jos mies vaan jatkaa hyväilyjä siitä huolimatta, että pillu ensin vähän protestoi, niin itse kiihotun siitä ja tulen pian uudelleen (kaikki naiset ei tästä tietenkään tykkää, silloin ei kannata jatkaa). Ja jossain vaiheessa se alapää tulee niin helläksi, että pitää antaa päivä pari palautua…

• Anonyymi

Mitä mieltä olet noista "maratoonisessioista" , joissa yhdyntä voi kestää jopa toista tuntia? Sellaista hidasta ajanpysäyttämää rakastelua.

• Anonyymi

Oletko kokeillut tätä jaksamistasi ryhmässä? Tai niin että N + monta M?

Tuleeko noissa sanomista jos nainen haluaa lopettaa ns kesken?

Ollaan naisystävän kanssa miettimässä NMM tai NMMM kimppaa. Eka kerta molemmilla. Nainen uskoo jaksavansa, kun ollaan joskus tehty pidempiä sessioita, missä lisätty kestoa kemikaalilla

• Anonyymi

Minun naisystävä haluaisi minun lisäksi pari nopeasti laukeavaa jotta voisi kokeilla tuplapanoa. Ollaan 50-vuotiaita ja nainen on BBW. Hänellä on aikanaan pari kokeilua asiassa ollut mutta onnistuneita kertoja ei ole.

• Anonyymi

Kyllä useimmat miehet vieraaseen vittuun aika nopeasti laukeaa. Tuon ei pitäisi olla ongelma. Meilläkin rouva tykkää saada useammalta nopeasti laukeavalta.

• Anonyymi

Kyllä siihen niin monta asiaa vaikuttaa.
      Miehinen kunto ja millainen kunto naisella.
      Kun on kiima päällä ja halu niin jaksaa .
      Kun miehet on söpöjä ja haluttavia jaksaa .
      Ja tietysti siittimen koko vaikuttaa minun jaksamiseen. Jos iso niin saan helpommin orkun ja silloin alkaa paikat kramppaamaan.
      Mutta aina ei ole min jaksamista kyselty, kun kolme nuorta miestä nussi mua. Miehien nussimisen kierto oli sen verran että eka ehti palautua kun kolmannella ruiskahti. Eka oli halukas jatkamaan.
      Kun miehet teki työn mulle jäi maata selällään ja levittää jalkoja että miehellä oli hyvä työntyä

Sperma teki paikat liukkaaksi.

• Anonyymi

Mistä löysit nämä nuoret miehet? Minkä ikäisiä olitte? Millaisia varmistuksia teit ennen sessiota? Missä tapasitte ekaa kertaa? Tapasitko kaikki kolme ensin jossain baarissa vai toiko tuttava kaverinsa? Missä tapasitte seksin merkeissä?

Turvallisuus mietityttää ja se ettei kuvata&hölistä asiasta turuilla ja toreilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä löysit nämä nuoret miehet? Minkä ikäisiä olitte? Millaisia varmistuksia teit ennen sessiota? Missä tapasitte ekaa kertaa? Tapasitko kaikki kolme ensin jossain baarissa vai toiko tuttava kaverinsa? Missä tapasitte seksin merkeissä?

Turvallisuus mietityttää ja se ettei kuvata&hölistä asiasta turuilla ja toreilla.

Oltiin Levillä ravintolassa ,ei tehty mitään hakua. En halunnut,sillä halusin nähdä kuka mua nai. Puhuttu kyllä oli että jos tulee mahdollisuus. Oltiin kolmekymppisiä ja nuoret miehet alle kakskyt. Olin ihan hermona,ja enpä yksin olis pystynyt. Mieheni kysyi jatkoille ,oli silloin kaikille perääntymisen mahdollisuus.
        Ja en ollut ottanut kun muutaman siiderin.
        Ja mieheni oli neljäntenä ,muttei tehnyt muuta kun toi pojille juotavaa. Ja tuskin hän olis pystynyt mitään tehdä,Jos pojat olis sitoneet mieheni. Mutta ihan kiltisti pyllyni tarjosin kavereille niin hyvin meni.
        Otti pojat kuvia mun pyllystä et saavat runkata
        Ja ei oo kuulunut huutelua .
        Ovat käyneet tyydyttämässä myöhemminkin ja tunnetaan jo toisemme. Tiedämme missä he asuvat ja jos halua niin ovat kotona käyneet.
        Kun on mahdollisuus,eli oon saanut omassa vuoteessa.
        Ja kyllä kestin ja halusin. Seuraavat päivät oli haastetta kun omalle miehelle piti antaa.
        Ehkä se auttoi et olin liukas kun spermat pillussa.

• Anonyymi

Kunto loppu kesken naiselta jo muutaman tunnin jälkeen sen jälkeen nainen siitä tuskin ainakaan nauttii

• Anonyymi

Kyllä nainen kestää, miehet on ne joka simahtaa. Olin nuorena likkana bändärinä ja kyllä minua naitiin. Kerrankin Heinäkuussa bussissa oli niin vitun kuuma, että pojat päättivät ajaa uimarannalle kolmen aikaan yöllä. Ja sitten, 11 kaveria pani mua vuorotellen, kuski ekana ja loput vauhdissa. Kuopiosta Porvooseen oli jonkun kalu sisässäni. Mutta, se olikin 70 lukua. Paljaalla pantiin ja sisälle laskettiin. E-pilleri oli keksitty.

• Anonyymi

Meillä yleensä mökillä 3- 4 vierasta naimassa vaimoani. Vaimo kyllä kestää, vaikka miehillä olis menossa jo kolmas kierros. Voi sitä sperman määrää vaimon vitussa...

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe