naisen kestänyys

Anonyymi-ap

Kun ei ole naista jolta kysyä face to face, niin kysyn tässä vaikka tiedän vastausten tasson.

Meillä miehillä kestävyyden kanssa voi olla ongelmia. Naisen fysiologia on erilainen ja olisi aika mielenkiintoista tietää kuinka monta satsia nainen kestää kerralla.

Esim. Jos yksi nainti kestää sen 20 minsaa ja väliin laitetaan vaikka 10 minsaa, niin montako tälläistä puolen tunnin sessiota nainen jaksaa? Tietenkin naisen kuntokin vaikuttaa.... Olen kuullut parikin eri versiota, mutta en varsinaista nopeaa sarjatulitusta. toisessa parit nai ensin omaa puolisio ja tekivät vaihdon ja toisessa taas oli teknisistä syistä pidempi väli vaikka sessioista oli usempi kuin kaksi.

14

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei miehillä ole mitään ongelmia kestävyyden kanssa. Mies kestää todella paljon fyysistä rasitusta, maratoonaritkin alkavat läähättämään vasta aivan loppumetreillä. Luulen että ainakin lepoasennossa oleva nainen jaksaa loputtomasti sessioita, mutta en ole koskaan kokeillut.

      • Anonyymi

        Vaimon kanssa naitu seitsemän tuntia, pyysi saada lisää. Kyllä mies väsyy ensin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kanssa naitu seitsemän tuntia, pyysi saada lisää. Kyllä mies väsyy ensin..

        Tuokin vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas eunukki

        Mitäs olet ja unelmoit.


    • Anonyymi

      Riippuu, mitä tehdään. Jos itse ratsastan miehen päällä, niin siinä väsyy kyllä ja menee tovi, että pystyy sitä tekemään uudestaan. Kun saan orgasmin, tuntuu, että kehosta katoavat voimat joksikin aikaa, joten senkin puolesta täytyy kerätä voimia. Varsinkin, jos niitä orgasmeja saa useamman saman rakastelukerran aikana, niin esim kolmannen jälkeen on niin puhki, että mitään kovin aktiivista ei pysty tekemään.

      Mutta sitä kyllä kestää yllättävän pitkään, jos saa alun jälkeen olla vuoteella pitkällään. Paikat tosin on herkkinä, mutta jos mies vaan jatkaa hyväilyjä siitä huolimatta, että pillu ensin vähän protestoi, niin itse kiihotun siitä ja tulen pian uudelleen (kaikki naiset ei tästä tietenkään tykkää, silloin ei kannata jatkaa). Ja jossain vaiheessa se alapää tulee niin helläksi, että pitää antaa päivä pari palautua…

      • Anonyymi

        Mitä mieltä olet noista "maratoonisessioista" , joissa yhdyntä voi kestää jopa toista tuntia? Sellaista hidasta ajanpysäyttämää rakastelua.


      • Anonyymi

        Buaahaa mitäs olet jo hupiakkakin hähähää


      • Anonyymi

        Oletko kokeillut tätä jaksamistasi ryhmässä? Tai niin että N + monta M?

        Tuleeko noissa sanomista jos nainen haluaa lopettaa ns kesken?

        Ollaan naisystävän kanssa miettimässä NMM tai NMMM kimppaa. Eka kerta molemmilla. Nainen uskoo jaksavansa, kun ollaan joskus tehty pidempiä sessioita, missä lisätty kestoa kemikaalilla


      • Anonyymi

        Että ihan tuota mieltä olet itsestäsi. Iteppä tuon urpo parhaiten tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ihan tuota mieltä olet itsestäsi. Iteppä tuon urpo parhaiten tiedät.

        Sää mää ja bää on nyt urpo buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt urpo buaahaa

        Hähähää Mitäs olet hehehehee ketä kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Minun naisystävä haluaisi minun lisäksi pari nopeasti laukeavaa jotta voisi kokeilla tuplapanoa. Ollaan 50-vuotiaita ja nainen on BBW. Hänellä on aikanaan pari kokeilua asiassa ollut mutta onnistuneita kertoja ei ole.

      • Anonyymi

        Kyllä useimmat miehet vieraaseen vittuun aika nopeasti laukeaa. Tuon ei pitäisi olla ongelma. Meilläkin rouva tykkää saada useammalta nopeasti laukeavalta.


    • Anonyymi

      Kyllä siihen niin monta asiaa vaikuttaa.
      Miehinen kunto ja millainen kunto naisella.
      Kun on kiima päällä ja halu niin jaksaa .
      Kun miehet on söpöjä ja haluttavia jaksaa .
      Ja tietysti siittimen koko vaikuttaa minun jaksamiseen. Jos iso niin saan helpommin orkun ja silloin alkaa paikat kramppaamaan.
      Mutta aina ei ole min jaksamista kyselty, kun kolme nuorta miestä nussi mua. Miehien nussimisen kierto oli sen verran että eka ehti palautua kun kolmannella ruiskahti. Eka oli halukas jatkamaan.
      Kun miehet teki työn mulle jäi maata selällään ja levittää jalkoja että miehellä oli hyvä työntyä

      Sperma teki paikat liukkaaksi.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34381
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22014
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11119
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      83
      7449
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6665
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      5045
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4097
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      45
      1714
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      34
      1656
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe