Mies oli varmaan noin 70v. Kiihotti tarjota peppupano noin vanhalle miehelle.
Parikymppisenä kiihotti antaa peppua vanhalle miehelle.
9
967
Vastaukset
- Anonyymi
Otahan ne bentsot spede Buaahaa
- Anonyymi
Kyseessä on homostelu ja sille on oma osio foorumilla.
- Anonyymi
Tää on seksisivusto ja tänne mahtuu kaikki seksuaalisuuteen liittyvä. Jos olet noin ahdasmielinen niin ohita sellainen avaus joka sua ei kiinnosta tai on sulle vastenmielinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on seksisivusto ja tänne mahtuu kaikki seksuaalisuuteen liittyvä. Jos olet noin ahdasmielinen niin ohita sellainen avaus joka sua ei kiinnosta tai on sulle vastenmielinen
Spedellä paloi käämit buaahaa
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
lopettaakaa idiootit ja soitelkaa toisillenne
- Anonyymi
nyt 60 kymppisenä tekis mieli antaa parikymppiselle
- Anonyymi
mun sauna kaveri kans 60-70 oli jumalattoman iso oli pakko kokeilla meni s lopulta pappa lauettaan kiitteli ei ollut mummu vainaan jälkeen saanut hyvää persettä
- Anonyymi
Olen aloittaja ja nyt kun olen jo kohta 60v niin tekee mieli nuorta pyöreää peppua takaapäin.
Eli tilanne muuttunut, ennen halusi vanhoilta miehiltä kalua peppuun mutta nyt tahtoisin antaa itse kalua nuoren peppuun.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694