Mustasudelle

Anonyymi-ap

Ystävä hyvä ÄLÄ KESKUSTELE enää tuon palsta-anonyymin kanssa, joka kääntää puukkoa haavassasi kerta toisen jälkeen.

Tällä anonyymillä on PAKKOMIELLE SINUUN ja se ronkkii kerta kerran jälkeen yksityisasioitasi omaa sairasta tarvetta tyydyttääkseen.

Itse ihmettelen suuresti, että vastailet kiltisti. Et ole selvitysvelvollinen millään tavalla tällä palstalla tekemään tuollaista.

23

299

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos. Olen kyllä huomannut sen, ettei täällä kukaan muu ole aiheesta niin kiinnostunut, kun hän on. En vastaile hänelle enää tästä lähin mitään.

      • Anonyymi

        Sivusta totean, että toivottavasti et. Minä(kin) olen kirjoitellut sulle jo monet kerrat, että älä lähde keskuteluihin tuon tyypin/noiden tyyppien kanssa. Sen kirjoittelut eivät ole ihan tervettä käytöstä.


      • Anonyymi

        Lässyn lässyn.


      • Ja pysy tuossa päätöksessäsi, ettet vastaa sille hullulle mitään.

        Me muut kyllä nähdään asia siten, että sinua vainotaan. Sinun "virheesi" ihastua itseäsi nuorempaan on ihan normaalia. Ei me pystytä valitsemaan kehen ihastumme.

        Okei, sä mokasit kun puhuit ihastuksestasi nimeltä, mutta olet jo joutunut maksamaan virheestäsi ainakin tuhatkertaisesti. Ellet enemmänkin.
        Tuon sinua vainoavan sekopään kautta.

        Saat ainakin minulta synninpäästön pikkuruisesta virheestäsi, mutta välillä tekisi mieleni ottaa tuota sinun vainoajaa remeleistä ja nostaa seinälle roikkumaan. Hän on ilkeämielinen kuspää, et sinä.

        Tämä touhu on saatettava päätökseen.

        Sinä taasen olet mielestäni ihan ok tyyppi. Et ehkä välkyin tyyppi jonka tiedän, mutta sinulla on sydän paikallaan. Sinussa on uskallusta olla oma itsesi aidosti ja rehellisesti. Se on arvostettava piirre ihmisessä. Leuka pystyyn ja hymyä huuleen. Kyllä se siitä.


    • Sitähän se just on, veitsen haavassa kääntelyä jatkuvasti. Mulla on ihan tarpeeksi huono olla muutenkin...

    • Ei häntä edes oikeasti juuri Susi kiinnosta. Ottaa vaan silmätikuksi kenet vain saa. Ja Susi kun vastailee hälle, niin sehän on kiusaajalle oikein nami paikka.

    • Anonyymi

      Mä luulen. Että kiinnostaa. Juuri Hukka. Muistakin syistä, kuin kiusaamisen takia. Tai sen takia että vastaa sille. Luulen myös. Että sillä on pakkomielle. Ja tota touhua todistanut myös todella kauan. Ei ole mitään normaalia ollut enää aikoihin.
      Kehottaisin ihan oikeasti painamaan niitä kolmea pistettä mistä ilmoittaa ylläpidolle.
      Sillä en kannusta ideaa että kukaan käyttäisi toisten elämään tai asuinpaikkoihin liittyviä nimiä, kuin puhuisi omista asioistaan. Ei ole ok toimintaa.
      Toinen juttu. On se. Että sotkee keskustelut ja aina menee tohon samaan junnaamiseen.
      Kolmas juttu. Kannustan ihan samaan kuin tämä joka aloituksen on tehnyt. Että älä vastaa sille mitään. Se ei siitä parane ja levy junnaa aina sinne että lopulta se kehottaa tappamaan itsesi.
      On raskasta luettavaa ja todistettavaa myös muille lukijoille. Eikä varmasti auta ketään.
      Jokaisella on myös lupa olla täällä palstalla. Ja kirjoittaa mitä haluavat. Ja jos menee jatkuvasti toisen aloitukseen vaatimaan että lähde palstalta tai uhkailemaan tai toivottamaan että kukaan tappaisi itsensä. On silloin ylittänyt rajat mitkä pitäisi olla olemassa.

      • Anonyymi

        Sinähän noita nostat ylös ja hoet jatkuvasti, ei Mustasusi.

        xLiner


      • Anonyymi

        Sivusta, todennäköisesti on. Saa nautintoa, kun onnistuu jollekin synnyttämään tuskaa anonyyminä? Minkä omille traumoilleen voi, kun ei kykene käsittelemään niitä ja hakemaan apua, jota loppupeleissä tarvitsee? Syyt on aina muissa siksi, vaikea muuttua paremmaksi?


    • Anonyymi

      Jotenkin pientä lopun alkua jo näissä lässytyksissä. Kamala fiilis varmaan mutta sen siitä saa, ei voi kuin nauttia. Sivusta hih hih.

      • Anonyymi

        No tervee. Täällähän sie rositta oot. Mites joko sie tuu sielt romaniast takas tänne soomeen. Myö ollaaki isoäitees kanssa vartottu jot millo hää taas kirjoittaa tän. Sinulle on ne alusasut ja se pipo tääl kudottuna ku tuut vaa hakkee. Veljees raikku sano jot hää on ostanut sinulle alepasta keskiketterrää nii piettää sit kunnon festit. T. Lefa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tervee. Täällähän sie rositta oot. Mites joko sie tuu sielt romaniast takas tänne soomeen. Myö ollaaki isoäitees kanssa vartottu jot millo hää taas kirjoittaa tän. Sinulle on ne alusasut ja se pipo tääl kudottuna ku tuut vaa hakkee. Veljees raikku sano jot hää on ostanut sinulle alepasta keskiketterrää nii piettää sit kunnon festit. T. Lefa

        Tullaan kevään aikana käymään siellä patteristontiällä niin saat moikata nadjaa ja kumppaneita kyllähän sä sekopååpedo he tiedätkin.


    • Anonyymi

      Elämä itsessään on yhtä lopun alkua ja alun loppua.

      • Anonyymi

        Kun tietäisit. Onneksi et sen tarkemmin, vois tulla kakka vaippaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tietäisit. Onneksi et sen tarkemmin, vois tulla kakka vaippaan

        Et tiedä mitä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitä tiedän.

        Eikä kiinnosta. Herran haltuun jne lykkyä pyttyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kiinnosta. Herran haltuun jne lykkyä pyttyyn

        Ompa dramaattista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa dramaattista.

        Oikeastaan huvittavaa.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä...

    • Trolli löytää aina uuden uhrin. (Bisse)Disse taisi vähän järkiintyä, niin ei kun tuoretta matoa koukkuun sätkimään!

    • Anonyymi

      Outoa, viestini poistetaan vaikka ne ovat sisällöltään hyvin neutraaleja.
      Tekoäly ja asetukset?

      AV

    • Anonyymi

      Ymmärränköhän täsmän ketjun vastauksista nyt oikein, että tämä sosiaalisesti kömpelöhkö lyhytlefa, joka randeakin kirjoittamaan vaati, on myös tässsä mukana?

    • Anonyymi

      Ainoa anonyymi jolla on häneen pakkomielle on hän itse sinänsä hyvin sarkastista kun vaikuttas ettei hän tule toimeen edes itse itsensä kanssa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      110
      2365
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      443
      1769
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1393
    4. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      91
      1344
    5. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      19
      1315
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1216
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      325
      1210
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      194
      1095
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1089
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1001
    Aihe