MITEN KUKAAN IKINÄ VOI TÄLLÄISTA SANOA?

Anonyymi-ap

TeuvoSuni 22.06.2021 09:29

• ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”

58

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskonharhaiselle kaikki on mahdollista.

• Anonyymi

Väärä sana. Näin: Harhaoppiselle kaik..

• Anonyymi

Kyllä saatanan omaksi pääsyyn vaaditaan hänen omien sanojensa mukaan palvontateon tekemistä saatanalle. Esim. Valan vannominen, abortti tai jokin paha syntinen teko.

Teuvo johtaa harhaan. Mutta pitää varmasti itse saamiaan ajatuksia suurina kultaisina kilpinä joilla voi pysäyttää vastustajia. Usko kilpenä. Rakkaus uskoo kaiken.

Kyllä tuollaisia kilpiä muillakin on. Ja jotkut niitä myös tarvitsevat.

Ilmestys kertoo saatanan yrittävän saada ihmiset kumartamaan EU petoa, toista petoa tai pedon kuvaa sekä ottamaan pedon merkin kaikki kaupat sulkemalla. Se onnistuu siinä vähitellen kun saa yli puolet kansasta palvojikseen.

Nyt onkin kansa eroamassa kirkosta ja Teuvokin siihen yllytti kovin paljon. Liekö hän ollut siinä tietämättään saatanan asiamies.

Korona rokotteen pakottaminen on yksi merkki siitä että saatanalla on jo nyt paljon valtaa. Kun yli puolet on eronnut kirkosta ja liittyy saatanaan niin hänelle ei ole mikään mahdotonta. Niin kävi jo Hitlerin aikana. Juutalaisilla ja natseilla oli kummallakin oma merkkinsä vaatteissa.

• Anonyymi

Saa-tana näyttää ajoittain menestyvän, kun sillä on näitä teuvoja ja taunoja apupoikinaan.

MUTTA lopullisen voiton saa Jeesus Kristus!

”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

• Anonyymi

Tuohan on retorinen käänteinen kysymys, jonka vain suomen kieltä hyvin hallitsevat ymmärtävät.

• Anonyymi

Lahkolaiset ovat huonosti koulutettuja, monet ovat olleet pitkään laitoksissa. Mutta esiintyvät täällä teologian tohtoreina ja alkukielen asiantuntijoina.

• Anonyymi

Jaa että ihanko kysymys?
        ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.” Teuvo Suni

Tämä Teuvon kirjoitus oli toteamus, ei suinkaan kysymys.
        Kysymyksen lopussa on kysymysmerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaiset ovat huonosti koulutettuja, monet ovat olleet pitkään laitoksissa. Mutta esiintyvät täällä teologian tohtoreina ja alkukielen asiantuntijoina.

Älä höpötä valhetta. Minun lähipiirissäni on mm. proviisori, solubiologian tohtori ja insinööri. En pitäisi heitä heikosti koulutettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta näyttää olevan kovin mukavaa valehdella. Olisiko se peräti patologista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä valhetta. Minun lähipiirissäni on mm. proviisori, solubiologian tohtori ja insinööri. En pitäisi heitä heikosti koulutettuna.

Niinpä. Ja perillä Taivaan kodissa pääsemme laulamaan ylistystä Karitsalle!

Ja he veisasivat Moseksen, Jumalan palvelian virttä ja Karitsan virttä, sanoen: suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekos, Herra Jumala kaikkivaltias! oikiat ja totiset ovat sinun ties, sinä pyhäin Kuningas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ja perillä Taivaan kodissa pääsemme laulamaan ylistystä Karitsalle!

Ja he veisasivat Moseksen, Jumalan palvelian virttä ja Karitsan virttä, sanoen: suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekos, Herra Jumala kaikkivaltias! oikiat ja totiset ovat sinun ties, sinä pyhäin Kuningas!

Aamen aamen aamen!

• Anonyymi

No olipa taas kehno hämäysyritys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että ihanko kysymys?
        ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.” Teuvo Suni

Tämä Teuvon kirjoitus oli toteamus, ei suinkaan kysymys.
        Kysymyksen lopussa on kysymysmerkki.

Aivan! Se on tällainen: ?

• Anonyymi

• ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki SYNTISET ikuisesti omakseen.”

Sovitus ei tullut automaattisesti vielä kenenkään henkilökohaiseksi sovitukseksi ristinkuoleman tapahtuessa.

Vasta Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala sovittaa syntisen ihmisen itsensä kanssa.

Ap. t. 22:16

Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna KASTAA itsesi, ANNA PESTÄ SYNTISI POIS.'

• Anonyymi

Sinun logiikkasi mukaan Jeesuksen sovitustyö saattoi kaikki ihmiset Saatanan omistukseen ikuisesti.
        SE ON DEMONINEN PÄÄSTÖ!

• Anonyymi

Pelkät tunteet, illuusiot ja mielikuvat, matkat sinne ristin juurelle ja veren ajattelu,
      ei vielä pese niitä syntejä pois. Se on psykologinen mielen taso "metanoita" kreikaksi, eikä ole vielä se Jumalan kohtaamisen taso ollenkaan.

• Anonyymi

1.Joh.5
        5 Kuka siis on, joka voittaa maailman, mutta se joka uskoo, että Jesus on Jumalan Poika?
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
        9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Joh.5
        5 Kuka siis on, joka voittaa maailman, mutta se joka uskoo, että Jesus on Jumalan Poika?
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
        9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.

Jes. 45:15

Totisesti sinä olet salattu Jumala, sinä Jumala, Israelin Vapahtaja.

Raamatun ilmoituksen mukaan Jumala on salattu Jumala (secret), josta tulee käsite "sakramentti" kaste ja ehtoollinen, joissa Jumala voidaan kohdata tässä ihmisten maailmassa.

• Anonyymi

Että tällaista…

• Anonyymi

Jooh…

• Anonyymi

Ei pelkkä uskominen ihmistä pelasta, ei pese perisyntiä eikä synnytä vedestä ja Hengestä, kyllä ovat Jumalan tekoja kasteessa vedestä ja Hengestä.

Jaakob oli Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Ei tuollaista voi käsittää ollenkaan. Hirvittävä rupisammakko!

• Anonyymi

Kun Perkele on saanut ihmisen valtaansa, niin silloin jälki on tuon kaltaista.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin haluaa eräs palstalainen, VL kodin kasvatti tuoda tarinansa julkisuuteen!
        https://prnt.sc/1wm6x67

Siinä kävi sitten niin kuin Ilmari Kiannon romaanissa, "Omat koirat purivat,"

• Anonyymi

Juuri niin!

• Anonyymi

Herjaaja puhuu kuten herjaaja puhuu.

• Anonyymi

Vastaa vielä puheistaan.

• Anonyymi

Kun ihminen on pahan vallassa, niin silloin hän voi päästellä tuollaistakin aivan helposti.

• Anonyymi

Niinpä. Per-ke-le juoksuttaa omiaan.

• Anonyymi

Totta Teuvo puhhuu!

• Anonyymi

Enpä minäkään huomannut, että edesmennyt T.S. olisi koskaan jäänyt kiinni valheista, kuten eräät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä minäkään huomannut, että edesmennyt T.S. olisi koskaan jäänyt kiinni valheista, kuten eräät.

Oletpa yksinkertainen kun et huomannut Teuvo valheita. Kaikki muut huomasivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa yksinkertainen kun et huomannut Teuvo valheita. Kaikki muut huomasivat.

Aivan. Sitä se sokeus teettää.

• Voiko oikeasti sanoa tuollaista joku kristityksi itseään kutsuva ?

• Anonyymi

Vastaus: EI VOI.

• Anonyymi

Ei mitenkään. Demonien täytyy olla kyseessä.

• Anonyymi

Ei mitenkään. Demonien täytyy olla kyseessä.

• Anonyymi

Teuvo kylvää Saatanan uskoa.

• Anonyymi

Narsisti voi sanoa noin!

• Anonyymi

Jumalan sanan totuus ei ole ihmismielen mukaista.

Teuvo sai Jumalalta suoraan ilmestystietoa, mikä saa väärämieliset raivon valtaan.

Teuvo oli oikea profeetta.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Teuvo on jo kolme vuotta sitten ylennetty kirkkauteen, mutta täällä kiihkomieliset täyttävät koko Raamattu-palstan massapostittamalla häntä vastaan osoitetuilla pahahenkisillä viesteillä.

• Anonyymi

Kiukkuilevat eksyttäjät liikkeellä. Raamatun sanan on selvä:

Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Gal. 1:8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukkuilevat eksyttäjät liikkeellä. Raamatun sanan on selvä:

Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Gal. 1:8

Paavalin enkeli tosin oli Saatanan enkeli, joka hänelle niitä viestejä toi sieltä henkimaailmasta.

Paavali ei kaihtanut valehtelemista, kun katsoi sen hyväksi tehokeinoksi.

Jesuiitat ottivat Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen:

"Tarkoitus pyhittää keinot."

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin enkeli tosin oli Saatanan enkeli, joka hänelle niitä viestejä toi sieltä henkimaailmasta.

Paavali ei kaihtanut valehtelemista, kun katsoi sen hyväksi tehokeinoksi.

Jesuiitat ottivat Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen:

"Tarkoitus pyhittää keinot."

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

Paavalin kirkastama totuus kihahtaakin helposti päähän, jos sitä pelkkää nauttii.

• Anonyymi

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
      Eikä kenenkään muunkaan tule niin tehdä.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi

Kyllä tuo lause on silkkaa hepreaa eli käsittämätön.

TS taisi pitää saatanana milloin mitäkin henkilöä tai instituutiota. Ehkä hän tässä ajattelee kirkkoa saatanaksi, vaikka se on Kristuksen ruumis.

Kun Ihmisen Poika, Kristus 1998 ilmestyi he sanoi Ilmestys 12 käy nyt toteen. Saatanalle on annettu Jumalan koko Voima langettaa maailma taikuuteen.

Saatana itse sanoi aikovansa tehdä keinotuonelan ja keinotaivaan sekä keinopyhiä niihin eksyttämään. Hän sanoi myös tekevänsä kaksi Jumalaa eli Jehovan ja Jahven ja jokaisen on valittava niistä kahdesta toinen. Jahve on kostojen Jumala ja Jehova rakkauden.

Saatana sanoi myös että vaikka omaan voimaa taikuuteen tulen hallitsemaan koko maailmaa tieteen avulla.

Antikristus on se kai minkä hän taikavoimallaan luo eksyttämään maailmaa. Mutta se on silmänlumetta ja tosi valtaa hän pitää tieteen avulla.

• Anonyymi

Monen vuoden vihanpito Jumalanmiestä Teuvoa kohtaan on sotkenut pahasti sinun ajatusmaailmasi Kristinuskon perusasioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen vuoden vihanpito Jumalanmiestä Teuvoa kohtaan on sotkenut pahasti sinun ajatusmaailmasi Kristinuskon perusasioista.

3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla on Älkää heitä pelätkö kirja ja olin viikon verran Teuvon Facebook kaveri, mutta Teuvo lopetti kaveruuden sanomalla: Sinäkö yrität minua opettaa.....

Ei mulla ole mitään vihaa häntä kohtaan. Tuo lause mihin aloitus viittaa on todellakin käsittämätön kaikille muille paitsi Teuvolle itselleen.

Siunausta, rauhaa ja menestystä teille.

Luen silloin tällöin hänen kirjaansa ja uskon hänen kokemuksiinsa ja löydän profetaalista mielekkyyttä eräissä hänen teksteissään. Esim. Siionin tytärtä koskevissa. Mutta ehkä tuo kirja aukenee vasta myöhään kokonaan lukijoille. Se on melko vaikea kirja paikoitellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla on Älkää heitä pelätkö kirja ja olin viikon verran Teuvon Facebook kaveri, mutta Teuvo lopetti kaveruuden sanomalla: Sinäkö yrität minua opettaa.....

Ei mulla ole mitään vihaa häntä kohtaan. Tuo lause mihin aloitus viittaa on todellakin käsittämätön kaikille muille paitsi Teuvolle itselleen.

Luen silloin tällöin hänen kirjaansa ja uskon hänen kokemuksiinsa ja löydän profetaalista mielekkyyttä eräissä hänen teksteissään. Esim. Siionin tytärtä koskevissa. Mutta ehkä tuo kirja aukenee vasta myöhään kokonaan lukijoille. Se on melko vaikea kirja paikoitellen.

Mitä mieltä olet siitä, kun eräs henkilö suoltaa jatkuvasti palstalle törkeää valhettaan, että Teuvo olisi muka pannut valhehuhun liikkeelle kuolemastaan ja kirjoittaisi koko ajan anonyminä palstalle Paavalia herjaavia viestejä. Minulla on 100%: varmuus Teuvon kuolemasta, joka tapahtui 13.5.-22.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, kun eräs henkilö suoltaa jatkuvasti palstalle törkeää valhettaan, että Teuvo olisi muka pannut valhehuhun liikkeelle kuolemastaan ja kirjoittaisi koko ajan anonyminä palstalle Paavalia herjaavia viestejä. Minulla on 100%: varmuus Teuvon kuolemasta, joka tapahtui 13.5.-22.

Mä luulen että hän käyttää Koraanin säettä jossa kielletään kutsumasta Jumalan tiellä kuolleita kuolleeksi. Ei vaan he elävät.....

Tuo mies joka kutsuu Teuvoa eläväksi aloitti jo ennen Paavalin profanoijan saapumista palstalle pitämään Teuvoa elävänä.

Hänellä on suuri lapsen usko joka toi palstalle Teuvoa muistuttavan Paavalin profanoijan. Ikään kuin Teuvon työn jatkajaksi. Sellaiseen pystyy elävä usko.

.... Älkää kutsuko Jumalan tiellä kuolleita kuolleiksi.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain yksi opettaja, ei kukaan muu, sitä Teuvo varmaankin tarkoittaa.

Joh. 13:13

Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain yksi opettaja, ei kukaan muu, sitä Teuvo varmaankin tarkoittaa.

Joh. 13:13

Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.

Jeesus oli ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan ja Rabbi, Juutalaisen uskonnon opettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen että hän käyttää Koraanin säettä jossa kielletään kutsumasta Jumalan tiellä kuolleita kuolleeksi. Ei vaan he elävät.....

Tuo mies joka kutsuu Teuvoa eläväksi aloitti jo ennen Paavalin profanoijan saapumista palstalle pitämään Teuvoa elävänä.

Hänellä on suuri lapsen usko joka toi palstalle Teuvoa muistuttavan Paavalin profanoijan. Ikään kuin Teuvon työn jatkajaksi. Sellaiseen pystyy elävä usko.

"suuri Saatanan lasten usko" siinä täytyy olla kyseessä...uskomalla valheet ei muutu todeksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvon vihaaja lukee Koraania...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvon vihaaja lukee Koraania...

En tiedä mitä lukee, tämän kaltaisia kirjoituksiaan on tämä palsta täynnä. Tämä on tosin lievimmästä päästä.

Anonyymi
        2025-09-04 14:34:02
        UUSI

Anonyymi kirjoitti:

Tuo Markuksen kohta voi viitata myös Ananiaan ja Safiiran ryöstömurhaan alkuseurakunnassa.

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Toivon, että pääset tuosta katkeruudestasi, johon olet niin kietoutunut. Samoin toivon, että pääset valheestasi ( kun väität olevasi ”edesmennyt” ) ja herjastasi Jumalan apostolia Paavalia kohtaan.
        Teuvo, aika on meillä täällä lyhyt. Sitä ei kannata käyttää vihaan, ei herjaan, ei valheeseen.
        Äänestä

• Anonyymi

Paatunut ihminen voi!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      55
      8719
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      302
      6570
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5897
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3790
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3193
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      62
      3099
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      151
      1833
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1746
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1438
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1186
    Aihe