ja siinä purkissa ei ole muovikorkkia, nokka käännetään vanhaan tapaan. H. 1,,55 €/l.
Hyvää ja pehmeän makuista tuo Valion täysmaito
21
521
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko pölliny jostain kun sitä ei saa kaupasta.
- Anonyymi
Mistä kaupasta Sinä et sitä saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kaupasta Sinä et sitä saa?
Mistään
Niis on korkit.
Mut työpaikallani keittiössä on korkittomia mitä käytämme ja ne säilyy pitkään.
- Anonyymi
Ostan Arlan ja Valion luomumaitoa, niissä on hyvä maku.
- Anonyymi
Ainakin Valion luomutäysmaitohan on mautonta, juurikin siksi siirryin Pirkka täysmaitoon (valm. Osuuskunta Satamaito). Tai no eihän noissa nyt oikeastaan ole makua mutta pieni ero niissä on Pirkan eduksi.
- Anonyymi
Piimää ruuan kaa.
- Anonyymi
Onko siinä joku valiolisä kun lidlistä pohjolan maidon vastaava 1,1e/L
- Anonyymi
Se on vähä sama kun Mersu maksaa enemmän kun joku kia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähä sama kun Mersu maksaa enemmän kun joku kia
Mun maito on 9 senttiä maukkaampaa kuin lidlin ja myös ilman muovikorkkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun maito on 9 senttiä maukkaampaa kuin lidlin ja myös ilman muovikorkkia.
Täysmaito maistuu maidolle, eikä värjätylle vedelle.
- Anonyymi
Minä ostan Valion täysmaitoa juuri sen korkin takia.
- Anonyymi
Joo korkittoman valitsen.
https://www.valio.fi/tuotteet/valio-luomu-vanhanajan-taysmaito/
https://www.valio.fi/tuotteet/valio-vapaan-lehman-taysmaito/
- Anonyymi
Harva tietää että täysmaito on eniten käsitelty maito normimaitosarjassa.
Eli homma menee näin.
Eka otetaan isosta määrästä raakamaitoa kaikki rasva pois eli kerma sit jää jäljelle rasvaton maito ha sitä purkitetaan ensin.
Sit lisätään rasvaa takas koko settiin sen verran että voi purkittaa kevytmaitoa.
Sit kun saatu kevytmaitoa purkkiin niin taas lisätään lisää rasvaa tankkiin ja lopusta tehdään täysmaitoa.- Anonyymi
Jäi kyllä muutama vaihe väliin.
- Anonyymi
Miksei aloittaja juo kermaa ?
78 snt/litra minun proteiinivakioitu maitojuoma Prismassa - Anonyymi
Vieläkö joku aikuinen juo maitoa?
- Anonyymi
Kaikki eivät lipitä jatkuvasti kaljaa.
- Anonyymi
ÖÖÖÖ....kaikkihan juovat maitoa tiettyjen ruokien kanssa.
- Anonyymi
Maito on hyvä juoma. Joillakin tuntuu olevan jotain antipatioita sitä kohtaan, mutta eipä vaikuta minun maidonjuomiseeni
Valion luomukevytmaitoa yleensä juon, mutta jos löytyy Ahlmanin tilan maitoa niin se on parasta, ei kyllä hetkeen ole näkynyt prismassa.
- Anonyymi
En koskaan ole juonut maitoa enkä juo.
https://www.youtube.com/watch?v=PfgycAOT0KI - Anonyymi
Minä ostan Sipoon meijerin maitoa. En osta Valiolaista, kermat ostan Arlaa. Levite on Ingmariinia.
Valio on vähän semmonen rosvofirma. Se kyykyttää tuottajia ja kuluttajia. Meijerit eivät sijaitse siellä missä on maitotilat. Ne on siirretty muuanne, lähemmäksi viljan tuotantoalueita. Kuljetusmatkat kasvavat ja saaste lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt475045Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.632855Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2621257Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711084Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281038
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721004- 141944
- 49904