haimasyöpä ja yhdellä rintasyöpä, että paranisivat.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Niitä on kyllä muillakin!
- Anonyymi
Kaikkea kivaa se jumala järjestääkin päiviensä piristykseksi.
- Anonyymi
Isä meidän joka olet taivaissa pyhitetty olkoon sinun nimesi tulkoon sinun valtakuntasi tapahtukoon sinun tahtosi......
Parantamisen armolahjaa ei ole kaikilla vaan uskovilla enimmäkseen. Johdata näitä sairastuneita alttarille jos he vielä kykenee liikkumaan jossa toimii parantamisen armolahja. Etsikää niin te löydätte.....
Suo näinä vaikean syöpä ruton aikoina parantamisen armolahjoja enemmän uskoville palvelijoillesi. Niin että ne toimisi sinun kunniaksesi.
Jos et tahdo nyt parantaa heitä kun he etsivät sinua niin päästä heidät luoksesi sinun valtakuntaasi ja saata heidän etsimyksensä oikeaan lopputulokseen.
Anna heille uskoa tai ainakin lohtua evankeliumin kuulemisen kautta jos heidän on määrä tulla sinun luoksesi jo. Älä tee heistä katkeria tai ivallisia ristin ryövärin tavoin vaan anna heille rauha sydämeen. Niin että he sanoisivat: Muista minua valtakunnassasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151283Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95999
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20694- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597