Taivaalliset "pelastuslupaukset" KÄÄNNYNNÄISILLE

Anonyymi-ap

Synnittömyys ja parannuksenteko pelastaa mutta lahkolaisuus perustuu pastorien lupauksiin ?
Lahkopastorit ovat luvanneet kaikille Helluntaikirkon jäseniksi KÄÄNNYNNÄISILLE
• Uudestikasteen
• Pelastusvarmuuden

26

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä Jeesus Kristus meidän Herramme opettaa KÄÄNNYNNÄISESTÄ.

      Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden KÄÄNNYNNÄISEN; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

      • Anonyymi

        Helluntailahkolaiset ovat tulleet meren takaa.
        Käännyttämään !


      • Anonyymi

        Vauvakastekäännynäinen eli nimikristitty.


    • Anonyymi

      Näin pakkovauvakastettu kehui tunnustaneensa syntinsä!

      "Repent/kääntyä=tunnustaa syntisyys kasteelle mennessä (sitä hellarit eivät tee ja synnit jää)"

      Pakkovauvakastettu kerro mitä syntejä tunnustit, kun sinut vauvana kastettiin?
      Tiedän, että et mitään! Olet valehtelija!

      • Anonyymi

        kristillisessä kasteessa > uudestisyntymisen , > "saatte Pyhän Hengen lahjan"

        kukapa kieltäisi lapselta Pyhän Hengen lahjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kristillisessä kasteessa > uudestisyntymisen , > "saatte Pyhän Hengen lahjan"

        kukapa kieltäisi lapselta Pyhän Hengen lahjan.

        Mitä syntejä tunnustit ennen pakkovauvakastetta?


      • Anonyymi

        Helluntaiseurakuntaan käännynnäiseksi tulevalle sielulle on tehtävä pakkokaste.
        Näin toimii myös lahkolaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kristillisessä kasteessa > uudestisyntymisen , > "saatte Pyhän Hengen lahjan"

        kukapa kieltäisi lapselta Pyhän Hengen lahjan.

        Uudestisyntyneet, Pyhässä hengessä, tuskin kieltävät Jeesusta Kristusta Herranaan.

        "Kirkon tutkimuskeskuksen mukaan 15-24-vuotiaista suomalaisista vain 15 prosenttia sanoo uskovansa kristinuskon opettamaan jumalaan."

        http://yle.fi/uutiset/jumalaan_uskomattomuus_yleistyy_aatteena/6346462

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestisyntyneet, Pyhässä hengessä, tuskin kieltävät Jeesusta Kristusta Herranaan.

        "Kirkon tutkimuskeskuksen mukaan 15-24-vuotiaista suomalaisista vain 15 prosenttia sanoo uskovansa kristinuskon opettamaan jumalaan."

        http://yle.fi/uutiset/jumalaan_uskomattomuus_yleistyy_aatteena/6346462

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        >>>"tuskin kieltävät Jeesusta Herranaan"<<<

        yksi Jeesuksen OPETUSLAPSISTAKIN , kielsi Jeesuksen >
        >"Nainen , en tunne häntä" Luuk: 22: 57

        ja kuitenkin Jumala valitsi Pietarin : >"TÄLLE kalliolle MINÄ rakenna majani"


    • Anonyymi

      Herjausten sävyttämä usko.

    • Anonyymi

      Myös tänne on tullut häirintä. Nautit siitä vielä. Varmaa on, että ellei elämä muuttu itket ja kovaa. Muista jätkä se.

    • Anonyymi

      Se on parasta korvasyyhyä - lahkopastorin taivaalliset lupaukset.
      Luotettavat ja varmat. Heh heh.

    • Anonyymi

      Vastuutonta luvata lahkopastoreiden pelastusvarmuutta kuulijoille ja samalla rahastaa.
      Kyse on jumalattomuudesta.

      • Anonyymi

        Vastuutonta luvata luterilaisten pakanapastoreiden pelastusvarmuutta kuulijoille ja samalla rahastaa.
        Kyse on jumalattomuudesta.
        Keskiverto ansiotuloja saava luterilaisen kirkon jäsen maksaa kirkollisveroa 356 euroa vuodessa (vuoden 2021 tilanne). Mikäli kaikki kirkon jäsenet huomioidaan, kirkollisvero-osuuden keskiarvo vuodessa on 247 euroa/jäsen (vuonna 2021).


      • Anonyymi

        Keskiverto ansiotuloja saava luterilaisen kirkon jäsen maksaa kirkollisveroa 356 euroa vuodessa (vuoden 2021 tilanne). Mikäli kaikki kirkon jäsenet huomioidaan, kirkollisvero-osuuden keskiarvo vuodessa on 247 euroa/jäsen (vuonna 2021).

        Vastuutonta luvata luterilaisten pakanapastoreiden pelastusvarmuutta kuulijoille ja samalla rahastaa.
        Kyse on jumalattomuudesta.


      • Anonyymi

        Keskiverto ansiotuloja saava luterilaisen kirkon jäsen maksaa kirkollisveroa 356 euroa vuodessa (vuoden 2021 tilanne). Mikäli kaikki kirkon jäsenet huomioidaan, kirkollisvero-osuuden keskiarvo vuodessa on 247 euroa/jäsen (vuonna 2021).

        Vastuutonta luvata luterilaisten pakanapastoreiden pelastusvarmuutta kuulijoille ja samalla rahastaa.
        Kyse on jumalattomuudesta.


    • Anonyymi

      Kuka menee ohi, yli tai ali Kristuksen Ristin ei pelastu, vaikka tunnustaisi, kaatuisi, uisi kastevedessä, olisi nöyrä, menestyvä, parantunut, hurskas, 'pyhä', luopunut synneistään, syyntakeeton jne.
      Jeesus on ainoa tie, totuus ja elämä kaikille jotka uskovat Häneen, joka on meidän Lunastajamme ja Sovittajamme, ylösnoussut Herra Jeesus Kristus. Tänään tämä on jo varsin harvinaista.
      PÄIVÄN SANA
      "Kirje efesolaisille 4
      Kristuksen kirkon ykseys
      1Minä, joka olen Herran vuoksi vankina, kehotan teitä siis elämään saamanne kutsun arvoisesti, 2aina nöyrinä, lempeinä ja kärsivällisinä. Auttakoon rakkaus teitä tulemaan toimeen keskenänne. 3Pyrkikää rauhan sitein säilyttämään Hengen luoma ykseys. 4On vain yksi ruumis ja yksi Henki, niin kuin myös se toivo, johon teidät on kutsuttu, on yksi.
      5Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste!
      6Yksi on Jumala, kaikkien Isä!
      Hän hallitsee kaikkea, vaikuttaa kaikessa ja on kaikessa.

      (Saatana saa vielä riehua kuitenkin, kenet vain voisi niellä. On niellyt jo lukuisia eri tavoin.)

    • Anonyymi

      Mitä Herra Jeesus todistaa kääntymisestä?

      17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
      18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' ( Apt 26)

      Eli pelastuksen evankeliumin julistamisen kautta, evankeliumi on Jumalan voima, mikä vaikuttaa uskon kuulijoissa.

      20 Heidän joukossaan oli kuitenkin muutamia kyprolaisia ja kyreneläisiä miehiä, jotka, tultuaan Antiokiaan, puhuivat kreikkalaisillekin ja julistivat evankeliumia Herrasta Jeesuksesta.
      21 Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen.
      22 Ja sanoma heistä tuli Jerusalemin seurakunnan korviin, ja he lähettivät Barnabaan Antiokiaan.
      23 Ja kun hän saapui sinne ja näki Jumalan armon, niin hän iloitsi ja kehoitti kaikkia vakaalla sydämellä pysymään Herrassa. ( Apt 26)

      Suuri joukko käännynnäisiä evankeliumin Herrasta Jeesuksesta kuulemisen kautta.

      8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
      9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
      12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
      13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
      ( Room 10)

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

    • Anonyymi

      Aika pieni ane loppujen lopuksi.

      Se kuitenkin maksetaan hankitusta rahasta eikä oteta persaukiselta.

    • Anonyymi

      Jos henkilön työura kestää 30 vuotta, niin kirkko tienaa kuin varkain yli 10 000 tuhatta. Keskiverto ansiotuloja saava luterilaisen kirkon jäsen maksaa kirkollisveroa 356 euroa vuodessa (vuoden 2021 tilanne). Mikäli kaikki kirkon jäsenet huomioidaan, kirkollisvero-osuuden keskiarvo vuodessa on 247 euroa/jäsen (vuonna 2021).

      • Anonyymi

        Suomessa taivaspaikka maksaa kymppitonnin, taivaspaikkoja myy luterilainen kirkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa taivaspaikka maksaa kymppitonnin, taivaspaikkoja myy luterilainen kirkko.

        Ei edes kallis ane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes kallis ane.

        helluntailaisuudessa se maksaa 10 % tuloista ja siihen "antimet" päälle ja siihen vapaaehtoistyö lahjaksi.


    • Anonyymi

      Jesajan kirja 59:2

      Vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.

      Pelastus ei tule uudestikasteessa eikä kymmennysten jautta.
      Älä maksa.

      • Anonyymi

        Niin, itsekunkin tulee kääntyä pois pahuudestaan.

        19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
        20 että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
        ..
        26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
        1 Mutta kun he puhuivat kansalle, astuivat papit ja pyhäkön vartioston päällikkö ja saddukeukset heidän eteensä,
        2 närkästyneinä siitä, että he opettivat kansaa ja julistivat Jeesuksessa ylösnousemusta kuolleista.
        3 Ja he kävivät heihin käsiksi ja panivat heidät vankeuteen seuraavaan päivään asti, sillä oli jo ehtoo.
        4 Mutta monet niistä, jotka olivat kuulleet sanan, uskoivat, ja miesten luku nousi noin viiteentuhanteen. ( Apt 3:19-20, 26; Apt 4;1-4)

        Evankeliumin kuulemisen kautta uskoon tulleiden miesten luku nousi jo viiteen tuhanteen.

        Uskohan tulee kuulemisen kautta.

        13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
        14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)

        Jeesus todistaa, että synnit saa anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa seuraavasti:

        16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
        17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
        18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' ( Apt 26)

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, itsekunkin tulee kääntyä pois pahuudestaan.

        19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
        20 että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
        ..
        26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
        1 Mutta kun he puhuivat kansalle, astuivat papit ja pyhäkön vartioston päällikkö ja saddukeukset heidän eteensä,
        2 närkästyneinä siitä, että he opettivat kansaa ja julistivat Jeesuksessa ylösnousemusta kuolleista.
        3 Ja he kävivät heihin käsiksi ja panivat heidät vankeuteen seuraavaan päivään asti, sillä oli jo ehtoo.
        4 Mutta monet niistä, jotka olivat kuulleet sanan, uskoivat, ja miesten luku nousi noin viiteentuhanteen. ( Apt 3:19-20, 26; Apt 4;1-4)

        Evankeliumin kuulemisen kautta uskoon tulleiden miesten luku nousi jo viiteen tuhanteen.

        Uskohan tulee kuulemisen kautta.

        13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
        14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)

        Jeesus todistaa, että synnit saa anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa seuraavasti:

        16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
        17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
        18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' ( Apt 26)

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        Valinnan tekeminen on yksi Raamatun tärkeimmistä opetuksia. Päättäminen ja ''ratkaisu', kulkee punaisena lankana läpi Kirjoitukset: Raamatun alkulehdissä Aadam teki valinnan: hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        Aadam oli voinut kieltäytyä ja valita olla syömättä.
        Mooseksen kirjassa itse Jumala kehottaa tekemään 'ratkaisun': minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.
        Israelilaiset eksyvät epäjumalain palvontaan: Elia kysyi: Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä.
        Paavalikin teki päätöksen: sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa, Sanan lahko merkitys on oikeastaan valinta ja tie, oma valinta.
        Jeesus kertoi tuhlaajapojan paluusta riemuvuotena: Poika oli päättänyt ja tehnyt valinnan: "Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle".
        Nyt on luterilaisten aika tehdä Jumalan mielen mukainen ratkaisu: Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3074
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      934
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      810
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      732
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      37
      685
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      43
      646
    Aihe