Kuolemaa ei voi perua

Anonyymi-ap

Täällä yhä esiintyy Pystyyn_kuollut nimellä kaveri ? Yrittää hämätä selityksillään muita kirjoittajia. Yksi jo meni halpaan uskoessaan trollia.

"Kommentoin siksi, että viittasit Pystyyn_kuolleeseen. Se olen minä, ja olen entisessä kunnossa. Olen silloin tällöin kirjoitellut vieläkin Anonyyminä. Vanhalla nikillä esiintymisen jouduin lopettamaan jo toista vuotta sitten, koska entinen ei enää toiminut. Syytä en tiedä, mutta samoihin aikoihin Mielipidepankki joutui vaihtamaan nikkinsä etukirjaimen pieneksi. Itse en viitsinyt ryhtyä kikkailemaan."

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kapi meni halpaan, vaati kirjoitustaan pois, lähtikin. On se tuossa muistissa, ettei nyt poistaminen niin auta.

    • Anonyymi

      Ollut SNS seurassa ja rauhanmarsseilla. Oman sukupolveni mieleen oli Reagan, MTV ja Top Gun missä Migejä ammuttiin alas.
      Muistan kuinka hurrasimme elokuvateatterissa kun kommunistit saivat köniinsä

    • Anonyymi

      Meillä pantiin tehtaasta kaikki viha kommunistit pois. Sairaslomatkin melkein loppui.

      • Anonyymi

        Henki on paljon parempi kun soppatykkisatraapit heitettiin mäelle. Kuuluvat nyt YTK:hon.


    • Anonyymi

      Miksikäs Pankkomajuri spämmää Pystyn tekstiä? Jospa olisit peukaloimatta toisten tekstejä vai oletko niin paatunut päästäsi, ettet tunne minkäänlaista häveliäisyyttä?

      • Anonyymi

        Äläs nyt Pankkolängvitsi, sinunhan se nikki varkaus taas oli, jo poistuneesteelta.
        in memoriam kun nikin omistaja, ja sitä jatkat, jonka nyt lapsikin huomasi varastetuksi.

        Kapi sano mielipiteesi, kun ansaan lankesit, kai sinäkin jotain tajuat tämmöisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt Pankkolängvitsi, sinunhan se nikki varkaus taas oli, jo poistuneesteelta.
        in memoriam kun nikin omistaja, ja sitä jatkat, jonka nyt lapsikin huomasi varastetuksi.

        Kapi sano mielipiteesi, kun ansaan lankesit, kai sinäkin jotain tajuat tämmöisiin.

        Mitä sinä taas höpötät? Laita se kiljuputelisi korkki kiinni! Etkö pysty enää olemaan selvinpäin edes arkipäivänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt Pankkolängvitsi, sinunhan se nikki varkaus taas oli, jo poistuneesteelta.
        in memoriam kun nikin omistaja, ja sitä jatkat, jonka nyt lapsikin huomasi varastetuksi.

        Kapi sano mielipiteesi, kun ansaan lankesit, kai sinäkin jotain tajuat tämmöisiin.

        Tämä meidän nikkimme Anonyymi on kyllä kätevä. Siksi sitä käytänkin, ja samasta syystä varmaan sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä taas höpötät? Laita se kiljuputelisi korkki kiinni! Etkö pysty enää olemaan selvinpäin edes arkipäivänä?

        Kommentoin siksi, että viittasit Pystyyn_kuolleeseen. Se olen minä, ja olen entisessä kunnossa. Olen silloin tällöin kirjoitellut vieläkin Anonyyminä. Vanhalla nikillä esiintymisen jouduin lopettamaan jo toista vuotta sitten, koska entinen ei enää toiminut. Syytä en tiedä, mutta samoihin aikoihin Mielipidepankki joutui vaihtamaan nikkinsä etukirjaimen pieneksi. Itse en viitsinyt ryhtyä kikkailemaan.

        t. Pystyyn_kuollut


    • Anonyymi

      Noin se menee jos ei osaa temutoveria ja tomukaveria erottaa yksistään.

    • Anonyymi

      Kyllä se varmaan aito Pystyyn_kuollut oli, aivan selkeästä syystä ei nikillään ole täällä.
      x.sheriffikin tunnisti kirjoitustavasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe