Radio Dei esittää ohjelmaa Ex-criminals. Uskoon tulleet kristityt kertovat siinä, miten tekivät ateisteina rikoksia, mutta lopettivat rikosten tekemisen tultuaan uskoon. Tämä on hyvin tunnettu tosiasia.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tuossa linkki ohjelmatietoihin.
https://www.radiodei.fi/ohjelmat/ex-criminals/ - Anonyymi
Typerä sekopääuskisradio... :)
Kiihkouskovaisten mielestä kaikki, jotka eivät ole kiihkouskovaisia (ja tietenkin oman lahkon jäseniä), ovat ateisteja.
Ateismilla ei ole mitään tekemistä rikollisuuden kanssa. Onhan uskovaisissakin ollut paljon rikollisia, kuten eräs uskonnon perustanut tunnettu huijarikin. - Anonyymi
Todennäköisesti tuo kaikki on silkkaa valetta. Kristitythän ovat tunnetusti epärehellisiä, joten todennäköisemmin nuo "ex-ateistit" ovat pelkkiä valehtelevia kristittyjä.
- Anonyymi
Luultavasti ovat uskoneet Jumalaan, mutta eivät olleet ns. "uudesti syntyneitä" eli uskonnosta seonneita,,,
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti ovat uskoneet Jumalaan, mutta eivät olleet ns. "uudesti syntyneitä" eli uskonnosta seonneita,,,
Aivan näin. Ovat voineet olla ihan tavallisia "tapakristittyjä", joita uskovaiset siis pitävät ateisteina. Heistä tulee uskovaisten mielestä "oikeita" kristittyjä vasta. kun he tulevat uskoon eli syntyvät uudestaan.
Eräässä brittiläisessä komediasarjassa eräs nuori nainen kertoi työkaverilleen ärsyttävästä pikkusiskostaan, joka oli kovasti uskovainen. Työkaveri kysyi: "Oliko hän uudesti syntynyt?" Nainen vastasi: "No, ehkä hänestä uudesti synnyttyään tulisi vähän parempi..." (Valitettavasti en muista vuoropuhelua ihan tarkalleen.)
- Anonyymi00005UUSI
ois kiva kuunella uusia jaksoja t,vanha kakolan hörhö ruottinpuolelta,
- Anonyymi00007UUSI
Aina kun kristitty tekee rikoksen, niin muut kristityt sanovat ettei hän ollut oikea kristitty.
Oikea kristitty on sitten ilmeisesti synnitön, vaikka Raamattu opettaa toisin.
En ole muuten koskaan tavannut oikeaa kristittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459