Tero, pyydän anteeksi etten ole päästänyt sinua lähelleni enkä kertonut tunteistani, vaikka sinä olet näyttänyt kiinnostuksesi. Rakastan sinua yli kaiken, mutta sinä olet naimisissa. Sinulla on lapsia. En haluaisi, että muut ihmiset joutuisivat kärsimään rakkaudestamme.
Sitä paitsi haluaisin sinut kokonaan, en halua toiseksi naiseksi. Pitäisikö minun silti uskaltaa kertoa sinulle, kuinka paljon sinua rakastan?
Terolle 40+
2
630
Vastaukset 2
- poika
Voithan aloittaa, ja olla Teron "salarakas", niin ettei hänen vaimonsa tiedä ?
- sade
Kiitos neuvosta, mutta eikö salarakas tarkoita aika lailla samaa kuin "toinen nainen"? Eli rakkaallani olisi silloin kaksi naista, vaimonsa ja minut.
Olen viime päivinä kuitenkin yrittänyt antaa Terolle pieniä epäsuoria vinkkejä kiinnostuksestani ennen hänen lomalle lähtöään. Hän saa sitten lomallaan miettiä, mitä oikein tarkoitin.
Ehkäpä kesän jälkeen asia vielä etenee johonkin suuntaan. Mutta salarakkaaksi en ainakaan pitkäksi aikaa halua, Teron on sitten tehtävä pikainen päätös, mitä hän jatkossa oikein aikoo. Salarakkaana on varmaan raskasta olla, kun ei voi soittaa toiselle vapaasti, ei liikkua kadulla avoimesti ja tietää, että oma rakas nukkuu yönsä jonkun toisen vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 74812
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51724Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208661- 38539
- 43536
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39485- 41432
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37429