Kysymys liittyen varusmiespalvelukseen.

Anonyymi-ap

Jos maahanmuuttaja muuttaa irakista tänne 25-vuotiaana tai 30-vuotiaana ja on mies, niin joutuuko hän suorittamaan myös pakollisen varusmiespalveluksen kuten kaikki muutkin suomalais-miehet vankilan uhalla?

36

209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en luottaisi allahu akbar kaveriin eturintamassa 🤣

    • Anonyymi

      ...ei sitä kunniakansalaisia semmoisilla rasiteta ...

      • Anonyymi

        Suomen asevelvollisuuslaki ei koske ulkomaiden kansalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen asevelvollisuuslaki ei koske ulkomaiden kansalaisia.

        Irak on Babylon ja MESOPOTANIA yksisarvinen. Näillä on merkitystä pelastuksen ja heimojen asuinpaikkoja kannalta. Eivät kuulu tänne.Miehet joutuu armeijaan jos ovat Suomen kansalaisia.Voitte etsiä heidän kengistä vaatteista niitä monia vääriä passeja varastettuja ja sotilaspasseja.


    • Asia ei mitenkään liity maahanmuuttoon.

      Vain Suomen miespuolinen kansalainen en velvollinen suorittamaan varusmiespalveluksen. Velvollisuus suorittaa varusmiespalvelusta rauhan aikana päättyy sen vuoden lopussa, jona asevelvollinen täyttää 30 vuotta.

      Jos siis miespuolinen maahanmuuttaja on saanut kansalaisuuden ja on sopivasti alle 30-vuotias, puolustusvoimat kutsuu kutsuntoihin ja sitä rataa sitten inttiin.

      Sitten asia erikseen ovat tietysti nämä jussit, sebut, ollit ja mitä heitä nyt onkaan. Heitä ei isänmaan puolustaminen kiinnosta pätkääkään. Kansalaisuus heillä oli jo syntymässään, mutta järkeä ei koskaan tullut riittävästi, jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.

      Nauretaan yhdessä. ;)

      • Anonyymi

        jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.

        Raiskaajilta on turha odottaa mitään hyvää suomelle.


    • Anonyymi

      Belgiassa 14-vuotiaan tytön poikaystävä houkutteli tämän metsään, jossa kymmenen maahanmuuttajataustaista poikaa i’iltään 11-16 raiskasivat ja kiduttivat tyttöä kahden päivän ajan.

      Pojat kuvasivat teon ja julkaisivat sen sosiaaliseen mediaan.

      • Anonyymi

        Muslimit on raiskaillut ryhmissä yksittäisiä tyttöjä pitkin Itämeren rannikkoa vuosi kaudet. Varastavat samalla vaatteita rahaa kortteja.


    • Anonyymi

      jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.
      jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.
      jotta he olisivat kokeet Suomen puolustamisen arvoiseksi.

      • Anonyymi

        Asevelvollisena kuulut reserviin 50- tai 60-vuotiaaksi asti. Miehistöön kuuluva siirtyy varareserviin sen vuoden lopussa, kun hän täyttää 50 vuotta; upseerit ja aliupseerit ovat reservissä sen vuoden loppuun, kun he täyttävät 60 vuotta.
        https://yle.fi/a/74-20034123
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071438
        Gubta on kyllä jo niin vanha 70 + ettei sellaista tarvita, eihän muuhun sellainen pystykään kuin heiluttelemaan käsiään ja mölisemään. .)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asevelvollisena kuulut reserviin 50- tai 60-vuotiaaksi asti. Miehistöön kuuluva siirtyy varareserviin sen vuoden lopussa, kun hän täyttää 50 vuotta; upseerit ja aliupseerit ovat reservissä sen vuoden loppuun, kun he täyttävät 60 vuotta.
        https://yle.fi/a/74-20034123
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071438
        Gubta on kyllä jo niin vanha 70 ettei sellaista tarvita, eihän muuhun sellainen pystykään kuin heiluttelemaan käsiään ja mölisemään. .)

        "Asevelvollisena kuulut reserviin...."
        Taisi nyt mennä asian vierestä. Asevelvollisuuden suorittaminen ja reserviin kuuluminen ovat eri asioita.

        "Gubta on kyllä jo niin vanha..."
        Eikös Mannerheim ollut 75-vuotias, kun Hitler tuli hänen syntymäpäivilleen? Älä sinä höpötä vanhuudesta yhtään mitään. Vanha osaa, tietää ja pystyy.

        Huutonaurua vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Asevelvollisena kuulut reserviin...."
        Taisi nyt mennä asian vierestä. Asevelvollisuuden suorittaminen ja reserviin kuuluminen ovat eri asioita.

        "Gubta on kyllä jo niin vanha..."
        Eikös Mannerheim ollut 75-vuotias, kun Hitler tuli hänen syntymäpäivilleen? Älä sinä höpötä vanhuudesta yhtään mitään. Vanha osaa, tietää ja pystyy.

        Huutonaurua vartti. ;)

        Mikä kuvittelet olevasi? Teräspappako?
        Sinä vaan et osaa, et tiedä, et myöskään pysty, kunhan uneksit vaan.
        M.O.T.
        Saathan fantasioida, ei se muuksi fakta siitä muutu- ei sinusta vaan ole.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 1 kpl "sääntöjenvastaista viestiä" jossa Moktarilta kysyttiin miksi hän kirjoittelee täällä, kun hän ei kuitenkaan opi kirjoittamaan.
      Kommentti poistettiin pää punaisena täristen.
      Eipä yllättänyt.

      • "Kommentti poistettiin pää punaisena täristen."
        Trölli, Trölli - paljosta sinä huolehdit, vaikka vaan yksi on sinulle tarpeen: opettele kirjoittamaan.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Kommentti poistettiin pää punaisena täristen."
        Trölli, Trölli - paljosta sinä huolehdit, vaikka vaan yksi on sinulle tarpeen: opettele kirjoittamaan.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Miksi koetat neuvoa muita kirjoittamaan? Sinähän et osaa ollenkaan, et myöskään opi.
        Miksi olet netissä vinkuva turhake, siis täysin hyödytön öyhöttäjä?


    • Anonyymi

      Googleta tämä

      Anonyymi-ap
      2024-05-09 19:41:56
      Ilmoita
      Suomi24 Moktar.Gubta Maahanmuuton vastustaminen

      Hakutuloksissa löytyy epätoivoista nillitystä vuosikausien ajan karvahattutyyliin.

      • "Googleta tämä"
        Olen ollut aktiivisesti isänmaan asialla. Se on toki myönnettävä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Googleta tämä"
        Olen ollut aktiivisesti isänmaan asialla. Se on toki myönnettävä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Et ole. Olet nyhverö trolli ja totaalikieltäytyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole. Olet nyhverö trolli ja totaalikieltäytyjä.

        "Olet nyhverö trolli ja totaalikieltäytyjä."
        Älä turhaan yritä, tiedät kyllä asian.

        Siellä missä jussit, sebut ja ollit kokoontuvat sivariuden ja epäisänmaallisuuden nimessä, siellä en ole minä.

        Nauretaan vartti tai kaksi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Olet nyhverö trolli ja totaalikieltäytyjä."
        Älä turhaan yritä, tiedät kyllä asian.

        Siellä missä jussit, sebut ja ollit kokoontuvat sivariuden ja epäisänmaallisuuden nimessä, siellä en ole minä.

        Nauretaan vartti tai kaksi. ;)

        Onko se sama paikka missä Pekka, Oras, Ilmari…jne, kokoontuvat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sama paikka missä Pekka, Oras, Ilmari…jne, kokoontuvat?

        Ei ole sama. Pekat, orakset ja ilmarit kokoontuvat ituhippu ravistolassa ja juovat vihreää teetä. Jussit, sebut ja ollit kokoontuvat Ihkussa, kiskovat jyrkkää viinaa ja ammuskelevat kadulla.

        Huutonaurua vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Olet nyhverö trolli ja totaalikieltäytyjä."
        Älä turhaan yritä, tiedät kyllä asian.

        Siellä missä jussit, sebut ja ollit kokoontuvat sivariuden ja epäisänmaallisuuden nimessä, siellä en ole minä.

        Nauretaan vartti tai kaksi. ;)

        Sinä vietitkin suurimman osan nuoruusaikaasi Niuvassa, vankkojen suljettujen ovien takana lepäämässä, pasifistin tuskaasi lievittämässä.
        Muuta et pysty todeksi näyttämään.
        T: Lauerma tietää ja muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vietitkin suurimman osan nuoruusaikaasi Niuvassa, vankkojen suljettujen ovien takana lepäämässä, pasifistin tuskaasi lievittämässä.
        Muuta et pysty todeksi näyttämään.
        T: Lauerma tietää ja muistaa.

        Huutonaurua ei siellä kyetty vaientamaan potilaan vahvan psykoosin vuoksi.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Googleta tämä"
        Olen ollut aktiivisesti isänmaan asialla. Se on toki myönnettävä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Isänmaasi valitettavasti kyllä sattuu olemaan itärajan takana, kalsarinmyrkyttäjä maksaa kiireistään huolimatta palkkiosi ajallaan ruplina. Hyvä kun myönsit sen. ;)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isänmaasi valitettavasti kyllä sattuu olemaan itärajan takana, kalsarinmyrkyttäjä maksaa kiireistään huolimatta palkkiosi ajallaan ruplina. Hyvä kun myönsit sen. ;)))

        "Isänmaasi valitettavasti kyllä sattuu...."
        Älähän nyt öyhötä tuollaisia lapsellisuuksia.

        Enkös ole tätä kertonut: Kotimaani ompi Suomi, Suomi, armas synnyinmaa.
        Siellä valkolatva tuomi ahon laitaa reunustaa.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Isänmaasi valitettavasti kyllä sattuu...."
        Älähän nyt öyhötä tuollaisia lapsellisuuksia.

        Enkös ole tätä kertonut: Kotimaani ompi Suomi, Suomi, armas synnyinmaa.
        Siellä valkolatva tuomi ahon laitaa reunustaa.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Turhaan yrität, et onnistu.


    • Anonyymi

      hän saa sossusta elinikäisen täyspidon ja joku suomalainen laitetaan sillan alle,.

    • Anonyymi

      Kusukaa Hussu Mussulta ja Sudaanilta, käyvätkö armeijan…

    • Taisi tuo varusmiespalvelua koskeva kommenttini osua kovin monen lukijani arkaan sieluun. Mitenpä muuten voisin ymmärtää tätä kovin äkillisesti puhjennutta vimmaa nimitellä minua, että Moktar on sitä ja Moktar on tätä.

      Ymmärrän aivan hyvin sen, jos et ole pystynyt suorittamaan varusmiespalvelustasi sairauden, ruumiin heikkouden tai lantun vajavaisuuden vuoksi. Eihän se sinun vikasi ole, enkä sinua myöskään tästä seikasta mitenkään syyttele tai pilkkaa.

      En myöskään pilkkaa näitä jusseja , sebuja tai olleja heidän vajavaisuudestaan. Arvosteluni kohdistuu siihen, että henkilö nyt julkisuudessa pullistelee olevansa erittäin isänmaallinen ja harrastavansa jopa ammuntaa. Annan nyt tällaiselle pullistelijalle neuvon: Olisit ollut isänmaallinen, mennyt inttiin ja ampunut siellä kultaisen ampumamerkin, niin juttusi olisi uskottavampi.

      Parhain terveisin, Moktar.

      PS. Minulla se merkki on. ;)

      • Anonyymi

        Ovat tehneet nuorina vihervasemmiston kannattajina virheitä!
        Mutta ovat osoittaneet että vihervasemmistolaisuudesta voi parantua!


    • Anonyymi

      Missä puolueessa on eniten sivari miehiä eduskunnassa?

    • Anonyymi

      Ei tietenkään !!!

      OnniSuomi on oikeusvaltio!!!!

      Hommahan menee jotenkin näin , että :

      Kun irakiaano saapuu OnniSuomeen ( ilman mitään dokumenttejä) hän ilmoittautuu turvapaikanhakijaksi ja iäkseen noin 15-17 vuotta. Irakissahan ei ole mitään rekistereitä olemassa , joten asiat ovat niin kuin ne sanotaan ja lähtökohtaisesti oikeusvaltio OnniSuomessa uskotaan mitä humanitäärinen kulloinkin katsoo sopivaksi sanoa.

      Aika kuitenkin kuluu jopa irakilaisen nuorukaisen tiimalasissa kuin aavikon hiekka ja tulee aika jolloin edessä ovat kutsunnat ( mikäli herra on jo saanut kansalaisuudenkin ) ja silloin täytyy nuoren miehen aktivoitua. Aivan ensimmäiseksi hän tietysti hakee lykkäystä ja niin monta kertaa kuin vain on mahdollista, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja edessä on pakkorako armeijan harmaisiin....

      ...". joten mikä nyt eteen " miettii humanitäärinen ja saa vinkin pakolaismiesten laajasta ja hyvin asioista perillä olevista apujoukoista . Neuvo on yksinkertainen - palaa takaisin Irakiin ja hävitä suomalaiset asiapaperit . Sitten vain ostat jälleen matkan OnniSuomeen ja palaat OnniSuomeen turvapaikanhakijana. Ikäsi on jälleen 16-17 vuotta , kun eihän sieltä Irakista mitään rekisteritietoja tänne OnniSuomeen asti tule.

      ... ja näin vajaa kolmekymppinen humanitäärinen muuttuu jälleen nuorukaiseksi ja koko homma alkaa alusta --- ja veronmaksaja tykkäääää....

      Noh...joo.

      • "Hommahan menee jotenkin näin , että..."
        Ei se nyt näin mene. Sinulla vaan on kovin vilkas mielikuvitus. Minä olen itse omin silmin nähnyt meidän uussuomalaisia varusmiehiä. He ovat pääsääntöisesti ylpeitä varusmiespalveluksen suorittamisesta.

        Olen jo muutaman kerran täällä kertonut, kuinka olen ollut seuraamassa Santahaminassa kaupunkitaistelunäytöstä, jossa rakennusta valtaavaa ryhmää veti somalitaustainen alikersantti. Oli komeaa toimintaa se.

        Ennen korona-aikaa vedin itsekin sotaveteraanikeräystä tällä paikkakunnalla. Puolustusvoimat oli antanut meille kerääjiksi 20 varusmiestä. Meidän reserviläisyhdistys sitten levitti varusmiehet pienempinä ryhminä ympäri aluetta ja ohjasi keräystä. Näiden 20 varusmiehen joukossa oli 3 ulkomaalisyntyistä varusmiestä ja yksi Australiassa syntynyt suomalainen. Hyviä ja reippaita poikia he kaikki olivat niin kotoperäiset kuin ulkomaalaistaustaiset varusmiehet.

        Jos et mitään tiedä asiasta, ei silti kannata huudella ihan tuulesta temmattuja sontapuheita.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hommahan menee jotenkin näin , että..."
        Ei se nyt näin mene. Sinulla vaan on kovin vilkas mielikuvitus. Minä olen itse omin silmin nähnyt meidän uussuomalaisia varusmiehiä. He ovat pääsääntöisesti ylpeitä varusmiespalveluksen suorittamisesta.

        Olen jo muutaman kerran täällä kertonut, kuinka olen ollut seuraamassa Santahaminassa kaupunkitaistelunäytöstä, jossa rakennusta valtaavaa ryhmää veti somalitaustainen alikersantti. Oli komeaa toimintaa se.

        Ennen korona-aikaa vedin itsekin sotaveteraanikeräystä tällä paikkakunnalla. Puolustusvoimat oli antanut meille kerääjiksi 20 varusmiestä. Meidän reserviläisyhdistys sitten levitti varusmiehet pienempinä ryhminä ympäri aluetta ja ohjasi keräystä. Näiden 20 varusmiehen joukossa oli 3 ulkomaalisyntyistä varusmiestä ja yksi Australiassa syntynyt suomalainen. Hyviä ja reippaita poikia he kaikki olivat niin kotoperäiset kuin ulkomaalaistaustaiset varusmiehet.

        Jos et mitään tiedä asiasta, ei silti kannata huudella ihan tuulesta temmattuja sontapuheita.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        No mitä sontapuheita täällä muka huudellaan ? Muut kuin sinä.

        Jos edelleenkin puhutaan näistä sankarillisista ja erittäin rohkeista irakilaista , niin katsotaanpa mitä oikeat tietäjät ja asiantuntijat kertovat meille nyt puheena olevista humanitääri-irakilaisista jotka täällä Suomessa koettelevat veronmaksajien kantokykyä.

        Kerro asiasta hieman enemmän Arvoisa hra Migri , joka tiedät näistä irakiaanoista ihan kaiken , vaikket voi kaikkea lehdessä kuuluttaakaan. :

        "Migri: Suuri osa irakilaisista turva­paikan­hakijoista oli sotilas­karkureita – ”Niin upseereita kuin rivisotilaita”

        SOTILASKARKURIT muodostivat parin vuoden takaisen pakolaiskriisin aikaan jopa yhden yleisimmistä Maahanmuuttoviraston havaitsemista Suomeen vuosina 2015-2016 saapuneiden irakilaisten turvapaikanhakijoiden profiileista, kertoo Maahanmuuttoviraston turvapaikkayksikön ylitarkastaja Laurijuhani Tainio.

        – Mutta sotilaskarkuruus oli hyvin yleinen peruste vuosina 2015-2016 saapuneiden keskuudessa. Se oli tunnistettu ilmiö ja yksi hakuperusteista, joka selvästi nousi sieltä esiin, Tainio sanoo

        Henkilö ei Tainion mukaan ole pakolainen, jos ainoa syy karkaamiselle on taistelun pelko.."

        ... ja paaljon muutakin näistä irakeista olisi sanottavaa ,. mutta kun ei oikein viitsi eikä ihan tohdikaan , kun ei ole tätä suojaväriä itsellä.

        Sinun otoksesi näistä urhoollisista maanpuolustajista on siis kolmisen kappaletta mitä olet itse nähnyt ? Hra Migrin otos taitaa olla hieman laajempi , joten jätähän viisastelusi vähemmäll, kun ei tuota järjen valoa ole paljoa sinulle rassukalle suotu.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      64
      2779
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2216
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      68
      2101
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      134
      1802
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1454
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1398
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1214
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      458
      1209
    9. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1029
    10. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1025
    Aihe