Toistakymmentä vuotta Kapia jahdanneena taidan tietää jahtaamisesta melko paljon.
SOTILAS
Jahtaamisesta
67
865
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun on kyllä sitkeyttä kuin venäläisellä maaorjalla! Respektit sinulle vuosia jatkuneesta jahtaamisesta.
- Anonyymi
Johditko RUKssa jagdhund joukkoja ja opetit niille, että indotrikaatio on Lintilöidä autotallissa alkoholin kanssa ja Kekkonen meni kouluun? Uskomaton ura ja vielä pillipiiparina! Ei ollut Kapi pillipiipareissa.
- Anonyymi
Pohjoismaiden parhaat ja ylevimmät piiparit ovat aina olleet pillisellaisia. Yksikään sotajoukkio ei voi edetä tehokkaasti syvyyksiin jollei edessä pelehdi soittokunta etunenässään pillipiiparit. Sota on eturintamassa soitannan säestämää tattoota, tykistö antaa rytmikästä taustatukea aivan kuin Finlandia-kappaleessa. Esikuntaupseerit eivät ole musikaalisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoismaiden parhaat ja ylevimmät piiparit ovat aina olleet pillisellaisia. Yksikään sotajoukkio ei voi edetä tehokkaasti syvyyksiin jollei edessä pelehdi soittokunta etunenässään pillipiiparit. Sota on eturintamassa soitannan säestämää tattoota, tykistö antaa rytmikästä taustatukea aivan kuin Finlandia-kappaleessa. Esikuntaupseerit eivät ole musikaalisia.
Sinä perke...lekkö särit ne Jericon muuritkin sillä torvien ja kukkopillien ulinalla? Häpeä kurja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä perke...lekkö särit ne Jericon muuritkin sillä torvien ja kukkopillien ulinalla? Häpeä kurja!
Yritä vanhus pysyä nahoissasi! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä vanhus pysyä nahoissasi! HO HOO, HO HOO!
Pitääkö kukkopillillä olla aseenkantolupa? Jos sillä vahvat muurit on särkynyt, niin onhan se vaarallinen! Tanssitteko siinä muurilla kuviotansseja?
- Anonyymi
Montako Kapia olet jo tänään bongannut? Olisiko Kapeja ihan muuttoparvissa?
- Anonyymi
Miksi sinä puskassa kyttäät? Pelottaako sinua?
- Anonyymi
Oliko teillä soittokunnassa tiputanssi myös kuvioissa mukana? Siihen jahtaaminen olisi helppo yhdistää eli tipujahti.
- Anonyymi
Pulla-ossi oli tiputanssin mestari puolustusvoimissa, sai kahvin ja munkin siitä hyvästä.
- Anonyymi
Kapin jahtaamisessa tärkeintä on sinnikkyys. Palstalla kuka vain voi olla Kapi. Tässä asiassa tärkeintä on liike, ei päämäärä.
SOTILAS- Anonyymi
Respektiti, toistakymmentä vuotta olet päivystänyt Kapia ja vielä jaksat. Onko sinulla Kapi-tutka tai Kapin peilauslaite? Venäläistä "sarana" huipputekniikkaa? Raportoitko suoraan Kremliin Kapitulokset?
- Anonyymi
Hehehe
- Anonyymi
Miksi lähellä VKKta oleva lähettää seksisivustojen kuvia tänne. Tursu on lähellä lestakepuja ja saikin tuomion 14 v pojan pahoinpitelystä, puolustautui sillä, että jumala käski ja putler lupasi.
- Anonyymi
Mitenkä päivän Kapi jahti on lähtenyt käyntiin, joko on bongattu monta Kapia tai muuten vaan urallaan Kapteeniksi ylennettyä?
- Anonyymi
Oletko saanut lääkettä indokaamiseen, Lintilälle antoivat antabusta, mutta vierasti sitä.
- Anonyymi
Myös tänään!
Oikea SOTILAS- Anonyymi
Katoppas Aisa tuolta sukusi historiaa...
Suomalaiset Venäjällä 1917–1964
Kansallisarkistossa aloitettiin syyskuussa 2020 viisivuotinen tutkimushanke suomalaisten kohtaloista vuosien 1917–1964 Venäjällä.
https://kansallisarkisto.fi/suomalaisetvenajalla
https://kohtalonaneuvostoliitto.kansallisarkisto.fi/haku.php
Sieltä katselemaan löytykö sukulaisia. - Anonyymi
Ja huomennakin!
Vaikea POTILAS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppas Aisa tuolta sukusi historiaa...
Suomalaiset Venäjällä 1917–1964
Kansallisarkistossa aloitettiin syyskuussa 2020 viisivuotinen tutkimushanke suomalaisten kohtaloista vuosien 1917–1964 Venäjällä.
https://kansallisarkisto.fi/suomalaisetvenajalla
https://kohtalonaneuvostoliitto.kansallisarkisto.fi/haku.php
Sieltä katselemaan löytykö sukulaisia.Varmasti löytyy!
O. Popoviths Russia!
- Anonyymi
Miksi Kapi pilaat kahta saittia?
Oikea SOTILAS - Anonyymi
Kohtalaisen himmeä keskusteluketju.
- Anonyymi
Mutta lähellä keskustaa. Väyrynenkin melkein mainittu.
- Anonyymi
Siinä jahdin aikana on varmasti kulunut piimää ja huitua tuhansia litroja. Vahtiminen on juuri sopivaa hommaa sinulle piimä-ossi!
- Anonyymi
Piimä-ossilla päivystys on taas alkanut, jokohan kohtaa alkaa näkemään taas "Kapeja"?
- Anonyymi
Siell'h'n se mainittu puskassa kykkii. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Ei mene kapi ohi minun tutkasta, äsken oli sisarpuolueemme perussuomalaisten palstalla nostamassa minun avausta. HO HOO, HOO minä jaksan päivystää 24/7 ja niin teen kapi?
Oikea SOTILAS - Anonyymi
Tuo sinun ykispuolinen kiintymys kapiin jo toistakymmentä vuotta on tavallaan lutuista. Kapi on hetero ja siinä mielessä ammut taaskin itseäsi jalkaan.
- Anonyymi
Piimä-ossi on toivottomasti rakastunut vanhempaan, turvalliseen upseeriin, mutta ikävä kyllä heteroon, sääliksi käy pulla-ossin epäonnistumisesta toiseen epäonnistumiseen kulku. Piimä-ossin elämä on ollut sarja syviä pettymyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piimä-ossi on toivottomasti rakastunut vanhempaan, turvalliseen upseeriin, mutta ikävä kyllä heteroon, sääliksi käy pulla-ossin epäonnistumisesta toiseen epäonnistumiseen kulku. Piimä-ossin elämä on ollut sarja syviä pettymyksiä.
Kauheaa! HO HOO, HO HOO!
Ossi
- Anonyymi
Ossin Kapikutkan syistä:
Olisiko kyseessä SYYHY? Ossin pitää mennä ns. Syyhyttä saunaan... Tämä Inkeroisten uimahallissa alvariinsa luuhaava eläkeläinen voi nähdä siellä munankarvojakin... siksikö hän siellä päivittäin ravaa...
Ihan kertauksen vuoksi vielä tämä sinulle tärkein:
Aisa näkee KAPIn kaikkialla, eli sillä tuntuu olevan paha KAPI. Menisit jo lääkärin puheille, semmoiselle "päälääkärille"!
Vae victis.
Tässä sitä ollaan VKK -ehdokkaana.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159928223193970&set=pcb.10159928227118970
Kepu -palstan parasta antia on tietysti Kapi. Aina vaan ja vuodesta toiseen. Jo yli 20 vuotta.
Kapi avasi minunkin silmäni näkemään kuinka kieroutunut Kepu, ja sen edeltäjä Maalaisliitto, on ollut. Ja Kekkonen on oma luihuinen lukunsa tuon hämäräliikkeen nostamana.
Kepu pitää siirtää puoluerekisteristä rikosrekisteriin!
JKK alias Kapi aiheuttaa KAPInaa vuodesta toiseen, jo parin vuosikymmenen ajan, olipa sitten paikalla tai ei. Hänet koetetaan yleensä keksiä jopa täysin tyhjästä. Näin on käynyt eräälle pillipiiparille, joka on saanut Kapista ikuisen kutkan... KAPIN!
Aina alati altis KAPTEENIMME, se aito ja OIKEA. Primus inter pares.
Tähän ei Aisa-Ossi pystynyt IKINÄ.
Kertauksen vuoksi:
Kapi on ollut Primus Inter Pares moneen kertaan ja se nähtävästi on sinulle liikaa. Olet vain kade.
>>Kun priimus-käsite näkyy olevan sinulle outo, kerron, että sellainen on koulujensa parhailla. Minulla se oli jo aikoinaan kansakoulussa, alaluokista päästötodistukseen asti, myöhemmin sitten siellä ”rottakoulussa” - kanta-aliupseerien vuoden mittaisella peruskurssilla - myös sitten meistä toimiupseereista upseereita tekevällä luutnanttikurssilla. RUK:ssa - jonka suoritin vasta ylikersanttivaiheessani - sain tyytyä vain n. 600 miehen kiväärilinjan priimukseksi, kun siellä krh-komppaniassa oli yksi minua parempi;)):<<
P.S.
Miksi Kepu toimii kaiken aikaa suomalaisia vastaan? Onko tämä oikeasti puolue vai rosvokopla?
http://web.archive.org/web/20180126160019/http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2013/10/06/puolue-vai-rosvokopla/
Muistakaahan landepaukut, ja AISA, vielä tämä, pieni mutta tärkeä, ASIA:
Paskanheitto on kepulainen perinnelaji ja kuuluu aina asiaan kepulien ollessa kyseessä. Kaikki paska liittyy erikoisesti keskustaan, heitetty paska erityisesti. Paskanheittohan on aito maalaisliittolainen / keskustalainen perinnelaji, etenkin maatiaisilla jyväjemmareilla!
Paskanheittoa harrastettiin erikoisesti Vappuna, jolloin talvella pelloille ajetut sontaläjät olivat yleensä paljastuneet lumen alta ja sulaneet pälvien keskelle.- Anonyymi
Oikea sotilas ei käyttäydy noin "faitteri"! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Loppuiko piimä-ossilta nikit, nykyään vaan puskasta ruikkii vkklaiseen tapaan.
- Anonyymi
Puskassa kyttää aamuisin hyvin aikaisin. Uniongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puskassa kyttää aamuisin hyvin aikaisin. Uniongelma?
Ei uskalla enää nukkua, näkee aina painajaisia yhden Kapteenista, joka jo urallaan ylennettiin Kapteeniksi ja se syö Aisa parkaa pahemman kerran.
- Anonyymi
Yleisesti kepulaiset ei tiedä jahtaamisesta mitään, siksi aseet takavarikoidaan ja tuomioita rapisee kepuille.
- Anonyymi
Lajituntemus on kepulaisille iso ongelma, polkupyöräilijää ampuvat metsona, traktoria hirvenä ja suojeltuja lajeja aina joutsenista pikkulintuihin. Metsot, riekot ja teeret heitetään roskiin jne.. Kepujen metsästyskulttuuri on häpeäksi Suomelle.
- Anonyymi
Koskaan en voi olla varma onko kyseessä Kapi, vai Tekokapi. Siksi on uskottava kaikkien olevan Kapeja, tyhmienkin.
- Anonyymi
Älä pöljä lässytä.Kyllä sinä kaikkien näkyvillä olet. Pöljät vain eivät ymmärrä!
Ossi, oikea SOTILAS
- Anonyymi
Nikkien uusimisessa Aisa on kova.
- Anonyymi
Ei sillä enää ole "nikkiä". Ei saa sellaista läpi. Allekirjoituksiaankin joutuu vaihtelemaan.
- Anonyymi
On siinä nikkiä mennyt ja monta kirjoitusta kaatopaikalle.
Ossi, syvästi pettynyt SOTILAS - Anonyymi
Minä en anna periksi. Minä vaklaan Kapia niin pitkään kun pellavarouhetta riittää. HO HOO, HO HOO! Minä en anna periksi.
Ossi, sitkeä päivystäjä SOTILAS - Anonyymi
Aisan vaivaa suunnaton kateus ja katkeruus parempi osaisia kohtaan.
- Anonyymi
Ossin elämän sisältö on siinä, kovin on köyhä elämä Ossilla, niin taloudellisesti kuin henkisesti.
- Anonyymi
Kommunisti-Aisamaassa oppi jahtaamisen KGB salaisessa akenttikoulutuksessa ja vesistön ylityksen halvalla soutuveneellä. Ossi on salainen kommunistiakentti, hyvin köyhä.
- Anonyymi
Puskissa olen huudellut ne vähäiset vuodet kun armejassa oleskelin.
Ossi puskissa Sotilas- Anonyymi
hooo hoo
- Anonyymi
Myös tänään.
Ossi - Anonyymi
Vanhojen miesten jahtaaminen on Ossin laji, siinäkin yllättävän huono ja itseään toistava.
- Anonyymi
Myös tänään, eilen ja huomenna. Aisalla mielikuvitus laukkaa nyt kovaa, oli 50 vanhan miehen kanssa ahtautunut samaan altaaseen, siellä ei kosketukselta voinut välttyä!
- Anonyymi
Sannan vaklaaja on selvästi nuori ja kokematon. Itse olen vaklannut jo vuosikymmeniä ja niin taitavasti, että kohde ei huomaan minun vaklaan, Kapilla ei ole aavistustakaan minusta. HO HOO, HO HOO! Leningradin vaklausinstituutti oli hyvä.
Ossi, vaklaava SOTILAS - Anonyymi
Välillä meinaa nukahtaa ja silloin Kapi voi iskeä.
Ossi - Anonyymi
Kyllä 20 vuotta on lähempänä oikeaa.
Onko Aisa unohtanut kokonaan tämän sivupersoonansa?
Sonnimies eli Sonnari
https://sonnimies.blogspot.com/2009/06/hullu-manninen-on-opettanut-koiransakin.html
Hauska rahapeli kesällä.
Kirjoittanut: Sonnimies 3.12.2008 klo 09.16
Nuorna miesnä pelasin tätä paljonkin. Miehiä sai osallistua peliin vaikka kuinka monta. Laitettiin sovittu rahasumma yhteiseen pottiin ja käytiin selinmakuuseen.
Se, kenen nokanpäähän ensiksi istui kärpänen sai koko potin. Sitten aloimme ihmettelemään, kun yksi pukiasentaja keräsi melkein poikkeuksetta potin. Aloin seuraamaan oliko sillä jotain vippaskonsteja mielessä ja olihan sillä.
Miekkonen kaivoi takasilmäänsä sormellaan ja pyhkäisi sillä nokanpäätään, ottiko peräti "hiertimen"? Hetihän semmoiseen nokkaan kärpänen lehahti.
Hoh, hoh hoooooo,kun tuli mukavia muistoja mieleen, tuonkin pelin myötä.
Muistappas Ossi kuitenkin tämä, että Rautavaara on TOP 1 ja Kepu -palstan parasta antia on tietysti Kapi. Aina vaan ja vuodesta toiseen. Kapi on aivan Űber Alles kepu-saitilla.
Hän aiheuttaa KAPInaa vuodesta toiseen, jo parin vuosikymmenen ajan, olipa sitten paikalla tai ei. Hänet koetetaan yleensä keksiä jopa täysin tyhjästä. Näin on käynyt eräälle pillipiiparille, joka on saanut Kapista ikuisen kutkan... KAPIN!
Aina alati altis KAPTEENIMME, se aito ja OIKEA. Primus inter pares.
Jorma K Korhonen
https://www.suomi24.fi/profiili/kapi_
>> Tämän korkean iän saavuttaneen on kuitenkin ylöspäin katseensa kohdistaen joskus syytä huokaista näinkin:
Ah, painuva päivä, ma aamusta aloin,
jo lapsena leimusin, nuorena paloin,
mut tahtoni vielä ei tuhkaksi tulla,
jos vielä on valkeutta sulla!
(Eino Leino)
Ja onhan myös näin:
Niin kauan, kun on veri suonissas,
luut, jänteet lujina ja ominas,
niin kauan älä pyri kohtalon
majasta ahtaasta pois jalallas!
(Omar Khaijam) <<
Kertauksen vuoksi:
Kapi on ollut paras vertaistensa joukosta eli siis suorastaan jo "parhaista parhain", Primus Inter Pares, moneen kertaan ja se nähtävästi on eräälle, Aisa-Ossille, liikaa. Hän on vain kade. - Anonyymi
Sonnarina se oli pelkkää PARHAUTTA 😂😂😂
Sonnari alias ylil evp 1000 muuta nikkiä, ( nehän siis tunnistaa aina hoh hoh hoooo -päättyvästä kommentista), olisi ansainnut mitalinsa omassa tuhotyösarjassaan "kepun arkunnaulaajana".
Sonnarina se oli pelkkää PARHAUTTA 😂😂😂 silloin kepusaitti oli välillä hauskakin...
Sonnimies ja ylil evp lähtivät käymään
Kyrsä-Uuno kepusta
2011-04-19 14:19:17
kaljoilla huuhtoakseen kepun täystyrmäksen vaaleissa. Nämä onnettomat luuserimme raahustivat allapäin Arinaan ja tiskillä tilasivat perustuopit olutta.
Siihen tuli viehättävä naisihminen ja kysyi, että mitäs miehiä te oikein oletto?
Sonnimies siihen pikaisesti; "Homobaarin strippareita". Nainen lähti liukkaasti takavasempaan. Yli evp kysyi Sonnimieheltä, että mitä pirua sinä sanoit meidän olevan homobaarin stippareita?? Sonnimies siihen; En enää ilkeä sanoa olevani kepulainen!
METSÄSTYSTÄ;
https://sonnimies.blogspot.com/2009/06/hullu-manninen-on-opettanut-koiransakin.html
Hauska rahapeli kesällä.
Kirjoittanut: Sonnimies 3.12.2008 klo 09.16
Nuorna miesnä pelasin tätä paljonkin. Miehiä sai osallistua peliin vaikka kuinka monta. Laitettiin sovittu rahasumma yhteiseen pottiin ja käytiin selinmakuuseen.
Se, kenen nokanpäähän ensiksi istui kärpänen sai koko potin. Sitten aloimme ihmettelemään, kun yksi pukiasentaja keräsi melkein poikkeuksetta potin. Aloin seuraamaan oliko sillä jotain vippaskonsteja mielessä ja olihan sillä.
Miekkonen kaivoi takasilmäänsä sormellaan ja pyhkäisi sillä nokanpäätään, ottiko peräti "hiertimen"? Hetihän semmoiseen nokkaan kärpänen lehahti.
Hoh, hoh hoooooo,kun tuli mukavia muistoja mieleen, tuonkin pelin myötä... - Anonyymi
Kyllä sääliksi jo käy ...
- Anonyymi
Eikä opi...
- Anonyymi
Aisalla kestää vielä tovin tajuta, että Kapi on niin paljon älykkäämpi ja oikea sotilas. Ehkä oikea lääkitys voisi auttaa Ossia.
- Anonyymi
Missä ja milloin Kapi olet harjoitellut jahtaamista kuten minä?
Ossi. oikea jahtaava SOTILAS- Anonyymi
Yökerhoissa ja nuorempana diskoissa jahtasin kovasti.
Kapi
- Anonyymi
Tänään oli aamupäivä Aisa huntterilla vaikeaa, todella vaikeaa. Missä oli Kapi? Kyselee Aisa Inkeroisissa vastaantulevilta rollaattorikuskeilta.
- Anonyymi
Minä olen edelleenkin jahtaajien aatelia ja minulla on siihen sopiva työkalu.
Jahtiverkko ja siihen aina kapi jää kiinni. Se on hyvin tehokas koska verkko on niin tiheä.
Itseasiassa harva verkko Suomessa on yhtä tiheä.
Ossi, jahtaajien kuningas ja SOTILAS - Anonyymi
Myös de facto tänään, Aisa on tavallista kiukkuisempi, olisiko löytänyt keskioluen ja nyt intoa täynnä kuin urosmehiläinen!
- Anonyymi
Jotenkin vielä vanhempana Kapin jahtaaminen on tullut minulle tärkeämmäksi. Pitäisi yrittää pysyä puolueen takia asialinjalla, mutta Kapi viha menee järjen ohi.
Ossi, vihaava SOTILAS - Anonyymi
Ossin elämän tehtävä.
- Anonyymi
VKK agenda on armoton ja kova.
- Anonyymi
Jahtaamisesta pitäisi tehdä olympialaji. Olisin olympiavoittaja.
Ossi, melkein olympiavoittaja ja oikea SOTILAS
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704