Nainen, huolehdit koirastasi paremmin

Anonyymi-ap

Onhan tämä noloa. Ei voi mitään sille, että tulee ajatelleeksi omaa asemaa arvoasteikolla. Siis koirakin saa parempaa kohtelua ja enemmän huomiota kuin minä. Hävettää! Olen kai jossain läävässä rypevän possun tasolla. Niin, eihän haisevaa loassa kierinyttä possua tee mieli rapsuttaa. Tai siis sellaista elukkaa ei edes hankita tai huolita omalle pihalle. Niihin elukoihin törmää lähinnä lihatiskillä.

11

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesitkö että siat tai siis possut, ovat loppujen lopuksi aika siistejä otuksia?
      Sitä vaan kuvitellaan ja mielletään ne likaisiksi koska rypevät ja kierivöt mudassa.
      Kyllä tänne possu kelpaisi ihan koska vaan.

      • Anonyymi

        Tiesin -sivusta


      • Anonyymi

        Totta. Kierivät kesällä mudassa, koska eivät siedä kovin hyvin auringon porotusta. Vähän niin kuin virtahevot. Tosin söivät kyllä ennen vanhaan myös raatoja, jos ei muuta ollut saatavilla. On niin kaikkiruokainen eläin. Siitä tuo saastaisuus-ajattelu varmaan johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Kierivät kesällä mudassa, koska eivät siedä kovin hyvin auringon porotusta. Vähän niin kuin virtahevot. Tosin söivät kyllä ennen vanhaan myös raatoja, jos ei muuta ollut saatavilla. On niin kaikkiruokainen eläin. Siitä tuo saastaisuus-ajattelu varmaan johtuu.

        Muunnetaan ajattelu ihmisiin miksi pidetään vastenmielisenä sika on eläin joka syö vaikka kaltaisensa nälkäänsä


    • Anonyymi

      Harvoin muut syövät sitä mitä tarjotaan.
      Mehevät siipipalat. Ei sillä niin väliä, kunhan nahka on mureaa.

      • Anonyymi

        No niinpä niin sitten..
        Koiria sikoja ja siipiä.
        Ei se nahka voi olla mureaa..


    • Anonyymi

      Mä jään näitä lukiessa aina miettimään, että mitä ihmettä mies sitten kaipaa. Ruoka- ja vesikuppia lattialle, sängyn alla nukkumista ja kusilenkkejä aamuin illoin?

    • Anonyymi

      Huolehtii ... niin kun kato lemmikki on lemmikki. Se ei pysty pitämään huolta itsestään ja ihminen on ottanut sen omalle vastuulleen. Aikuinen ihminen nyt yleensä osaa huolehtia itse itsestään.

      • Anonyymi

        Mietin vähän samaa. Tottakai huolehtii koska niin kuuluukin tehdä.


    • No tuota... tämä ei nyt ehkä paranna oloasi yhtään, mutta itseasiassa naiset ovat todella lääpällään niihin possuihin, minipossuksi kait sanotaan. Joten se possukin olisi sinua korkeammalla naisen arvoasteikolla...

      Tämä nyt vaan on yksi niitä elämän tosiasioita mitkä vaan pitää hyväksyä ja mennä eteenpäin. Naiset nyt vaan on tuollaisia, älä koskaan oleta että nainen ajattelisi mistään asiasta samalla tavalla kuin sinä, äläkä usko sanaakaan mitä se sanoo. Katso mitä se tekee ja miten se käyttäytyy niin ehkä näet silloin tällöin vilauksen totuudesta.

    • Anonyymi

      Sinuna miettisin tossa kohti kuinka kohtelet naistasi jos hän kohtelee koiraannekin paremmin kuin sinua kyllä meilläkin jopa koirat söi paremmin kuin me itse mu kohtelu koirille oli sama kuin perheenjäsenelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8583
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      60
      1189
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      706
    Aihe