Rogaine toimii

jepulisjee

Sanonpahan nyt vain, olen 21-vuotias, ja tukka alkoi harventua hitaasti lukion jälkeen. Viime talvena alkoi hieman jo huolestuttamaan, totutusti olin aina pitänyt tukan pitkänä tai vetänyt Wilhelmssonit (takatukka, "lievä irokeesi" eli tukka keskeltä pystyyn ja sivulta hieman lyhyemmäksi), ja pitkää tukkaa ei enää pystynytkään pitämään.

Jonkun aikaa harkitsin, ja ajattelin kumminkin koittaa rogainea. Ja näyttäähän se toimivan, tukka ei aivan tyylipuhdas ole, mutta eipä enää voi väittää, että pilkottamista kunnolla edes huomaa, varsinkin, jos muovaa sen oikein. Nytkin vielä on hieman lyhyempiä ja hennompia hiuksia tullut runsaasti, mutta kuulemma niistä pitäisi tulla normaaleja ajan myötä. Saisin tukan siis aika lailla samanlaiseen kuntoon kuin lukiossakin. Hemmetin hyvä.

Joitakin ei kuulemma haittaa kaljuus. Eihän siinä ketään, jos ei haittaa. Mutta jos haittaa, koittakaa ihmeessä rogainea, mahdollisimman aikaisin, niin voipi olla ettei kaljusta tarvi huolehtia (muuta kuin kaksi kertaa päivässä aamuin illoin).

13

9468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivalloista?

      Siis kun sitä joutuu päähän levittämään? Eikö tyynyliina tule tahmaiseksi kun sitä illalla laittaa päähän?

      • nainen43Rog.

        Tuote sisältää melko paljon alkoholia, joten se haihtuu/kuivuu nopeasti. Enpä ole tyynyliinan tahmaistumista huomannut (tosin vaihdan sen aina silloin tällöin :)) Tukka sen sijaan tuntuu kyllä vähän kuivalta ja takkuiselta, tahmaiseltakin märkänä, muttei enää kuivana.


      • jepulisjee

        No kolmen kuukauden käytön jälkeen tyynyliina ei ole ainakaan Rogainen takia vielä tahmaantunut.. (tuonkin voi ymmärtää NIIIN monella tavalla ;) )

        Niin ja olin itsekin hieman kauhistunut tuosta levittämisestä aamuin ja illoin, olen aika hajamielinen ja unohdan monesti asioita, mutta muistaakseni vain kerran olen sen unohtanut levittää. Jos kaljuuntuminen häiritsee, niin kyllä sen varmasti muistaa laittaa. Joskus on joutunut työpaikalla mennä vessaan levittelemään, ja hetken odottanut, että kuivuu, mutta loppujen lopuksi olen hieman vedellä hellästi hiuksia hivellyt (ettei päänahkaan hirveästi vettä ole valunut), niin on taas saanut letin suht kuosiin.

        Pikkasen siis tahmeaksi hiukset tulevat niin kuin Nainenrog43 kertoi. Mutta illallahan se nyt ei ennen nukkumaanmenoa haittaa, kun tuskinpa kukaan on näkemässä. Hyvin se on nykyisin rytmiin soveltunut. Hieman olen priorisoinut asioita, että pienellä vaivalla saan hiukseni ainakin jonkun aikaa pitää. Jossakin vaiheessa sitä voi sitten antautua, mutta nyt on ainakin jo varautunut valmiiksi ja lisäaika on aina mukava juttu. Jos nyt vaikka muutamankin vuoden kestäisi, niin olisin todella iloinen, sitten ei niin haittaisi enää.

        Mutta niin, kannattaa kokeilla, olen aina ollut kovin skeptinen monen lääkkeen suhteen (ei siis ainoastaan kaljuuntumiseen), että en oikein meinannut jaksaa uskoa sen tehoon. Totta se näemmä oli, kyllä se rogaine oikeasti auttoi, vaikka en ensin meinannut uskoa. Nyt kun hiukset on todellakin tuuheammat, olen todellakin positiivisesti yllättynyt.


      • ennen Rogainea, nyt vettä

        Minusta sen käyttö oli tosiaan vaivalloista. Hiuksetkin olivat koko ajan "paskasen" näköiset ja tuntuiset.

        Käytin Rogainea yli puoli vuotta. Lopetin sen käytön, koska mitään muutosta hiusten lähdössä tai kasvussa ei tapahtunut.


    • käyttäjä

      jos olet käyttänyt Rogainea vain kolme kuukautta saamasi tulokset johtunee jostain muusta, kuin Rogainesta. Parhaimmillaan pientä uudiskasvua voi tutkimusten mukaan ilmaantua noin 4 kk:den kuluttua käytön aloittamisesta. Voit toki olla poikkeus sääntöön:)

      • jepulisjee

        Itse asiassa, ostin aluksi yhden pullon ja sitten sen kolmen pullon paketin. Mutta siltikin, neljäs pullo on puolivälissä menossa, ja siis aika lailla kolmen kuukauden jälkeen tukka ainakin tuuheammalta näyttää. Siis ihan kyllä jo näkyy. Mutta en tiedä sitten, aluksi lähti hiuksia enemmän ja näytti pahemmalta, mutta vähitellen se palautui takaisin ja näyttääkin ihan hyvältä jo. Parhaiten tukka on tuuhentunut siellä, missä sitä alunperinkin oli hieman enemmän.

        En tiedä, juuri rogainen käytön jälkeen hiukset ovat kyllä palanneet, enkä ole mitään muuta uutta hiusten hoidossa tai muutenkaan tehnyt. Joten joko ymmärrän kausaalilakeja täysin päin helveetteä tai rogaine toimii.

        Ah, joo, käytän myös muuten gefinaa, en näemmä ole sitä maininnut. Mutta sitä olen käyttänyt jo pari vuotta, eikä se ole pysäyttänyt tai ainakaan näyttänyt hidastaneen yhtään, vaan vasta nyt rogainen käytön jälkeen.

        Mutta olet oikeassa, näin itsekin ymmärsin, että uudiskasvua pitäisi tulla vasta 4 kuukauden jälkeen. Enpä nyt muutakaan selitystä keksi, eikäpä tuo nyt pahemmin haittaakaan.


      • yksi vaan
        jepulisjee kirjoitti:

        Itse asiassa, ostin aluksi yhden pullon ja sitten sen kolmen pullon paketin. Mutta siltikin, neljäs pullo on puolivälissä menossa, ja siis aika lailla kolmen kuukauden jälkeen tukka ainakin tuuheammalta näyttää. Siis ihan kyllä jo näkyy. Mutta en tiedä sitten, aluksi lähti hiuksia enemmän ja näytti pahemmalta, mutta vähitellen se palautui takaisin ja näyttääkin ihan hyvältä jo. Parhaiten tukka on tuuhentunut siellä, missä sitä alunperinkin oli hieman enemmän.

        En tiedä, juuri rogainen käytön jälkeen hiukset ovat kyllä palanneet, enkä ole mitään muuta uutta hiusten hoidossa tai muutenkaan tehnyt. Joten joko ymmärrän kausaalilakeja täysin päin helveetteä tai rogaine toimii.

        Ah, joo, käytän myös muuten gefinaa, en näemmä ole sitä maininnut. Mutta sitä olen käyttänyt jo pari vuotta, eikä se ole pysäyttänyt tai ainakaan näyttänyt hidastaneen yhtään, vaan vasta nyt rogainen käytön jälkeen.

        Mutta olet oikeassa, näin itsekin ymmärsin, että uudiskasvua pitäisi tulla vasta 4 kuukauden jälkeen. Enpä nyt muutakaan selitystä keksi, eikäpä tuo nyt pahemmin haittaakaan.

        ehkäpä rogaine tehostaa gefinan vaikutusta tai toisin päin.


    • zin

      onko tosiaan totta että rogaine toimii näin monella?? olen vasta 19-vuotias mutta hiukseni ovat alkaneet harventua ihan älyttömästi kenties ainaisen värjäämisen takia ja kun on muutenkin niin huono hiuspohja.. mutta täytyypä sitten kokeilla jos se kerran todella toimii!! pelottaa että jos hiukset on jo tässä iässä tälläisessä kunnossa niin mahdanko olla kokonaan kalju jo 30 vuoden iässä..

      • jepulisjee

        No minulla oli ihan sama perusta, eli värjäilin tukkaa jatkuvasti, ja eikä hiuspohja ollut ihan parhaalla pohjalla, aika paljon hilsettä oli ja rastatkaan ei lukiossa varmaankaan hyvää tehnyt.

        Mutta kokeile ainakin rogainea, olin itse aivan yhtä skeptinen, toimiiko se kumminkaan juuri minulla. En kyllä olisi uskonut mutta kyllä siitä apua minulle on näemmä ollut.

        Sama juttu, kyllä sitä voi sitten lähempänä kolmeakymppiä antaa mennä, mutta vielä parikymppisenä hieman ikävänlaista tämä on.

        Mutta totta kai, puhun vain omasta puolestani, enkä siis tiedä, kuinka se sitten muilla auttaa. Neljällä viidestä sen pitäisi toimia, ja mitä aikaisemmin sitä alkaa käyttää, sitä paremmin se toimii. Kuten sanoin aikaisemmin toisessa viestissä, hiukset on minulla kasvanut parhaiten sillä alueella, missä sitä alun perin suhteessa eniten oli. Eli aloita ihmeessä aikaisin.


      • jepulisjee
        jepulisjee kirjoitti:

        No minulla oli ihan sama perusta, eli värjäilin tukkaa jatkuvasti, ja eikä hiuspohja ollut ihan parhaalla pohjalla, aika paljon hilsettä oli ja rastatkaan ei lukiossa varmaankaan hyvää tehnyt.

        Mutta kokeile ainakin rogainea, olin itse aivan yhtä skeptinen, toimiiko se kumminkaan juuri minulla. En kyllä olisi uskonut mutta kyllä siitä apua minulle on näemmä ollut.

        Sama juttu, kyllä sitä voi sitten lähempänä kolmeakymppiä antaa mennä, mutta vielä parikymppisenä hieman ikävänlaista tämä on.

        Mutta totta kai, puhun vain omasta puolestani, enkä siis tiedä, kuinka se sitten muilla auttaa. Neljällä viidestä sen pitäisi toimia, ja mitä aikaisemmin sitä alkaa käyttää, sitä paremmin se toimii. Kuten sanoin aikaisemmin toisessa viestissä, hiukset on minulla kasvanut parhaiten sillä alueella, missä sitä alun perin suhteessa eniten oli. Eli aloita ihmeessä aikaisin.

        Ja vielä jatkan siis, ei ole tarvinnut kertaakaan vielä vetää puliksi, tukka on taas hyvännäköinen.

        Kun kukaan ei tiedä nimeäni, voin nöyristelemättä sanoa, että olen todella tyytyväinen tukkaani taas, siitä saa taas semmoisen ruuhkaletin kuin olen halunnutkin. Eli old school Beckhamia vaan muovailemaan!


      • zin
        jepulisjee kirjoitti:

        Ja vielä jatkan siis, ei ole tarvinnut kertaakaan vielä vetää puliksi, tukka on taas hyvännäköinen.

        Kun kukaan ei tiedä nimeäni, voin nöyristelemättä sanoa, että olen todella tyytyväinen tukkaani taas, siitä saa taas semmoisen ruuhkaletin kuin olen halunnutkin. Eli old school Beckhamia vaan muovailemaan!

        selvä, täytyypä sitten kokeilla, oon valmis kokeileen melkein mitä vaan. :D en tiedä oletko tyttö vai poika mutta ainakin tyttönä hiukset ovat mulle todella tärkeä asia.. kiitos vinkistä!


      • Ink83

        Hyviä kokemuksia itsellänikin.
        Ei tarvitse enää ajella lähes kaikkia pois, vaan kehtaa katsellakin hiuksia peilistä.
        Nyt yritän vielä saada nuo rogainen tuomat lukuisat haituvat ohimoilta kunnolla eloon finasteridilla.


    • Anonyymi

      Jos tukan haluaa takaisin, niin nizoral propecia ja rogainen on aine tuohon. Itsellä jo kuukaudessa tullut lapsen untuvaa päälaelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe