Meinaan vain, kun itsellä on "NE" juhlat ja eipäs muuta kuin karkusille...Ei oikein jaksa juhlia järjestää..."kakuttelua "ja muuta tyhmää... ?
ELI siis haluaisin juttua Juhannuksenviettotavoistanne?(huh, kun olikin pitkä sana...mutta kai ihan ä.kielenmukaan...)
MITEN jussina ja muutenkin ?
7
412
Vastaukset
- Maalaismies*
Minä pidän "vapaata", kun muut juhlivat. Juhannuksen aika on niin hienoa kautta Suomen kesässä sellaisenaan, että se ei mielestäni lisukkeita kaipaa. Onneksi vaimoni on samoilla linjoilla. Emme siis "juhli" juhannusta.
Viimeiset suuret pippaloni pidin 50v. päivilläni neljännesvuosisata sitten. Silloin sanoin kaikille, että palataan taas asiaan puolen vuosisadan kuluttua.
60v. täytin karkumatkalla synnyinkaupungissani Viipurissa, minne edes vaimoni ei halunnut tulla mukaan (kauhea paikka hänen mielestään).
70v. meni vain lähinten kanssa mahdollisimman matalalla profiililla.
Tässä iässä pitää mielestäni ihmisellä olla oikeus olla juhlimatta yhtään mitään. Kun koko loppuelämä on yhtä viikonloppua.- Leny
Koti pitää vähän perusteellisemmin siivota ja muutama koivunoksa vaasiin luonnonkukkien kanssa. Ja jos saa kyydin, niin Halosen kokkoa voisi mennä katsomaan. (ent. Kekkosen kokko)Muut saavat pitää juhlimisesta huolen. Mahtaako telkkarista tulla joku hyvä filmi juhannusyönä?
Menen srilankalaisen ystävättäreni häihin ja tiedän että häät ovat tavallisuudesta poikkeavat.
Naisvieraita, joilla vaan on mahdollisuus, on pyydetty pukeutumaan sariin päivän kunniaksi.
Niinpä tässä nyt näprään sarikankaasta lyhkäistä puseroa, joka laitetaan sarin alle.
Onneksi saan ammattitaitoista apua sarin päälle pukemisessa.
Täytyy tietää mitä mutkia ja poimutuksia 6-7 m:n kangasmäärään tehdään, että se on tukevasti päällä!- Leny
A, kysy Selmalt. Eiks hänel oo kokemust sarist.
- beataBarbara*
Afrikkalaisten naisten hameen kietaisu on aina myös ihmetyttänyt.
Pelkkä kangaspala kieputetaan vyötärölle. Kyllä multa tippuisi pois.
Mutta onneksi on kietaisuhame nauhoineen turvallisempi.
Sari on varmaan vielä taidokkaammin aseteltava.
On ne sitten niin kauniita!
beataB ( ihastellen..) Leny kirjoitti:
A, kysy Selmalt. Eiks hänel oo kokemust sarist.
on Selemallakin, tulee samoihin häihin :DDD
- Kaliper
beataBarbara* kirjoitti:
Afrikkalaisten naisten hameen kietaisu on aina myös ihmetyttänyt.
Pelkkä kangaspala kieputetaan vyötärölle. Kyllä multa tippuisi pois.
Mutta onneksi on kietaisuhame nauhoineen turvallisempi.
Sari on varmaan vielä taidokkaammin aseteltava.
On ne sitten niin kauniita!
beataB ( ihastellen..)Meillä kävi kaivosvierailulla 7.9.1965 miss Edit Okonkwo Nigerian Punaisen Ristin edustajana tutustumassa SPR:n edustajan, Benita Johanssonin kanssa kaivoksemme ensiapuryhmän toimintaan. Varsinainen vierailu oli ok., mutta meitä miespuolisia seuralaisia ihmetytti kun nti Okankwo lähti viileään kaivosilmaan tavainomainen sari päällään ja sen päälle annoimme vielä työtakin ja tietysti välttämättömän kypärän päähänja sormikkaat käteen. Ihmettelimme miten lämmintä vaatetta hänellä voi olla siellä sarin alla mutta sitä me emme saaneet tietää kun kaivoskäynnin jälkeen tarjottuun saunaan ei meitä huolittu mukaan. Mutta kyllä hän sai siellä tarpeeksi lämmintä vierailun päätteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991