Moi oon temi voitte kysyä multa siskoni on noidasta jos ette tiijä mä vastaan jokaiseen kysymykseen=)=)=)Tv.temi
kysykää multa siitä vaan!!=)
22
2709
Vastaukset
Moi! Kuka näyttelee Piperiä siskoni on noidassa???
- sakura-san
Holly-Marie Combs
- temi
Moi se on Holly Marie Combs.....
- temi
sakura-san kirjoitti:
Holly-Marie Combs
Kuules jos satuit huomaamaan mä sanoin ´´MÄ VASTAAN`` eikä et sä tai joku muu vastais kun mä haluun mulle kyssii et anteex vaa.....
- sakura-san
temi kirjoitti:
Moi se on Holly Marie Combs.....
Ahaa.. Mitä järkee laittaa kaksi kertaa se vastaus??
- ...
sakura-san kirjoitti:
Ahaa.. Mitä järkee laittaa kaksi kertaa se vastaus??
Mutta kun temi haluaa vastata itse, koska hän tietää kaiken. Ehe, ehe.
- stormangel
holly marie comps
- penala-
Mikä on Piperin äidin veljen isän siskon pojan kummisedän kaksoisveljen serkun sedän hammaslääkärin palvelijan koiranulkoiluttajan kaverin kaverin sedän veljen isän äidin siskon kämppäkaverin siivoojan postimiehen isän sedän siskon kokin sihteerin lapsen isän veljen pomon sedän toimitusjohtajan kaverin palvelijan serkun pikkuserkun veljen nimi?
- ___
Piperin äidillä ei ole veljeä.
- Minä vain
Kerro minulle, mikä oli loitsu, jolla avataan portti menneisyyteen. Suomeksi.
- sarja
jatkuu?!
- ..............
jatkuu 8.8
- julle
tiejäks sä yhtään monesko päivä syskuuta siskoni on noita alkaa??
- ___
Siskoni on noita ei ala syyskuussa, vaan elokuussa. Tarkka alkamisaika on maanantai 08.08.2005 kello 19.00 Nelosella. Kuudennen tuotantokauden ensimmäinen jakso on Vieraana Valhallassa osa 1/2 (Valhalley of the Dolls).
- julle
___ kirjoitti:
Siskoni on noita ei ala syyskuussa, vaan elokuussa. Tarkka alkamisaika on maanantai 08.08.2005 kello 19.00 Nelosella. Kuudennen tuotantokauden ensimmäinen jakso on Vieraana Valhallassa osa 1/2 (Valhalley of the Dolls).
kiitos tiedosta!
- mä vaan...
moi!!esiintyykö jason(eric dane)enää siskoni on noidassa???oisin sulle tosi kiitollinen jos vastaisit!!!!!:):)
- Phoebe
MOi! Oon epätoivoinen! oon hirvee siskoni on noita ja alyssa milano fani. ongelma on siinä, että mä en löydä netistä Alyssa Milanon musiikkia. Tietäisiksä mistä mä voisin saada sitä?
- Phoebe
Ai vastaat jokaseen viestiin...? ja paskat!
- .........
Kuka lauloi Piperin baarissa toisen kauden kolmannessa jaksossa?
- tyttönen00
Temi on huijari feikki! ei se tiiä mitään.
- temi on paska
tyttönen00 kirjoitti:
Temi on huijari feikki! ei se tiiä mitään.
täysi idiootti..
- julle:)
mitkä on sun lempi ohjeklmii?
mun on siskoni on noita ja harry potter,salatutr elämät,winx,päivien viemää!
muuten esitetäänks siskoni on noita nyo-jookis?
(en osaa kirjoittaa oon myös 11w syyskuun 6-päivä kakstoist wee mist päin muuten oot?)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976