kysykää multa siitä vaan!!=)

temi

Moi oon temi voitte kysyä multa siskoni on noidasta jos ette tiijä mä vastaan jokaiseen kysymykseen=)=)=)Tv.temi

22

2664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi! Kuka näyttelee Piperiä siskoni on noidassa???

      • sakura-san

        Holly-Marie Combs


      • temi

        Moi se on Holly Marie Combs.....


      • temi
        sakura-san kirjoitti:

        Holly-Marie Combs

        Kuules jos satuit huomaamaan mä sanoin ´´MÄ VASTAAN`` eikä et sä tai joku muu vastais kun mä haluun mulle kyssii et anteex vaa.....


      • sakura-san
        temi kirjoitti:

        Moi se on Holly Marie Combs.....

        Ahaa.. Mitä järkee laittaa kaksi kertaa se vastaus??


      • ...
        sakura-san kirjoitti:

        Ahaa.. Mitä järkee laittaa kaksi kertaa se vastaus??

        Mutta kun temi haluaa vastata itse, koska hän tietää kaiken. Ehe, ehe.


      • stormangel

        holly marie comps


    • penala-

      Mikä on Piperin äidin veljen isän siskon pojan kummisedän kaksoisveljen serkun sedän hammaslääkärin palvelijan koiranulkoiluttajan kaverin kaverin sedän veljen isän äidin siskon kämppäkaverin siivoojan postimiehen isän sedän siskon kokin sihteerin lapsen isän veljen pomon sedän toimitusjohtajan kaverin palvelijan serkun pikkuserkun veljen nimi?

      • ___

        Piperin äidillä ei ole veljeä.


    • Minä vain

      Kerro minulle, mikä oli loitsu, jolla avataan portti menneisyyteen. Suomeksi.

    • sarja

      jatkuu?!

      • ..............

        jatkuu 8.8


    • julle

      tiejäks sä yhtään monesko päivä syskuuta siskoni on noita alkaa??

      • ___

        Siskoni on noita ei ala syyskuussa, vaan elokuussa. Tarkka alkamisaika on maanantai 08.08.2005 kello 19.00 Nelosella. Kuudennen tuotantokauden ensimmäinen jakso on Vieraana Valhallassa osa 1/2 (Valhalley of the Dolls).


      • julle
        ___ kirjoitti:

        Siskoni on noita ei ala syyskuussa, vaan elokuussa. Tarkka alkamisaika on maanantai 08.08.2005 kello 19.00 Nelosella. Kuudennen tuotantokauden ensimmäinen jakso on Vieraana Valhallassa osa 1/2 (Valhalley of the Dolls).

        kiitos tiedosta!


    • mä vaan...

      moi!!esiintyykö jason(eric dane)enää siskoni on noidassa???oisin sulle tosi kiitollinen jos vastaisit!!!!!:):)

    • Phoebe

      MOi! Oon epätoivoinen! oon hirvee siskoni on noita ja alyssa milano fani. ongelma on siinä, että mä en löydä netistä Alyssa Milanon musiikkia. Tietäisiksä mistä mä voisin saada sitä?

    • Phoebe

      Ai vastaat jokaseen viestiin...? ja paskat!

    • .........

      Kuka lauloi Piperin baarissa toisen kauden kolmannessa jaksossa?

      • tyttönen00

        Temi on huijari feikki! ei se tiiä mitään.


      • temi on paska
        tyttönen00 kirjoitti:

        Temi on huijari feikki! ei se tiiä mitään.

        täysi idiootti..


    • julle:)

      mitkä on sun lempi ohjeklmii?
      mun on siskoni on noita ja harry potter,salatutr elämät,winx,päivien viemää!
      muuten esitetäänks siskoni on noita nyo-jookis?
      (en osaa kirjoittaa oon myös 11w syyskuun 6-päivä kakstoist wee mist päin muuten oot?)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe