Anneli Jäätteenmäki oli ehdolla ja valittiin KEPUnaisten puheenjohtajaksi.
Valehtelusta ja petoksista tunnettu Jäätteenmäki petti siis äänestäjänsä jälleen kerran tällä vaalikaudella.
Aiemminhan Jäätteenmäki petti helsinkiläiset äänestäjänsä heittämällä pyyhkeen kehään kesken vaalikauden ja pötkimällä pakoon häntä koipien välissä Brysseliin. Nyt Jäätteenmäki petti häntä eurovaaleissa äänestäneet, sillä jatkossa Jäätteenmäki aikoo olla poissa kaikista Europarlamentin istunnoista. Nämä istunnot ovat näet samana päivänä kuin KEPUn työvaliokunta ja kepunaisten pj on työvaliokunnan jäsen.
Eikö nämä Jäätteemäen tekemät petokset koskaan lopu?
Tuo naikkonen puhuu niin totta kuin osaa.
Jäätteenmäki petti taas äänestäjät
6
458
Vastaukset 6
Mitä kitiset ruma lapsi?
Punainen nurkka ja perunamaa ei anna riittäviä rahkeita keskustelun perustaksi.
Jos sekoitat Annelin EU-uran ja Keskustan naisjärjestön puheenjohtajuuden jollain oudolla tavalla, niin unohda toveri jo harhasi:
Ne ovat todellakin vain harhaa...
Seppo Hietanen
"kerimäki st"
CITY-Keskusta- Jaba_43
...puolustella tyhjäpäätä Jäätteenmäkeä, vaikka varmasti tiedät asiat paremmin.
- anti anneli
Annelille sopiviksi ja sitten siitä vaan nostamaan matkakorvaukset molemmista instansseistä ja molempiin suuntiin. Plus tietysti matkat Pohjanmaalle siinä välissä.
- verotarkastaja
Aika moni kepulainen kansanedustaja ja euroedustaja on vuosien mittaan kärähtänyt päiväraha- ja matkakorvauskikkailuista.
Mieleen tulee heti mm. se kuinka Hannu Takkula käytti veronmaksajien rahaa lennellessään Esko Ahon vaalimaskottina. Mauri Pekkarinen taas on ihan huvikseen ja piruuttaan ajellut ympäri Helsinkiä taksilla veronmaksajien piikkiin. - avarakatseinen
verotarkastaja kirjoitti:
Aika moni kepulainen kansanedustaja ja euroedustaja on vuosien mittaan kärähtänyt päiväraha- ja matkakorvauskikkailuista.
Mieleen tulee heti mm. se kuinka Hannu Takkula käytti veronmaksajien rahaa lennellessään Esko Ahon vaalimaskottina. Mauri Pekkarinen taas on ihan huvikseen ja piruuttaan ajellut ympäri Helsinkiä taksilla veronmaksajien piikkiin.(tai mieluimin joku nainen)
Mikä tässä Jäätteenmäessä oikein viehättää?
Vaikka akka vedetään suunnilleen ikäänkuin alas vessanpöntöstä, niin se vaan aina pulpahtaa pinnalle.
Eikä suinkaan puhdistuneena!
Voisiko nyt siis joku viikonlopppuna äänestäneistä selittää, eikö KEPU:lla todella ole jotain etevää, ryvettymätöntä uutta johtajaa panna harjoittelemaan esim,. juuri tähän naisjärjestöönsä? Eli, miksi Anneli J.?
Minusta Anneli J. edustaa juuri niitä arvoja (paitsi juoppous), joista ja kansakoulussa ja myöhemmin rippikoulussa varoteltiin.
- et kepustaki
Luulisi nyt, että kepustakin löytyisi sen verran tilannetajua ja järkeä, että puolue pitäisi välimatkaa tuohon naiseen, joka aiheutti puolueen historian yhden suurimmista nöyryytyksistä. Mitä ihmettä jotkut kepussa vielä puolustelee sen hetukan tekosia? Pettihän tuo puoluettakin, piti pimennossa ja suorastaan valehteli ja kun totuus tuli julki niin omatkin huomasivat millaisesta henkilöstä oli kyse. No, onneksi ensimmäisenä varapuheenjohtajana sattui olemaan Matti Vanhanen eikä joku Mari Kiviniemi tai Paula Lehtomäki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3351349Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.68779- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt44689Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425