Kysymys: mikä ryhmä on tyhmin?

lot

Kysymyksen taustaa: Suomessa neljä ryhmää: turvapaikkaturistit, rasistit, sosiaalihuoltajat sekä rasismin vastustajat. Näille ryhmille on ominaista, että he pitävät toisiaan tyhminä, kuitenkin eri syistä.

Turvapaikkaturisti tulee maahan, josta hän olettaa löytävänsä tyhmimmät (so. herkkäuskoisimmat ja avokätisimmät) sosiaalihuoltajat.

Sosiaalihuoltajat pitävät asiakkaitaan (siis turvapaikkaturisteja) onnettomina elämän kolhimina ressukoina, joita pitää hoivata ja tukea koska nämä eivät muuten pärjää. He pitävät näitä kyvyttöminä puolustautumaan ja huolehtimaan itsestään, siis tyhminä.

Rasistit pitävät turvapaikkaturisteja tyhminä ja kouluttamattomina. Afrikassa on vain tyhmiä ihmisiä. Muuten Afrikalla ei menisi niin huonosti kuin sillä menee.

Lisäksi rasistit pitävät sosiaalihuoltajia tyhminä, kun uskovat turvapaikanhakijoiden sepostuksiin.

Rasismin vastustajat eivät koskaan mainitse turvapaikanhakijoiden älykkyydestä mitään negatiivista. Sen sijaan rasisteja he pitävät tyhminä ja kouluttamattomina. Tyhmyys on ainoa peruste rasismille.

Rasistit pitävät rasismin vastustajia tyhminä, koska nämä eivät tajua omaa tai isänmaansa parasta.

Kysymys: Mikä näistä ryhmistä on tyhmin? Mikä vähiten tyhmin? Miksi?

--lot

PS: En kaipaa keskustelua siitä, ovatko kaikki pakolaiset turvapaikkaturisteja vai eivät.

25

1821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teac

en ymmärtänyt kysymystä.
      Mitä tarkoitit?

• lot

Joku näistä neljästä ryhmästä lienee sinun mielestäsi tyhmin. Mikä se on? Mielellään perusteltu vastaus, kiitos.

• olet tyhmä
        lot kirjoitti:

Joku näistä neljästä ryhmästä lienee sinun mielestäsi tyhmin. Mikä se on? Mielellään perusteltu vastaus, kiitos.

kuin kirkon rotta.

• lot
        olet tyhmä kirjoitti:

kuin kirkon rotta.

Totta, olen aivokääpiö. Kerro vielä, mihin ryhmään minut sijoitat, niin saan ensimmäisen vastauksen kysymykseeni :)

• teac
        lot kirjoitti:

Totta, olen aivokääpiö. Kerro vielä, mihin ryhmään minut sijoitat, niin saan ensimmäisen vastauksen kysymykseeni :)

ymmärtänyt kysymysta, koska vastasi noin tyhmästi.
        Mielestäni tyhmemmin kuin minä.

• varmasti
        lot kirjoitti:

turvapaikkaturisti joka on saanut sosiaaliviranomaisen homman kjeeee kjäää

• Röpöttelevä nappomies

...kirjoittaja varmaan halusi implisiittisesti ottaa kantaa tämän palstan keskustelukulttuuriin ja kiinnittää vähän huomiota argumentaation tasoon. Hyvä että joku muukin on huomannut.

• lot
        Röpöttelevä nappomies kirjoitti:

...kirjoittaja varmaan halusi implisiittisesti ottaa kantaa tämän palstan keskustelukulttuuriin ja kiinnittää vähän huomiota argumentaation tasoon. Hyvä että joku muukin on huomannut.

Pidän vain vähän lomaa omista ajatuksistani, ja yritän pohtia muiden aivoitusten syntyratoja..

-- lot

ps: miten tuo röpöttely käytännössä tapahtuu?

• teac
        varmasti kirjoitti:

turvapaikkaturisti joka on saanut sosiaaliviranomaisen homman kjeeee kjäää

väärillä jäljillä.
        En ole joutunut hakemaan turvapaikkaa, koska olen Suomessa syntynyt.

• White8%

1. turvapaikkaturistit
      2. antirasistit
      3. hyysärit sossu tantit

4. joku muu.

Rasisteja en saa kovalla yrittämälläkään sijoitettua kyseiselle listalle. Kysymyksesi koski ainoastaan tyhmyyttä, eikä rasismissa ole mitään tyhmää.

• että järjestys on

tyhmin on hyysäri
      seuraavaksi tyhmin on rasisti
      rasisti vähän viisaampi on pakoloinen joka osaa kiemurrella ja elättää itsensä muiden kustannuksella ja viisain olisi rasismin vastustaja joka ei hyväksyisi elintasopakolaisia ollenkaan Suomeen.

• teac

sosiaalihuoltajat, jotka välttämättä ei ole tyhmiä, koska toimivat lain mukaan. Ovat siis pakotettuja olemaan tyhmiä. Nämä lait, jotka tekevät heistä pakkotyhmiä, ovat kansanedustajien alottteista tehtyjä. Kansanedustajat eivät ole tyhmiä, mutta äänestäjät, jotka ovat äänestäneet ei- tyhmiä kansanedustajia, joiden takia sosiaalihuoltajat ovat pakkotyhmiä, ovat tyhmiä.
        Pakolainen ei ole tyhmä, koska osaa käyttää nyväkseen tyhmien ihmisten tyhmyyttä. Kuitenkin hänkin on tyhmä, koska ei ole pystynyt pitämään kotimaataan asuinkykyisenä. Se vasta tyhmää onkin.
        Rasistit ovat tyhmiä, kun eivät keksi keinoa, miten tästä tyhmyydestä selvitään. Hyysärit ovat tyhmiä koska he äänestävät viisaita, jotka käyttävät meidän tyhmyyttä hyväkseen.
        En jaksa enää miettiä, se ei johdu pelkästään siitä, että olen tyhmä, olen myös laiska. Sehän tässä tyhmää onkin, että pitää olla laiska ollakseen viisas, mutta tyhmää taas on se, että vain laiska pakolainen viisas. TYHMÄÄ!

• lot
        teac kirjoitti:

sosiaalihuoltajat, jotka välttämättä ei ole tyhmiä, koska toimivat lain mukaan. Ovat siis pakotettuja olemaan tyhmiä. Nämä lait, jotka tekevät heistä pakkotyhmiä, ovat kansanedustajien alottteista tehtyjä. Kansanedustajat eivät ole tyhmiä, mutta äänestäjät, jotka ovat äänestäneet ei- tyhmiä kansanedustajia, joiden takia sosiaalihuoltajat ovat pakkotyhmiä, ovat tyhmiä.
        Pakolainen ei ole tyhmä, koska osaa käyttää nyväkseen tyhmien ihmisten tyhmyyttä. Kuitenkin hänkin on tyhmä, koska ei ole pystynyt pitämään kotimaataan asuinkykyisenä. Se vasta tyhmää onkin.
        Rasistit ovat tyhmiä, kun eivät keksi keinoa, miten tästä tyhmyydestä selvitään. Hyysärit ovat tyhmiä koska he äänestävät viisaita, jotka käyttävät meidän tyhmyyttä hyväkseen.
        En jaksa enää miettiä, se ei johdu pelkästään siitä, että olen tyhmä, olen myös laiska. Sehän tässä tyhmää onkin, että pitää olla laiska ollakseen viisas, mutta tyhmää taas on se, että vain laiska pakolainen viisas. TYHMÄÄ!

Olihan perusteellinen selvitys :)

Mutta tarkennuksia kaivataan, laiskuudestasi huolimatta.

Johtuuko sosiaalihuoltajien pakkotyhmyys antirasisteista, jotka sankoin joukoin äänestävät ei-tyhmiä kansanedustajia ja pakottavat nämä tekemään tyhmiä lakeja?

• teac
        lot kirjoitti:

Olihan perusteellinen selvitys :)

Mutta tarkennuksia kaivataan, laiskuudestasi huolimatta.

Johtuuko sosiaalihuoltajien pakkotyhmyys antirasisteista, jotka sankoin joukoin äänestävät ei-tyhmiä kansanedustajia ja pakottavat nämä tekemään tyhmiä lakeja?

asia.
        Tottakai.
        Idiootti-sana on latinan kielistä alkuperää ja tarkoitti alunperin äänestäjää.
        Perustelen myöhemmin.

• kysymyksen asettelusi hiukkasen asenteellinen?

• lot

Pois se minusta.

O:)

• cisma

On neljä ryhmää, joista yksi ryhmä pitää kaikkia muita ryhmiä tyhminä ja kolme muuta ryhmää yhtä ryhmää tyhmänä.

Yksi ryhmä on tyhmyyskisan ylivoimainen voittaja. Arvaa mikä?

• lot

Ilmeisesti voittopallille pääsee, mikäli on tyhmin. Kantasi tähän on selvä.

Entäpä vähiten tyhmin? Kuka ja miksi?

• cisma
        lot kirjoitti:

Ilmeisesti voittopallille pääsee, mikäli on tyhmin. Kantasi tähän on selvä.

Entäpä vähiten tyhmin? Kuka ja miksi?

No johan oli kysymys. Koko maailmanhistoriassako?
        Vaikka minä ite. Todista toisin jos voit.

Mikä se tyhmä oikein on? Onko se nyt niin tyhmää hakeutua huonoista oloista parempiin oloihin?
        Onko se tyhmää tehdä työtään? Onko se tyhmää olla tekemättä työtä?
        Onko se tyhmää olla eri mieltä? Kun nyt yleensä meistä ei kukaan miellä itseään tyhmäksi, niin helposti sitä leimaa eri mieltä olevan sellainen. Vai oletko tästä eri mieltä? -Tyhmä. :)

• lot
        cisma kirjoitti:

No johan oli kysymys. Koko maailmanhistoriassako?
        Vaikka minä ite. Todista toisin jos voit.

Mikä se tyhmä oikein on? Onko se nyt niin tyhmää hakeutua huonoista oloista parempiin oloihin?
        Onko se tyhmää tehdä työtään? Onko se tyhmää olla tekemättä työtä?
        Onko se tyhmää olla eri mieltä? Kun nyt yleensä meistä ei kukaan miellä itseään tyhmäksi, niin helposti sitä leimaa eri mieltä olevan sellainen. Vai oletko tästä eri mieltä? -Tyhmä. :)

Siis kuka on vähiten tyhmä tuosta neljän ryhmän kokoonpanosta (turvapaikkaturistit, rasistit, sosiaalihuoltajat sekä rasismin vastustajat)?

Sinun tyhmyyttömyyttäsi en epäile. Eikä ole tarpeen todistaa toisin. Tai jos haluat, jossain toisessa ketjussa sitten. Tämä on yleistyhmyysketju, ei cismatyhmyysketju..

Ja onko erimielisyys tyhmää? Hmm, alat olla oikeilla jäljillä, cisma :)

• cisma
        lot kirjoitti:

Siis kuka on vähiten tyhmä tuosta neljän ryhmän kokoonpanosta (turvapaikkaturistit, rasistit, sosiaalihuoltajat sekä rasismin vastustajat)?

Sinun tyhmyyttömyyttäsi en epäile. Eikä ole tarpeen todistaa toisin. Tai jos haluat, jossain toisessa ketjussa sitten. Tämä on yleistyhmyysketju, ei cismatyhmyysketju..

Ja onko erimielisyys tyhmää? Hmm, alat olla oikeilla jäljillä, cisma :)

No jos oletetaan, että nämä kolme ryhmää eivät juurikaan toisiaan tyhminä pitäisi, niin silloin pitäisi kysyä tältä yhdeltä ryhmältä keitä he näistä kolmen ryhmän edustajista vähiten tyhminä pitäisivät. Ja onkohan tämä yksi ryhmä täysin homogeeninen tyhmyystyypittelyssään? Veikkaan, että on.

Ja mikä muuten on oma vastauksesi?

• lot
        cisma kirjoitti:

No jos oletetaan, että nämä kolme ryhmää eivät juurikaan toisiaan tyhminä pitäisi, niin silloin pitäisi kysyä tältä yhdeltä ryhmältä keitä he näistä kolmen ryhmän edustajista vähiten tyhminä pitäisivät. Ja onkohan tämä yksi ryhmä täysin homogeeninen tyhmyystyypittelyssään? Veikkaan, että on.

Ja mikä muuten on oma vastauksesi?

Kaikki ryhmät ovat pitkälle idealisoituja, joten ne ovat myös homogeenisia.

Alkulähtökohdissa turvapaikkaturistiryhmä piti sosiaalihuoltajia tyhminä, joten ota se huomiooon vastausta muotoillessasi.

Oma vastaukseni riippuu teidän vastauksistanne. Nämä tyhmyyssuhteet kun riippuvat valitusta näkökulmasta.

• Suvaisevainen Hömmmmmö

Ehdottomasti Rasismin Vastustajat ovat typerintä joukkoa. Koska pääsääntöisesti juuri he ovat henkilöitä jotka eivät todellakaan verokorttia tarvitse... Ainakaan minkäänlaista tuottavaa työtä he eivät ole koskaan tehneet.

Typeryydessä ja vetelyydessä heidät ylittää vain muslimeiksi kääntyneet latvabeet, jotka niputtaisin itsensäviiltelijöiden ja muiden tärähtäneiden/masokistien kanssa samaan ryhmään.

Samoihin palautuspaatteihin koko sakki.

• teac

uppiniskainen veljeksistä vanhin. Sinun päähäsi ei saanut lukkarikaan oppia painuman. Miksi et voi olla kuin Eero?

"Ainakaan minkäänlaista tuottavaa työtä he eivät ole koskaan tehneet."

Sinunlaistesi takia siltä välillä tuntuu.

- karttakepinkäyttäjä

• teac

paljon vaihtoehtoja, siksi Factum ei ilmeisesti osannut vastata.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6238
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2918
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1476
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1457
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1271
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe