Mä elelin vielä rietasta (I Wish) poikamieselämää kulosaaren
yksiössäni johon oli juuri muuttanut kun hampaan perkele alkoi juilimaan ihan noin niinkuin urakalla.
Minä pelkään hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa ja se kertoo siitä tuskasta mitä hampaineni koin kun heti miten soitin ja
varasin ajan tuonne Mengel-instituuttiin, paikka taisi olla Siilitien terveysasema. Hoipuin paikalle ja ne laittoi minut
odottamaan vaikka sanoin, että -SATTUU tee jotain - OTA PAHA pois.
Odotushuoneessa sitten tuumailin, että kai ne haistaa pelon nuo hammaslääkärit ja siksi laittaa minut "kypsymään" siihen penkille. kai ne katteli sitten pikkujouluissa salaa kuvaamiaan videokuvia kun meikkis vapisi ja olin kuin arka kauris valmiina ampumaan suoraan ovesta ulos.
Pääsin sitten kumminkin vastaanotolle ja siellä ne sano notta
juu viisaudenhammas se on puhjennut, mutta eipä mitäään tule
kuukauden päästä uudelleen. Multa meinas päästä ja jos oikein muistelen pääsikin melkoinen PERKELE, mutta kun suuni oli
täynnä instrumentteja jos jonkin moisia (miksi aina minun
kohdallani halutaan Guinnesin ennätyskirjaan Oraalisen venymisen sarjassa)
niin eivätpä ne tahtoneet ymmärtää, että halusin heti
hampaan pois suustani sattumasta. Ei auttanut... Kuukaudeksi
he pistivät sellaisen suojakalvon siihen päälle ja kuukauden
pelkäsin kun Juutalainen Ghetossaan että nyt tuli lähtö...
Nooo norjalais vitsi... Kun kuukausi oli mennyt niin
tallailin hammaslääkäriin... oli kevät kovassa vauhdissaan ja
ensimmäinen vastoinkäymiseni osui sitten Siilitiellä juuri
ennen terveyskeskusta.. ajattelin oikaista... ja
perkele..senhän tietää aina miten siinä käy....
Oli sellainen
ruohokumpare minkä joutuisin kiertämään - minä mitään kierrä,oikaisen, Ajattelin ja kun lähdin tarpomaan kumpareen yli
huomasin liian myöhään että sehän on perkele sellaista mutaista nurmea ja ei kun meikkis heittää kolmoi-Lutsin
suoraan turvalleen siihen tantereeseen...
Jos olettekin kuullut kirousta ja manailua niin tämä oli kyllä jo jotain mekalomaanista. Siinä linnut lähtivät viitasutena oksistosta ja aurinko melkein sammui kun annoin palaa koko repertuaarini A kirjaimesta Ö kirjaimeen.
Päästyäni pystyyn kehuin kuinka helvetin onnekkas veto oli
ollut laittaa vaaleat farkut ja vaalea takki(kevään kunniaksi) ylle.Kättelin oikein rivakkaan jopa... - Hyvin tehty. =)
Tallasin apinanraivolla suoraan terveyskeskukseen ja vastaanotossa oltiin melkoisen järkyttyneen näköisiä. Minä seisoin silmät palavana vaatteet paskassa siinä aulassa ja kysyin melkoisne kylmällä äänellä - Missä on vessa.
Emännät osoittivat suuntaa kilvan ja minä sinne pesemään kenkiäni ja hinkkaamaan vaatteistani mudan..Se mitään auttanut levisi vain vaaleille vaatteille perkele.
No kuitenkin ...tästä kaikesta oli se hyvä puoli, että olin unohtanut pelon...Vitutus oli jopa niin kova. Muistin pelätä vasta kun olin päässyt penkkiin makaamaan...(ensin selittelin kuinka hassu juttu tapahtui tänne tullessa ja kuinka vedin rimpulat) Hammaslääkäri lie uskonut moista, mutta kuitenkin alkoi sitten purukalustoani hoivaamaan..
IHME JA KUMMA JA KUNNIA JUMALILLE...Se Hammaslääkäri laittoi kuusi ampullia puudutusainetta.. Kolme per poski koska
kummatkin viisaudenhampaat piti poistaa. ja ei meinaan sattunut yhtään...melkein olin iloinen kun olin hammaslääkärissä.,... en nyt niin kieroutunut ole mutta melkein kuitenkin. Hammaslääkäri teki temput 15 minuutissa ja
homma oli ohi...
Vastoin käyminen numero kaksi...
Lääkäri sanoi minulle, että makaile rauhassa siinä ja anna puudutus aineiden vaikutuksen hälvetä...minä siihen, että - Villit hevosetkaan ei mua täällä pitele.. menen kotiin.
Kun hampaat oli poistettu niin jumalauta miten paljon tulee ihmisestä verta... Sen huomasin siinä kun olin ulkona. Kävelin jopa kolme metriä ulko-ovelta niin jo täytyi sylkäistä suusta aivan tajuton määrä verta... En siinä sitten, veren määrän ihmettely ohessa, katsonut kuinka joku
mummo seisoi siinä vieressä ja sen naama vääntyi ihan norsunvituksi inhosta ja pelosta... Huomasin ottavani tukea sellaisesta kyltistä missä luki - Psykiatrinen osasto
...hehehehhehehe
No ilo senkuin jatkui.. menin heikkopäisenä ja pahoinvoivana metroasemalle ja kun oli lainkuuliainen niin ensin ajattelin mennä ostamaan R-Kioskilta lipun... VIRHEEEEEEEEEEEEEE
Tallasin sisään kuin torppaan..repäisin oven auki rivakasti ja tallasin sisään... Siellä oli myyjänä sellainen pikkuinen nuori tytönhupakko mikä oikeesti pelästy aivan helvetisti...
menin tiskille ja sanoin että - Saanko kymmenenmatkan metrolipun... vain huomatakseni että sanoinkin jotain aivan muuta... Enhän mä saatana tajunnut, että ne kuusi ampullia
puuduttaa päässä paljon muutakin kuin ikenet... ja kun mä yritin korjata, että - Shashfaako Khysmemwmten AMtaakan MwhetroLdsgipun.. niin suu pielistä purskahti veret leualle
...tässä vaiheessa tyttö meni selkä seinää vasten ja ihan oikeesti meinasi itkeä ellei jopa itkennyt jo... Mä hätäännyin ja yritin kertoa että mä olen juuri tulossa hammaslääkäristä...erittäin huonolla menestyksellä meni se tarina läpi...Poistuin nopeasti... kun ajattelin että se perkeleen likka soittaa kohta skoudet...Siinähän sitten
selitän, Vaatteet paskasena ja pää veressä ja puhe
sekavaa..olisivat perkele kuitenkin heittäneet minut
juoppoputkaan tai jotain. Menin siis liputta siilitieltä kulikseen... Matka ei
ole pitkä mutta kovin se oli tuskainen...en kehdannut näet metrossa syleskellä niitä veri litroja ulos suustani joten sitä joutui nieluuni ja siitä johtuen tuli minulle helvetin
paha olo...
Kun pääsin Metrosta laiturille niin Piste Iin päälle eli vitutksen kliimaksi oli tulossa... Paha olo nieluuni joutuneen veren takia lisääntyi siinä määrin, että minä heitin purjot... Ja kun minä purjoan niin se ei ole lasten kateltavaa eikä kuultavaa ja varsinkaan silloin kun nieluni
on täynnä verta... siihen mä pokkana ne viskasin keskelle laituria... ja huudolla.
BYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRAAAAARGHHH-tana...verta oli kuin teurastamossa ennen joulua... sitten mä kuulin sen...... joku huusi - Vitun avohoito potilas.,....
Mä nauroin,,,,,.....voi vittu kun mua nauratti.,...mä nauroin
vaikka pahaa teki...sillä mä olin oikeasti tajunnut koko kohelluksen tragikoomisen autuuden... vaatteet mutaiset ja
pääveressä ja silmissä hullun kiilto (johtui lääkkeistä)
Kai siellä Kuliksessa vieläkin pelotellaan lapsia sillä, että hullu metro oksentaja tulee ja kaappaa jos et tee tuota, et sitä....
Kun pääsin kotiin menin kuumaan suihkuun ja sitten menin nukkumaan ja toivoin unohtavani koko asian... Nyt tämä jo naurattaa silloin ei.
Kaikkee sitä on..
Ville V.
p.s Japelle terkku
Naurattaa nyt..silloin ei.
22
6384
Vastaukset
- Nanna
*nauraa* :D Erittäin hauska juttu,ja jos tosi niin... *tippus lattialle nauramaan* ...kaikkea sitä..sattuu ihmiselle :)
- Avohoitopotilas
Tosi kun vesi.
=) - -SS-
Avohoitopotilas kirjoitti:
Tosi kun vesi.
=)No huh huh, kaikkee sitä sit oot saanutkin kestää yhden päivän aikana! Tosi hauska tarina! :)
- Nanna
Avohoitopotilas kirjoitti:
Tosi kun vesi.
=)No... parempaa onnea jatkossa =/ :D
- Avohoitopotilas
Nanna kirjoitti:
No... parempaa onnea jatkossa =/ :D
.. Jos tuo olisikin ainoa minua kohdannut ijes ja harmi. Kiitos vain.
V.V
- Sara@
Tuohon voi sanoa, että pelko ruokkii näemmä lisää angsteja...;)
- pella
kirjotat tosi hyvi! kaikkea sitä sattuu yhtenä päivänä! :D
- Kiitos parhaista nauruista ...
En millään pahalla naura, mutta jopas kirjoitat huvittavaan sävyyn.. huh huh *pyyhkii kyyneliä*
- Jussi
*nauraa*
HEHEHEHEH - jane
päivän parhaat naurut!
- Chantall
Voi jestas..KIITOS..En muista koska olin nauranut näin h e l v e t i s t i !!!
Sen lisäks toi oli ihan sen kuulosta kuin olisi mun elämää..olen nimittäin kohelluksen maailman mestari..tai en ehkä ihan..kyl toi vei voiton =))) - tyty22
ei hemmetti, toi oli huippu...nyt unet maistuu kun on kunnolla naurettu...pelottaa jo nyt lähtee poistattamaan omia viisaudenhampaita...;)
- HEHEH
itkettää kun nauran niin paljon =)
Kiitos, tämä pelasti päivän.
Ben - SMILE
Hyvä juttu. Kertakaikkiaan.
Peekoo - Virta-nen
Tämän viestin printtaan ja laitan vastaanottomme eteiseen.
Kiitos nauruista.
J.V - dinish
Kyllä mäkin kerran erehdyin hammaslääkärin jälkeen apteekkiin ostamaan Expigen-yskänlääkettä. Poistuin nolona, takaisin en ole yrittänytkään : D
- Aces
koko jutussa. Silti nauroin
- Beetless
Kyllä täytyy sanoa, että nauratti =)
Kiitos.
Teetee - kisu
Loistavaa kerrontaa! Melkein unohdin lukiessani mikä oli jutun tarkoitus kun nauratti monivivahteinen ja elävä kerronta niin hitosti... Mut oli kyllä kamalaa sulla tuona päivänä varmaan? Mutaa vaatteissa, verta ja tuppoja suussa ym. Toivottavasti jäi viimeiseks kerraks!
Ps. Multa on poistettu 4 viisaudenhammasta... - foad__
Siilitiellä ei ole psykiatrista osastoa eikä metroasemalla ei ole R-Kioskia.
- whw
no ekaks, mun mutsi on siilarin sairaalassa duunissa.... mutta, tosi tai ei, ihan oikeesti, sun tarttis olla kirjailija, vähintään novelisti. bravo.
- lovetti
Herra isä Suomalaista tekstiä ja nyt nuo vanhemmat käskee lopettamaan nauramisen,hullunnauruksi sanovat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696640Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583103- 322289
- 201858
- 131857
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto211856Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 521538
- 101529