Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

olenko lihava?

pullero

kertokaa mulle olenko lihava....oon n.162 pitkä ja painoo on 64kg....pliis

19

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna

      et oo

      • pullero

        jes jes jes...nyt mä olen onnellinen...:)


      • ei enää pullero

        jes jes jes...nyt mä olen onnellinen...:)


    • enkeli

      et ole lihava..

    • Kiinteä MIES

      Olet Läskiperse Yök.;-)

      • maicci

        sä taidat olla se kiintee mies joka haukku lihavia naisia tuol jossai ja sano et niiden vittuu saa ettii jostai läskien seasta...ja et mikää muu ei inhota niin paljo ku lihavan kanssa rakasteleminen....miten sä voit olla noin lapsellinen?miks sä olet ylipäänsä menny lihavan kans sänkyyn jos sua ällöttää ne?et ole muita saanut?:)


    • Liikuntaa HARRASTAVA!

      Kyllä! Valitettavasti olet ylipainoinen eli lihava. sopiva paino voisi olla esim 52-54kg.

      • * * *

        kaikilla tuon pituisilla. Riippuu paljon ruumiinrakenteesta. Olen itse suunnilleen tuon pituinen ja olen ollut 50kg joskus, mikä ei ole MINUN normaalipainoni. Sen sanoi jo peilikin ja ystävät. Ja hitsi vieköön, mitä se sellainen elämä on, kun ajatukset pyörii kaiken aikaa ruoan ympärillä, Joko siinä, että milloin sitä ruokaa saisi taas lisää tai jatkuvassa suupalojen laskemisessa. Ei kiitos! En halua sellaista aikaa enää takaisin elämääni.
        Sanonta "kohtuus kaisessa" pätee myös laihduttamisessa, liikkumisessa että syömisessä.


      • enkeli

        voi olla ihmisiä, jotka painaa melko lailla, mutta paino tulee lihaksista tai luusto on vain sen verran raskas. itse olen sopusuhtainen! eikä kukaan päälle päin usko jos sanon kuinka paljon oikeasti painan, koska se paino ei ole "läskinä". laihuus on nykyään se ihanne,että heti jos on vähän lihaa luiden ympärillä katsotaan irvistellen ja haukutaan läskiksi!! se on väärin.


      • Juuso
        enkeli kirjoitti:

        voi olla ihmisiä, jotka painaa melko lailla, mutta paino tulee lihaksista tai luusto on vain sen verran raskas. itse olen sopusuhtainen! eikä kukaan päälle päin usko jos sanon kuinka paljon oikeasti painan, koska se paino ei ole "läskinä". laihuus on nykyään se ihanne,että heti jos on vähän lihaa luiden ympärillä katsotaan irvistellen ja haukutaan läskiksi!! se on väärin.

        olen samaa mieltä, tosin luuston piikkiin 75kg ja 110kg miehen välillä voi laittaa vain 1kg korkeintaan! Itsekin painan huomattavan paljon suhteessa pituuteeni, silti en pidä itseäni lihavana sillä peili kertoo enemmän kuin puntari. Myykää siis puntarit, ostakaa kokovartalopeilit!


    • olga zaitseva

      meillä venäjällä on naisissa tyyliä
      te suomessa olette lyhytjalkasia läskiperseitä,
      jotka käyttävät toppapukua

      • Repe Ruutikallo

        Miljoonan nikin pelle, tuo Itä-Suomen pikku olganompelukone...


    • anakonda

      et todellakaan ole lihava, olet normaalipainoinen, sano kuka mitä tahansa.
      usko mua!

      eikä sinun kannata välittää tollasista typeristä ihmisistä jotka haukkuvat, heillä itsellään on ongelmia, paljon vakavempia kuin paino ;)

    • enkeli

      ja kakkujen ja namien syöntiä vähemmälle

    • ...

      Et oo lihava.
      Elä vaan usko noita jotka muuta väittävät.
      Sitä paitsi...Mieluummin hiukan tukeva kuin langan laiha.
      Toi on ainakin mun mielipide.(tiedän että joku siitä nostaa metelin, mut ei voi mitään)

    • minä

      Jos lasket painoindeksisi = paino/(pituus *pituus)
      kun pituus on senttimetreissä saat tulokseksi ~24.387. Normaalipainoinen ihminen omaa painoindeksin 20-25, joten et ole ylipainoinen vaan normaalipainoinen.
      Muut kuten nim. "kiinteä mies" voivat tutkailla painoindeksiään ja miettiä millainen anorektikko heille kelpaa, sairaaloisen laiha nainen ei ole hyvännäköinen.

    • zeizei

      no et oo läski itte painan 66kiloo ja oon 154,5cm pitkä et sille mää se läski oon

    • Fucking Female

      ET TOSIAANKAAN OLE. Just fine.

    • Access

      Noin kymmenen kiloa liikaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe