Mun listani parhaista leffoistani perusteluineen:
BODYGUARD: Kevin Costner ihana ja Whitney ihan hyvä, elokuva jossa lavasteet, puvut ja kohtaukset on tarkasti suunniteltu eli koreen näköistä on. Tykkään myös rotujen miksaamisesta... ja musa on hyvää!
ALIENS-PALUU: Alienin aliarvostettu jatko-osa, hyvää toimintaa ja hyvät tyypit. S.Weaver on ihan ykkönen!Hyvä, painostava tunnelma.
BEVERLY HILLSIN KYTTÄ: Eddie parhaimillaan, A.Foley on mieletön moottoriturpa ja ovela poliisi, yhdistelmä toimii! Musa on hyvää!
TERMINATOR:Loistava juoni! Arskan paras rooli, ei puhu paljoo... pääparikin hyvä. Lopussa lempikohtaukseni; Sarah ajaa bensa-asemalle."Myrsky nousee.""Tiedän" ja nainen jatkaa matkaa tuntemattomaan synkän musiikin alkaessa soida. WAU!
JÄTTILÄINEN: Hyvä leffa Jamesin takia, Jamesin näytteleminen on itseriittoista mutta hei! sehän on legenda! Taylorkin on hyvä.Tapahtumapaikka; iso talo keskellä aroja, on hieno!
GLADIAATTORI: Hieno tarina, hienoa musaa ja WAU, mikä mies!Ihanaa itkeä leffassa.Hyvä että leffassa on muutakin kuin gladiaattoritaisteluja.
Parhaat leffat!
11
850
Vastaukset
- sd
minusta Debbie does Dallas again ja Best of Jenna Jameson on parhaita. Niin ja Roccos anal parade
- Väinö Lumilinna
FIGHT CLUB: Sysimustaaa huumoria minun makuuni, Edward Norton on uskomattoman hyvä, eikä Brad Pitt ole juuri huonompi.
HAPPINESS - ONNI: Taidetta vai mitä? Hidastempoinen, koettelee katsojan huumorintajua. Voiko pedofiilille nauraa?
HURJA JOUKKO: Kaikkien aikojen paras western. Lopputaistelu on Peckinpahia parhaimmilaan.
ROCKY IV: Uskomatonta kylmän sodan propagandaa. Nautinnollisen huono elokuva, täynnä klassisia lauseita: "If he dies, he dies" jne...
MONTY PYTHON AND THE HOLY GRAIL: Maailman hauskin elokuva, Holy Handgranade, Killer Rabbit ja kaikkea muuta kivaa...
THE SHINING - HOHTO: Edelleen pelottava kauhuleffa, Nicholson näyttelee ylinäyttelemisen rajoilla, mutta ei mene onneksi yli...
Muita loistavia: Braindead, Evil Dead 1&2, Clockwork orange, Imperiumin vastaisku, Fargo, Videodrome.... - Richard
Moi.
1. Kuolleiden runoilijoiden seura
2. Englantilainen potilas
3. Rain man
4. Kaunis mieli
Nämä kaikki elokuvat ovat olleet hyvin pysäyttäviä ja antaneet minulle henkisesti jotain. Suosittelen.
Viihdettä:
1. Intohimojen labyrintti - ohjaajana espanjalainen Pedro Almodovar. Loistava komedia, jossa käydään läpi kaikki seksuaaliset kieroutumat insestistä lähtien. Homokulttuurikin kuvataan hauskassa valossa hieman pintaa syvemmältä.
2. The Arabian Lawrence. Kertoo arabian heimojen yhdistämisestä. Loistava kuvaus ja mukaansatempaava tarina.
3. Tanssii susien kanssa. Paras länkkäri.
4. Kaikki Bondit.
5. Ben Hur, myös yksi klassikoista.
6. Uusin Asterix
7. Tissi ja Kuu
8. Tango
9. Tähtien sota - kaikki ilmestyneet osat.
10. Harry Potter - hyvin kirjaa seuraava ja erittäin hauska.
11. Taru Sormusten herrasta - sama juttu.
Olen elämäni aikana nähnyt varmaankin yli 1000 elokuvaa ja millään en nyt muista kaikkia mainitsemisen arvoisia. - The crow
FIGHT CLUB: Elokuvataiteen helmi. Tyler Durden on nilkki-psykojen esi-isä ja vähän lisää. Unohtumaton elokuva.
PELKOA JA INHOA LAS VEGASISSA: Johnny Depp ja Benicio del Toro suunnattoman hauskoina sekoilijoina. Eetteriä, meskaliinia, LSD:tä ja kaikkea mahdollista.
DRACULA (1958): Christopher Leen ensimmäinen rooli kaikkien aikojen vampyyrinä. Todellinen superpahis. Osaa supliikkihommat ja raivokkuuttakin löytyy enemmän.
AKIRA: Sci-fi piirrettyjen eliittiä. Vanha, mutta yhä tehokkain. Loppukohtaus on miltei surrealistinen itsehillinnän romahdus. - The Crow
FIGHT CLUB: Elokuvataiteen helmi. Tyler Durden on nilkki-psykojen esi-isä ja vähän lisää. Unohtumaton elokuva.
PELKOA JA INHOA LAS VEGASISSA: Johnny Depp ja Benicio del Toro suunnattoman hauskoina sekoilijoina. Eetteriä, meskaliinia, LSD:tä ja kaikkea mahdollista.
DRACULA (1958): Christopher Leen ensimmäinen rooli kaikkien aikojen vampyyrinä. Todellinen superpahis. Osaa supliikkihommat ja raivokkuuttakin löytyy enemmän.
AKIRA: Sci-fi piirrettyjen eliittiä. Vanha, mutta yhä tehokkain. Loppukohtaus on miltei surrealistinen itsehillinnän romahdus.
DIE HARD: Rajuin toimintaleffa koskaan. Nähnyt n. 20 kertaa ja aina yhtä intensiivinen meininki. - May
mun mielestä parhaat leffat on
yllättäin
TARU SORMUSTEN HERRASTA: SORMUKSEN RITARIT perustelu: loistava kuvaus, puvustus ja näyttelijät ja juoni.. Dominic Monaghan yllätti iloisesti loistavalla rooli suorituksellaan..
MISS KOVIS : Sandraa parhaimmillaan... ja tykkään yleensäkkii Sandran leffoista..
CHARLIEN ENKELIT: loistava versio vanhasta kultti sarjasta ja tykkään Drewstä ja Cameronista siis heidän leffoistaan.. - leffa-töllääjä
mä en jaksa miettii parhaimpii, kun niit olis liikaa, mut tässä leffoja jotka "sykäyttivät" minua:
MOULIN ROUGE
TARU SORMUSTEN HERRASTA
GOOD WILL HUNTING
RENTUN RUUSU
TITANIC
OCEON'S ELEVEN
noi tuli nyt mieleen... - MYA
Elokuvia on vaikea laittaa järjestykseen, koska ne ovat kaikki niin erilaisia. Kuitenkin
1. Englantilainen potilas. Hienosti kuvattu, hyvä kässäri ja näyttelijät. Musiikki ja kaikki toimii yhdessä.
2. Hohto. Vaikken olekaan kauhun ystävä, oli tämä 70-luvun elokuva mieleenpainuva, huii.
3. Ocean's eleven. Hauska, muttei kuitenkaan mikään turha elokuva. Tosi hyvää musaa muuten,,
4. Shrek. Jos ette naura tässä, ette omista huumorintajua.
Nää nyt tuli mieleen.. - morgaine
mä oon kattonu koko ikäni mielettömän määrän leffoja = pesunkestävä friikki-=leffa- ...parhaat löytyy kategorioista: trillerit, draamat, fantasia, anim/piirr.
ilman järjestystä sellasia, joita katon uudelleen ja uudelleen !!!
TARU SORMUSTEN HERRASTA-ice age- MONSTERS INC- shrek- BEN HUR - myrskyn ratsastajat - PREDATOR 1 - T2 - SNIPER (Tom Berenger ja Billy Zane) - maija poppanen - JOHNNY DEPPin useimmat - BATMAN 1 JA 2 - NIHTMARE BEFORE XMAS - päätön ratsumies - ja siihen malliin ..... have a nice movie-summer... ; ) - Laura
Minusta Gladiaattori on ihan BEST!se ukkeli siinä (joka on pää osassa, ja en tiiä sen nimee)elokuvassa on mun lemppari näytteliä!Tietääx kukaa sen nimee?
- Tietävä
Minä sen sanoin..!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793