Auton vaihdekeppi peppuun

Anonyymi-ap

Onko kukaan tuota kokeillut?
Minä olen. Useasti kun runkkailen autossani kaupungin laidoilla ja varsinkin loppukesästä kun alkaa olemaan hämäriä iltoja. Riisuuduin aivan alasti ja liukkaria peppuun sekä vaihdekepin nuppiin. Autossani on pienehkö vaihdekepin nuppi.
Annan vaihdekepin upota hitaasti peppuun. Jos on auto tyhjäkäynnillä ja vaihdekeppi tärisee kiihottavasti pepussa.

15

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä on anaali tappi n.25/10 alhaalta
      Ei mahdu kuin puolet

      • Anonyymi

        Porsas röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsas röh röh

        Mitäs olet kjäh kjäh ljäh


      • Anonyymi

        kyllä menee paina lujaa nautinto vaan paranee


    • Anonyymi

      Mulla oli männä vuotena Toijota Corona 67. Siinä pitkä vaihekeppi pallo päässä ja kun lastikon kannakekimi oli rikki niin täristi paljon. Monesti työnsin pallon anukseen ja tyhjäkäynnillä melkonen vatkaus ku varo ettei me vaihe päälle
      47vaitoihqusetä/Rane

      • Anonyymi

        Minulla oli Fiat Uno aikanaan, siinä oli sopivan kokoinen vaihdekepin nuppi. Tampereen levareilla usein rasvasin nuppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli Fiat Uno aikanaan, siinä oli sopivan kokoinen vaihdekepin nuppi. Tampereen levareilla usein rasvasin nuppia.

        Sontatykit riehaantui 🤑🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sontatykit riehaantui 🤑🤢

        Mitäs riehaannuit ja mistä hähähää.


      • Anonyymi

        se on aivan liian ohut ja lyhyt


    • Anonyymi

      Mulla taas oli aikasemmin nuoruudessa välillä juoppokuskina toimiessani käytössäni kaverin Datsun Cherry. Kun olin vienyt lössin kapakkaan niin jäin usein kaupungille pyörimään kun piti odotella että menee baari kiinni jolloin heitin kaikki koteihinsa. Välillä alkoi turha pyöriminen kyllästyttämään niin ajoin läheiselle soramontulle jossa rasvasin Datsunin vaihdekepin nupin ja sitten istuin päälle niin että uppos kunnolla perseeseen. Sitten auto käymään tyhjäkäyntiä jolloin tärisytti oikeasta paikasta ja joskus jopa laukesin kulliin koskematta. Myöhemmin kun siihen tottui ei enää kiihotus riittänyt niin keksin ottaa yhden tulpanjohdon irti jolloin alkoi auto käydä 3 pytyllä ja sitten olikin taas riittävästi tärinää!

      Kävi kerran niinkin että unohdin puhdistaa kepinnupin touhujeni jälkeen ja jätin rotiskon kapakan eteen yöksi kun sorruin tuona iltana itsekin kännäämään. Seuraavana aamuna auton omistaja haki Datsunin pois niin oli ihmetellyt miksi hytissä haisi paska 😂

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei kotiin ajettuaan haistanut oikeaa kättään....


      • Anonyymi

        Paska haisee ja banjot soi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi trallallaa

        Mitäs haisette homot.


      • Anonyymi

        Mitäs olet laitoshoidokki hähähää


    • Anonyymi

      niitä nuppeja saa suurempia varaosa liikkeistä ihana välillä suurentaa kerran jäin kiinni tyttö katsoi ikkunasta sisään hymyili tuli ja imaisi suuhunsa kyllä oli mahtava orkku

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe