Onko kukaan tuota kokeillut?
Minä olen. Useasti kun runkkailen autossani kaupungin laidoilla ja varsinkin loppukesästä kun alkaa olemaan hämäriä iltoja. Riisuuduin aivan alasti ja liukkaria peppuun sekä vaihdekepin nuppiin. Autossani on pienehkö vaihdekepin nuppi.
Annan vaihdekepin upota hitaasti peppuun. Jos on auto tyhjäkäynnillä ja vaihdekeppi tärisee kiihottavasti pepussa.
Auton vaihdekeppi peppuun
8
452
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä on anaali tappi n.25/10 alhaalta
Ei mahdu kuin puolet- Anonyymi
kyllä menee paina lujaa nautinto vaan paranee
- Anonyymi
Mulla oli männä vuotena Toijota Corona 67. Siinä pitkä vaihekeppi pallo päässä ja kun lastikon kannakekimi oli rikki niin täristi paljon. Monesti työnsin pallon anukseen ja tyhjäkäynnillä melkonen vatkaus ku varo ettei me vaihe päälle
47vaitoihqusetä/Rane- Anonyymi
Minulla oli Fiat Uno aikanaan, siinä oli sopivan kokoinen vaihdekepin nuppi. Tampereen levareilla usein rasvasin nuppia.
- Anonyymi
se on aivan liian ohut ja lyhyt
- Anonyymi
Mulla taas oli aikasemmin nuoruudessa välillä juoppokuskina toimiessani käytössäni kaverin Datsun Cherry. Kun olin vienyt lössin kapakkaan niin jäin usein kaupungille pyörimään kun piti odotella että menee baari kiinni jolloin heitin kaikki koteihinsa. Välillä alkoi turha pyöriminen kyllästyttämään niin ajoin läheiselle soramontulle jossa rasvasin Datsunin vaihdekepin nupin ja sitten istuin päälle niin että uppos kunnolla perseeseen. Sitten auto käymään tyhjäkäyntiä jolloin tärisytti oikeasta paikasta ja joskus jopa laukesin kulliin koskematta. Myöhemmin kun siihen tottui ei enää kiihotus riittänyt niin keksin ottaa yhden tulpanjohdon irti jolloin alkoi auto käydä 3 pytyllä ja sitten olikin taas riittävästi tärinää!
Kävi kerran niinkin että unohdin puhdistaa kepinnupin touhujeni jälkeen ja jätin rotiskon kapakan eteen yöksi kun sorruin tuona iltana itsekin kännäämään. Seuraavana aamuna auton omistaja haki Datsunin pois niin oli ihmetellyt miksi hytissä haisi paska 😂- Anonyymi
Toivottavasti ei kotiin ajettuaan haistanut oikeaa kättään....
- Anonyymi
niitä nuppeja saa suurempia varaosa liikkeistä ihana välillä suurentaa kerran jäin kiinni tyttö katsoi ikkunasta sisään hymyili tuli ja imaisi suuhunsa kyllä oli mahtava orkku
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418