Auton vaihdekeppi peppuun

Anonyymi-ap

Onko kukaan tuota kokeillut?
Minä olen. Useasti kun runkkailen autossani kaupungin laidoilla ja varsinkin loppukesästä kun alkaa olemaan hämäriä iltoja. Riisuuduin aivan alasti ja liukkaria peppuun sekä vaihdekepin nuppiin. Autossani on pienehkö vaihdekepin nuppi.
Annan vaihdekepin upota hitaasti peppuun. Jos on auto tyhjäkäynnillä ja vaihdekeppi tärisee kiihottavasti pepussa.

8

452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä on anaali tappi n.25/10 alhaalta
      Ei mahdu kuin puolet

• Anonyymi

kyllä menee paina lujaa nautinto vaan paranee

• Anonyymi

Mulla oli männä vuotena Toijota Corona 67. Siinä pitkä vaihekeppi pallo päässä ja kun lastikon kannakekimi oli rikki niin täristi paljon. Monesti työnsin pallon anukseen ja tyhjäkäynnillä melkonen vatkaus ku varo ettei me vaihe päälle
      47vaitoihqusetä/Rane

• Anonyymi

Minulla oli Fiat Uno aikanaan, siinä oli sopivan kokoinen vaihdekepin nuppi. Tampereen levareilla usein rasvasin nuppia.

• Anonyymi

se on aivan liian ohut ja lyhyt

• Anonyymi

Mulla taas oli aikasemmin nuoruudessa välillä juoppokuskina toimiessani käytössäni kaverin Datsun Cherry. Kun olin vienyt lössin kapakkaan niin jäin usein kaupungille pyörimään kun piti odotella että menee baari kiinni jolloin heitin kaikki koteihinsa. Välillä alkoi turha pyöriminen kyllästyttämään niin ajoin läheiselle soramontulle jossa rasvasin Datsunin vaihdekepin nupin ja sitten istuin päälle niin että uppos kunnolla perseeseen. Sitten auto käymään tyhjäkäyntiä jolloin tärisytti oikeasta paikasta ja joskus jopa laukesin kulliin koskematta. Myöhemmin kun siihen tottui ei enää kiihotus riittänyt niin keksin ottaa yhden tulpanjohdon irti jolloin alkoi auto käydä 3 pytyllä ja sitten olikin taas riittävästi tärinää!

Kävi kerran niinkin että unohdin puhdistaa kepinnupin touhujeni jälkeen ja jätin rotiskon kapakan eteen yöksi kun sorruin tuona iltana itsekin kännäämään. Seuraavana aamuna auton omistaja haki Datsunin pois niin oli ihmetellyt miksi hytissä haisi paska 😂

• Anonyymi

Toivottavasti ei kotiin ajettuaan haistanut oikeaa kättään....

• Anonyymi

niitä nuppeja saa suurempia varaosa liikkeistä ihana välillä suurentaa kerran jäin kiinni tyttö katsoi ikkunasta sisään hymyili tuli ja imaisi suuhunsa kyllä oli mahtava orkku

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      172
      5831
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3644
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      80
      2536
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2069
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1872
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      43
      1827
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1752
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1636
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1418
    Aihe