Pitkä mahtuikin vaimoon yllätys ,huijattu olo

Anonyymi-ap

Hei
Aviopari 54v tässä ja miehen kirjoittamana. Tuttua ehkä monelle että aviomies vuosien vieriessä alkaakin haaveilla näkevänsä rakkaan vaimonsa myös vieraan kalun uppoamassa vaimoonsa. Alkuvuosien huumassa tämmöistä ei tullut todellakaan mieleeni mutta vuosien yhdessäolo ja syvä yhteiselo muuttaa ihmisiä joten näin meillä alkoi asia edetä 101% miehen minun ehdotuksesta. Vaimo kauhistui suuttui kun ensimmäisen kerran aloin yhtäkkiä puhua vieraasta miehestä sänkyymme. Eipä mennyt hyvin alku. Päiviä kului ja taas mieleni palasi asiaan ja uutta matoa koukkuun mutta negatiivista oli palaute ja suuhtahtaminen varmaa. Minua ei nujerrettu kuitenkaan kun nämä himot kerran jyllää edelleen. Aistin kuitenkin vonkaus kertojen yhteydessä että jotain muuttui joka kerralla! Vastustus laimeni vonkaus kertojen edetessä. Oli jo kerta kun kysyttiin että miksi näin pitäisi tapahtua eikä mitään draamaa enää aistit huomanneet. Vihdoinkin mielihaluni eteni. Sanoin että se kiihottaa minua paljon nähdä ja olla tietysti itse kokoajan mukana sextailemassa eli olisit kahden miehen himojen kohteena. Saisit nauttia luvalla vieraasta kalusta ja haluaisin kuulla kun voihkit panemiesta jne jne. Minun siveä kiltti vaimo sanoi viimein että miten tämä sitten toteutetaan? Ei ollut enää kieltoa tai mitään negatiivista sävyä vaan pikemminkin jo että milloin missä tapahtuu? Vihdoin ja viimein väsytys taktiikka toimi. Nyt piti olla nopea ettei vaimo vain mene puihin. Jo paljon aiemmin olin löytänyt no tiesin että vieras mies olisi jo erittäin varma ja tunsin hieman jo pidemmältä ajalta hänet. Seudullemme tulee eräs nuorempi ”reissumies”töihin hiukan erikoisia tekemään kuten hänen työnkuvaansa kuuluu. Huhuna kuultua että omaa pitkän siis selkeästi normista pidemmän kovan kalun. Päältäpäin ei asia ollut koskaan näkynyt kun olen useamman kerran työ ja kevyttä jutustelua hänen kanssaan käynyt. Mies on leppoisa ja aina jutut menivät naisiin kun niistä hänkin on kovasti kiinnistunut.Kuin ennakkoaavistuksena ollut juttua että saunomaan meille voisi joskus tulla kun työltään vain ehtii. Ja nyt oli vain taivas rajana kun ilmoitin vaimolle että tulevana perjantai iltana! Vaimo ihan häkeltyi kun pudotin tämän varman vastauksen vaimolle että nyt on keskiviikko ja ylihuomenna perjantain mies tulee saunomaan meille. Vaimon häkellys muuttui silminnähden pieneksi innostukseksi jopa. Niin lähdin samassa pesemään autoa pihamaalle ja vaimo jäi puuhiinsa. Nyt oli minulla paniikin poikanen kun tallista laitoin postia miehelle että sopisiko perjantaina tulla iltasaunaan ja vaimo olisi lauteilla mukana? Minua jännitti odottaa vastausta letkua oikoen tallista autolle. Näennäistä autopesua ja pim. Talliin ja puhelin taskusta s-posti auki,joo oli vastaus hymyn kera. Milloin ja naviosoite oli kysymys sekä ympäri pyöreästi sanoen että voisiko hän katsella vaimoa saunassa hieman eikä se olisi mitenkään loukkaavaa kun vieras tulee kotiinne ja tuijottelee suoraan ehkä intiimisti? Vastasin että toivoisin juuri sitä ja vaimo saattaa ihan tahallisesti pyllistellä joten älä hämäänny! Minun kiltti vaimo kun on kesäisin kuultavissa kesäasuissaan hiukan kiusoitteleva ollut aina ja sekös on miehien päitä käännellyt. Vastaus tulikin pikaisesti että sovittu ja tulee varmasti. Aika pysähtyi,olin kuin pikkupoika joka odotti joulua. Auto tuli pestyä ja sisälle vaimon kanssa iltaa kuluttamaan. Vaimo oli hymyilevä ja hyvntuulinen koko illan. Vaimo sanoi pesevän saunan ja pesuhuoneen torstaina kun olen puut tuonut saunaan,lähdin muuten pian hakemaan ne puut… Perjantai ilta tuli ja vaimolla oli lyhyt työpäivä sopivasti.laitoin saunaan tulet hyvin pienellä vedolla ettei liikaa kuumene. Viesti tuli että tulossa pian…kerroin vaimolle että sauna kaveri tulee johon vaimo hymyili. Nyt hyppään asiaan,suihkun kautta lauteille kaverin kanssa ja vaimo tuli suihkusta viimeisenä ja istutin meidän väliin vaimon ja tunnelma oli hyvin kiva heti. Aloin heti hyväillä siististi vaimon reittä ja pyysin kaveria laittamaan kätensä myös vaimon reidelle vaimon avatessa samassa reisiään kiinni meidän ukkojen reisiin. Asiat eteni nopeaa kuin harjoiteltuna vaimon teon vain vauhdittaessa asiaa. Vaimon posliinin meni ensin vieras sormi hyvin nopeaa yllättäenkin nopeaa mutta hyvä niin. Vaimo naurahti vain vienosti kun hyväiltiin rintoja ja jalkoväliä ja otin vaimon käden kalulleni ja nyt näkyi hiukan turvonnut vieras kalukin jo aavistuksen heränneenä sai vaimon käden ympärilleen. Vaimolla oli nyt kädet täynnä ja hymy huulilla ei olisi uskonut samaksi naiseksi joka suutahti kun esitin vierasta miestä mukaan. Saunomis hetki venyi ja vaimo oli hyvin liukas kun sai jatkuvaa hyväilyä alapäähänsä. Vaimo myös kiihottui selvästi todella paljon turvoten huuliltaan ihmeen paljon mutta mies oli hyvin aktiivinen hyväilemään ja vaimo sen sanoi viimein ihastellen miten suuri ja pitkä kalu! Olin jo itsekkin ihastellut miehen pitkää suoraa kalua se kun oli täysin varmasti 24cm. KIRJOITUSTILA LOPPUI JATKAN UUDELLA HETI

9

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkä mahtuikin vaimoon yllätys ,huijattu olo jatkuu
      Eli 24cm harvinaisuus huhujen ollessa siis totta. Nostin vaimon lanteita itseenipäin vaimon ymmärtäessä heti että takaapäin kuten usein olen tehnytkin lauteilla mutta nyt vaimon eteen jäikin vierasmies iso kalu jäykkänä. Työnnyin turpeaan liukkaaseen vaimoon kuin rasvattuna koko 15cm mitallani. Vaimo huokaisi ja puristi jo vieraan kalua vatkaten. Lykin hitaasti ettei vain ala tulla vielä. Vaimo käsitteli kalua hokien iso kalu iso kalu kuin hypnoosissa. Onneksi saunamme on korkea vastoin ohjeita kun pidän ilmakuutioista saunassa ja sai hyvin olla ja vaimoa paneksia. Vaimo oli ottanut vieraan kalun jo suuhunsa ja vain vähän mahtui kun vaimo ei ole mikään syväkurkku pitkästä harjoittelusta vuosien mittaan huolimatta mutta muuten hyvää liikettä tekee ja usein suuhun olenkin lauennut ja harvinaista että vaimo myös usein nielee kaiken josta olen ollut aina hyvin onnellinen. Nyt mies sanoikin vaimolle että pian tulee. Vaimo lopetti heti kaikki sillä halusi tuota itseensä ihan himoissaan. Ja nyt kävi se mitä olin odottanut näen kun vieras panee vaimoani. Vaimo kääntyi suuteli minua hmm vieras kalu oli juuri ollut vaimon suussa no ei se mitään. Vaimo suuteli kuin nuorena himokkaasti ja yhtäkkiä huokaisi pitkään kun vieras kalu liukui vaimoon. Mies työnteli rauhallisesti ja selvästi oli kokenut kun ei koko mittaa heti tökkinyt. Itse mietin kun vaimoon ei ikinä ole mahtunut kuin juuri omani mittainen 15cm ja sekin joskus sattunut alkuun. Myös monet dildot on jääneet ulos paljon kun ei vain mahdu ei. Dildot onkin lyhyitä joita saa paukuttaa vapaasti vaimon ollessa tyytväinen kovaankin tahtiin nauttien selvästi kun ei satu. Mutta nyt oli pitkä kalu ja osaava käyttäjä selvästi. Rauhallista työntöä ja niin hetken kuluttua halusin taas panna ja vaimo kääntyi lauteilla alkaen kädellään jatkaa mutta vain hyvin vähän ettei vain mies laukea. Minä en juurikaan omalta himolta saanut työnnellä kun meinasi tulla jo. Vaimo kääntyi nyt itse kun selvästi halusi vieraan isoa. Vieras työntyi ja vaimo huokaisi kiihottavasti ja tasainen liike alkoi vaimon huojuessa välissämme hieman ikäänkuin työnsi tuota pitkää kalua vasten oho mihin se nyt mahtui kun näkyi selvästi että yhä syvemmällä pikkuhiljaa vieras kalu sukelsi. Mieskin sen huomasi ja liki jarrutteli ettei vaimo pukkisi pyllyään niin kovasti miestä vasten yrittäen lisää kalua sisäänsä. Minun kiltti vaimo oli nyt kuin himokas hutsu ja sehän vaimo saikin olla. Samoin samassa vaimolle että käänny ja vaimo kuuliaisesti kääntyikin ja nyt olikin yllätys vaimolle sillä pikkuliukkari annos oli mukana ja rasvasin vaimon anuksen salamana jota hieman aina olen saanut vongata mutta nyt olin anuksessa lups vasn vaimon vingahtaessa vain ja työnnyin suoraan koko kalullani tasaisesti koko mitalla ja vaimo värisi hiukan mutta puristin todella lujaa vaimon pyllyä ja liikuttelin kalua tiukassa reiässä joka löystyi samantien ja vaimo otti vieraan kalun suuhunsa. Itse en kestänyt enempää ja nussin voimakkaasti spermani vaimon anukseen vaimon pyllyä repien vaimon lannetta lujaa. Kuuma aalto kävi lävitse ja hellitin otetta kalun luiskahaessa ulos anaalista. Vaimo kääntyi nopeasti tarjoten pyllynsä pantavaksi ja nyt mies työntyi nopeaa vaimooni ja vaimon vohkaistessa ja mies työnteli aika rauhalliseen tahtiin ihme kyllä vaimon työnnellessä pyllyään vastaan kuin nussittaen itseään lisää ja lisää vaatien. Miten tämä näin voi tapahtua sillä miehen etumus litistyi vaimon pyllyyn ja vaimossa oli nyt koko pitkä kalu vaimon vaatiessa vain liikettä lisää. Laitoin sormet vaimon liukkaaseen anaaliin josta vaimo tuntuu pitävän. Mies pani jo hiukan nopeampaa ja vaimo puristi minun kalua todella lujaa muttei ottanut suuhunsa anaalissa ollutta kalua mutta yhtä äkkiä vaimo tempaisi kaluni suuhunsa imien kieli lutkuttaen kaluani ja imi kokon kalun suuhunsa! ! Vaimo alkoi täristä miehen pannessa aika kovaa ja käytti kalunsa koko mittaa vaimoon vaimon saadessa orgasmia joka tuntui jatkuvan ja jatkuvan. Mies pani kokoajan ja vaimon jo hieman rauhoittuessa mies vasta alkoi saada myös orgasmia nyt jo takoi lujaa koko kaluaan vaimoon. Olipa mahtavaa! Kaluni oli vaimon suussa vieras kahvaa myöden vaimossa sormeni vaimon anuksessa ja nyt katsoin miestä ja otin sormet pois vaimon anaalista ja miehelle ilmehdin että siirrä kalu vaimon anaaliin. Mies ymmärsi heti ja veti pitkästi kalua hitaasti pois vaimosta minun katsoessa kaluni vaimon suussa ja puristin vaimon pääsyä ettei vain saa kalua pois suustaan. Olipa kadehdittavan tumma pitkä kiiltävä kalu! Nyt kalu oli anuksen aukolla joka oli liukas spermastani ja liukuvoiteesta joten kalu vain alkoi painoa sisään vaimon hieman rimpuillessa ja mutisin vain miehelle että pidä kiinni ja vaimo tyytyi oloonsa heti ja aloin panna vaimon suuta samalla. Mies työntyi nyt kokoajan vaimoon vain välillä vetäen melkein kokonaan ulos ja työnsi taas syvemmälle ja syvemmälle ja nyt kalunolikin kokonaan vaimon anuksessa!! MITÄ KIRJOITUS JATKUU 3

      • Anonyymi

        Ai anaaliin meneekin helpommin pitkä olipa uusi tieto no hyvä. Mies alkoi panna vaimon anaalia aikamoisella vauhdilla vaikka oli juuri lauennut. Vaimokin alkoi taas ynistä ja imeä lutkutti kaluani kuolaten. Oma kalu oli pehmeähkö mutta riittävän jäykkä ja alkoi vain taas jäykistyä. Mies pani nyt jo aikamoisellla tahdilla vaimon tärähtäessä joka työnnössä pohjaan mutta oli silminnähden todella himoissaan vieläkin. Aikaa meni vielä hetki ja vieras mies paljastui todella kovaksi panijaksi ja vaimo vain ynisi pylly pystyssä ottaen vastaan pitkää kalua. Itse siirryin vispaamaan vaimon klittaa ja pimpsa aukkoa ja olipa pehmeä aukko kun kämmen meni sisään noin vain peukun jäädessä ulos ja hyväilin minkä ehdin vaimon tärähdellessä vieraan panon tahtiin. Vaimo alkoikin kiemurrella ja notkistella lannettaan ja arvasin että orgasmi tulee taas mutta nyt mies alkoi laueta uudestaan oho ompa kova sälli no onkin nuorempi. Vaimon orgasmi jäi vähän kesken ja mies vetäytyi pois ja hän lähti suihkuun ja huikkasi saunan ovelta että hän lähtee nyt hotellille. Vaimo huusi perään kiitos. No olipa tämä mahtava hetki saunassa. Jäätiin kahden lauteille ja asettauduin selin ja vedin vaimon päälle vaimon ohjatessa kaluni sisäänsä johon meni kuin tyhjää vain pehmennyt turvoksissa oleva kaluni vaimon alkaessa hieroa itseään kun oli jäänyt kesken toinen orgasmi. Vaimo ei puhunut mitään vaan keskittyi vain itsensä tyydyttämiseen liikkuen päälläni painokkaasti itseään painaen kurotin sormia vaimon anaaliin joka olikin pehmeän pyöreä ja tahmaisen liukas mutta se säväytti vaimoa ja hetken kuluttua vaimo alkoi taas kouristella ja voihkia saaden ison orgasmin. Nyt vaimo lysähti päälleni velttona raukeana hymyillen. Hetki meni ja sanoin että miltä tuntui olla nussittavana? Vaimo oli hetken hiljaa ja sanoi että haluaa uudestaan. Mies on käynyt jo uudestaan vieraanamme mutta nyt vain pikainen pano ja olen filmannut aktin ja nyt myös uudet dildot pitkät menee kunhan pidempään vain sovittelee. Piristystä seksielämään. Kokemuksia lisää ja varttuneemmallakin iällä voi oppia uusia kikkoja.


    • Anonyymi

      Liian pitkää satuilua...

      • Anonyymi

        Tuliko runkun paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko runkun paikka.

        Tyypillinen pikku Kallen löpinöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen pikku Kallen löpinöitä

        Mitäs tyypillinen pikku Kalle löpiset. Delaa hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tyypillinen pikku Kalle löpiset. Delaa hönö.

        Delatoiduitko itsekin Kalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delatoiduitko itsekin Kalle?

        Hähähää mitäs kyselet tuota itseltäsi täällä. Ei sun delaaminen ketään kiinosta. buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delatoiduitko itsekin Kalle?

        Buahaa delatoiduitko hähähää mikä dorka.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3693
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1440
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1269
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1048
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      958
    Aihe