Homoja, lesboja, transuja, satanisteja ja kaikenlaisia kummajaisia.

Sellaisia olivat pääosin Euroviisujen osallistujat.
Kummallinen röyhelöhomokukko oli Sveitsinkin edustaja; mitä lie näytellyt?

En kyllä tajua noita Suomenkaan edustajia.., viime vuoden Käärijää ja tämän vuoden hinttiä "näytellyttä" höhlää edustajaa.

En kaikkia jaksanut katsella mutta toki Israelin edustajaa jonka viehättävä edustaja vaikutti aivan normaalilta naiselta.
Tämä ei ole kannanottoni palestiinalaisten tilanteeseen mutta hauskaa olisi ollut heidänkin renkutuksensa nähdä. Mutta kun heiltä puuttuu se oma valtio.

Minkä hiton takia Australia on mukana näissä geimeissä?
Miksei vaikka Kiribati jonka shakkimestarin olen voittanut. Heidän shakkikerhonsa käsittää 25 jäsentä.

20

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Minulla on vähän keskittymishäiriö, tässä on vähän synkkä pilvi, niin päästiin antamaan sitä iloa ja rakkautta", Keisteri kuvaili-

      • Anonyymi

        Nemo on ilmoittanut olevansa muunsukupuolinen.
        Mitäköhän se tarkoittaa kun ei ole mies eikä nainen? Oiskohan se niin ettei sillä ole pippeliä eikä pimppaa?
        Kummallista on sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nemo on ilmoittanut olevansa muunsukupuolinen.
        Mitäköhän se tarkoittaa kun ei ole mies eikä nainen? Oiskohan se niin ettei sillä ole pippeliä eikä pimppaa?
        Kummallista on sano.

        No juu, ei tuota kyllä mieheksi, eikä naiseksi voi kutsua, joten: "muunsukupuolinen".

        Tässä hänen esityksensä, joka vei voittoon (muunsukupuolisuuden julistusta):

        Nemo - The Code (LIVE) | Switzerland🇨🇭| Grand Final | Eurovision 2024:
        https://www.youtube.com/watch?v=CO_qJf-nW0k
        *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, ei tuota kyllä mieheksi, eikä naiseksi voi kutsua, joten: "muunsukupuolinen".

        Tässä hänen esityksensä, joka vei voittoon (muunsukupuolisuuden julistusta):

        Nemo - The Code (LIVE) | Switzerland🇨🇭| Grand Final | Eurovision 2024:
        https://www.youtube.com/watch?v=CO_qJf-nW0k
        *

        Miksei noilla muunsukupuolisilla ole omaa tyyliä ja vaatetusta?

        Miksi muunsukupuolinen "mies" haluaa pukeutua perinteisiin naisten vaatteisiin? Vastaavasti "naiset" miesten kuteisiin?

        Kyllä Suomen esitys oli parempi.


      • Anonyymi

        Taiteilijanimi jo riittää
        kohottamaan suupieliä 🙂


    • Anonyymi

      Arvasinkin Sveitsin mahd. voittajaksi. Sveitsi, Suomen kanssa olivat parhaimmat.

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420519.html

      Kerrankin kuuntelin kaikki "laulut", sitten telkkari auki, äänettömällä, aloin nukkua. Välillä heräiltyäni näin tilannetta.

      Mielestäni, kerrankin, Suomi oli paras. Toisena Sveitsi. Ranskakin oli "hyvä", vaikken oikein digannut sitä lattialla parkuvaa mieshahmoa, mutta kaiketi hänellä oli asiansa.

      Israel oli kaunis, mutta jotenkin lattea. Taisivat saada paljolti myös sympatiapisteitä, Alankomaiden Palestiina-mielisen pellen uhkailtua häntä käytävällä ja kehottamalla poistumaan kisoista ja joka, tyyppi itse heitettiinkin sitten kisoista välittömästi ulos.

      Euroviisuilla oli selkärankaa! Tämä oli yllätys. Mutta sinne ei Hamasin uhitteluja ja uhkailuja kaivattu.

      Pale-mieliset painostivat myös Käärijää, joten huomaamme, että heidän asiansa perustuu aina pelotteluun ja uhkailuun, suvaitsemattomuuteen.

      Sveitsin transu voittajana. Esityksensä kyllä muutoin oli melkoisen villi ja iloinen. Mutta tuo transuasu varmasti vaikutti pisteisiinsä jossain määrin. Jätkä jatkohilunoissaan rikkoi myös juuri saadun pokaalinsa!

      Sitten Suomi. Sali ja yleisö koostuu paljolti nk. seksuaalivapaista katsojista, mutta Windows-tyypin kivekset olivat tuolle tekopyhälle joukkiolle liikaa! Kauheeta! Kivesten, peniksen vilahtelu ei ehkä ollut tarkoituksellista, tai sitten oli, tiedä häntä. Mutta esitys oli mielestäni paras, sen puolesta Sveitsin kanssa tasoissa. Nyt olis Suomi mielestäni, kerrankin saanut voittaa. Mutta tekosiveä seta-väki äänesti toisin.

      Windows95man - No rules! 😊
      https://www.youtube.com/watch?v=Tf1NS1vEhSg

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420433.html

      Itse en kuulu suvakkijoukkoon, en ole setajengiä vaan Herran oma. Mutta noissa jo valmiiksi pervojen bileissä, joina Euroviisut on tänä päivänä otettava, tuo esitys oli laatua, parhaasta päästä. Ei nyt ehkä välttämättä voittaja-ainesta sikäli, sillä nk. "normaaliakin" viserrystä saimme kuulla.

      Latvia oli ihan onneton. Miesparka. Uskonnon uhri selvästikin, minäkin olen, joten ymmärrystä ongelmalleen kyllä löytyy. Mutta onko Euroviisu-lava oikea paikka parkua apua? Sanoisin, että oli ongelmansa yleensä missä tahansa, ainoa neuvo on, että itse lähdet sieltä. Itse astut ulos häkistäsi ja ulkoapäin voit sitten, riistäjääsi katsellessasi ymmärtää, mistä oli kysymys. Poikaparka oli kaiketi homo, luulen ja häntä oli yritetty pakkokäännyttää kristityksi (?). Ei kristinuskon syvintä olemusta pakolla löydetä, asian on oltava kunkin vapaaehtoista.

      Estonia eli Viro sitten. Heillä on ihan omanlaisensa huumorintajua, heistä hauskaa, muttei välttämättä uppoa muihin kansallisuuksiin, näin nytkin. Venäläinen huumori saattaa olla jopa surrealistista, virolaisten on vain n. kolmasosa tuota. Kun venäläinen pääsee vitsailussaan vauhtiin, se on menoa. Itse olen persoonaltani, ajatusmaailmaltani monenlaista, paljolti myös surrealistinen.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Surrealismi

      Surrealistisista elokuvista mainitsisin esim. ruotsalaisen "Picasson seikkailut":
      https://www.imdb.com/title/tt0078084/?ref_=nm_flmg_t_47_act
      *

    • Anonyymi

      Miksi Australia?

      Sitä mäkin ihmettelen.

      Mutta uskoisin että kyseessä on se että Euroopassa alkaa väelle riittämään viisuilu, jotenka markkinamiehet etsii uusia suuntia mistä löytyy tyhmiä katsojia.

      Uskoisin että tämä kiihtyy jatkossa entistä enemmän ja tulemme näkemään mitenkä esim Pohjois-Korea steppaa lavalla.

      • Anonyymi

        Tämän mielipuolisen maailman myllerryksessä olen alkanut arvostaa Pohjois-Koreaa.
        Siellä ihmiset elävät omissa pienissä kuplissaan eivätkä tiedä mistään mitään.
        Uskon että ihmiset elävät siellä hyvin vanhoiksi.


      • Anonyymi

        Australia kuuluu Brittiläiseen kansainyhtaisöön, (ent. nk. siirtomaa). Samalla periaatteella voisi myös Kanada osallistua. Vähän kaukaahaettua, sillä näiden kisojen olemus on olla eurooppalainen.

        Israel kylläkään ei käsittääkseni kuulu Eurooppaan, vaan Aasiaan (Lähi-itä).


    • Anonyymi

      Miksi israil on mukana?

      • Anonyymi

        Miksei olisi?

        Mutta miksei HOMOS ole jo vapauttanut panttivankeja?


    • Anonyymi

      Neitsytpappa taas itkee, eikö hävetä tuossa iässä olla vielä kokematon?

    • Anonyymi

      En katsonut koko ohjelmaa pätkääkään, kun kummajaisten renkutukset eivät yksinkertaisesti kiinnosta.
      Samojen kaikenlaisten homojen ja transujen kekkalointi esiintymislavalla lähinnä puistattaa.
      Se Consuela Wurst vai mikä se parrakas hameniekka oli, oli minulle viimeinen pisara noita geimejä.
      Kuolatkoot, ketkä haluaa !!

      • Anonyymi

        En minäkään ole moneen vuoteen jaksanut katsoa, joskus hiukan vilkaista. Katsoin nyt laulut sekä lopputuloksen.

        Oma tyyny ja hyvät yöunet veti enemmän puoleensa.

        Sitä Irlannin esitystä en halunnut nähdä ja kuulla. Hirveä.


    • Anonyymi

      Euroviisuilla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa.
      Ei ole ollut moneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Vikiä se vaan kiinnostaa nuo Euroviisut missä tyttöpojat joraavat ja rienaavat eurooppalaisia arvoja. En mä vaan kiinnostu tuollaisista.

    • Anonyymi

      Etenkin Lähi-idän matujen, sekä sateenkaarijengien valtaama Euroviisut, sen aiemmin vielä suht. normaalien, luonnollisten, eurooppalaisten ihmisten rakkaudellinen, epäpoliittinen, ei-uskonnollinen ja rauhantahtoinen sanoma kaatui lopullisesti eiliseen. Hamas matuineen, sateenkaari-satanisti -kannattajineen, toi sodan nyt myös Euroviisuihin.

      Mm. Irlannin noita-akkakin oli siellä mölynnyt Israelia vastaan. Olen aiemmin kokenut jonkinlaisia sympatioita Irlannin kansaa kohtaan, mutta jos tuo eukko, (lavalla) "rakastaja"-saatanoineen, edustaa Irlannin tämän päivän henkistä olemusta, niin...

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010421409.html :

      >>Iiro Myllymäki 12.5. 21:51
      MISSÄ olit, kun Euroviisut kuolivat? Itse olin tapahtumien polttopisteessä Malmössä.<< ...

      ... >>Palestiinan tukijat osoittivat mieltään viisufinaalin aikana Malmö-areenan vieressä. Kuva: Johan Nilsson /TT / REUTERS<< ... Matujen mellakat Ruotsissa levisivät nyt siis Euroviisuihin asti, ainakin niin Ruotsissa kuin Suomessakin.

      ... >>VAIN tunteja ennen finaalia Euroviisut olivat ajautuneet historialliseen sekasortoon. Oli perusteltua pohtia, jättävätkö jotkin maat kokonaan esiintymättä tai nähtäisiinkö lähetyksessä ennätysmäärä kannanottoja. Tunnelma mediakeskuksessa oli keskittynyt. Uudet käänteet seurasivat toisiaan, ja toimittajat tekivät parhaansa pysyäkseen niiden perässä.<< ...

      Käärijäkin joutui näiden uhriksi. Hän halusi osoittaa rauhantahtoista ystävällisyyttä Israelin edustajaa kohtaan, mutta tästä syystä monet, aiemmat "rakkauttaan" julistaneet kannattajansa, ulvoen hylkäsivätkin hänet!

      Käärijäkin sai nyt loistavan kokemuksensa julkkisten, nyt omien fanittajiensa sekä yleensäkin Euroviisujen todellisesta olemuksesta: valheellisuudesta ja rakkaudettomuudesta. Ei tuo lippujaan heilutteleva viisujengi "sydän"-käsimerkkeineen todellisuudessa koe rakkautta idoleitaan kohtaan, kyseessä on vain tyhjien, pinnallisten hupi-ihmisten biletys, tyhjät sanat, tyhjät eleet.

      Noin siis osa seuraajistaan hylkäsi hänet hänen rauhantekonsa vuoksi. (Hamas ei halua rauhaa Israelin kanssa ja tietäen, että Israel aina vastaa, teki viime lokakuussa hirveän terrorihyökkäyksensä israelilaisia vastaan.) Ja sitten, Käärijän (maineensa vuoksi?) nyt käännettyä takkinsa ja kieltäessä ystävälliset aikeensa, vieläkin suurempi joukko hylkäsi hänet ja tämä saattoi vaikuttaa myös koko Suomen windows-tyyppien menestyksen laskuun.

      Näin Suomikin siis joutui Hamasin / pale-matujen provosoiman kulttuuriemme vastaisen hyökkäyksen uhriksi. Etenkin jos kokemus on uusi, outo, kuten mahd. Käärijälläkin, menehän siinä hetkeksi konseptit sekaisin.

      Käärijälle maailman ja "ihmisrakkaiden" setalaisten, kaikenmaailman noitien ja satanistien alhainen moraali ja näiden todellisuudessa eri valheisiin ja vihaan perustuva sotapolitiikkakin taisi tulla yllätyksenä? Mutta ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin: tämä oli kasvattava kokemus, joka hänen kannattaisi tulkita oikein. Tehdä oikeat johtopäätelmänsä ja alkaa elämässään kasvaa eteenpäin.

      Sympatiani tässä asiassa Käärijälle (vaikken varsinaiseen fanijoukkoonsa kuulukkaan): 💚

    • Anonyymi

      Euroviisut pitäisi olla laulukilpailut, mutta ei ole enää. Kaikki muu merkitsee enemmän kuin laulaminen. Olen samaa mieltä suomalaisista, ei näissä kahdessa ole paljoa lapsille kerrottavaa. Kääriän kieli on tullut tutummaksi kuin itse musiikki. Kaikki muuttui radikaalisti, kun annettiin ylen tehdä ohjelma, jossa edustus valittiin.
      Nämä artistit leimaavat suomalaiset todella ääliömäiseen yhteiskuntaan eikä Putin ole kommenteissaan paljon erehtynyt! Epänormaali käyttäytyminen ja hulluus on nykyajan vetonaula ja kun siihen lisätään maksetut taputtajat ja naurajat, niin ollaankin jo aivan eri atmosfääreissä. Kun ei oikea työ kiinnosta, niin ollaan tubettajia tai laulajia, siitähän se sekopäisyys vain laajenee.

    • Anonyymi

      "Röyhelöhomokukko"!!!

      Se oli nasevasti sanottu.

    • Anonyymi

      Luonnossa on RIIKINKUKKOJA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1781
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1436
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1240
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      12
      1034
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      933
    7. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      893
    8. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      61
      891
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe