Koiviston auto tampere on ylistetty liikennöitsijä

Anonyymi-ap

Nysse liikenteen seuraava tarjouskilpa ratkaistaan tulevana keskiviikkona. Mutta jo etukäteen on tiedossa että sen vie takuuvarmasti kotiin ylistetty koiviston auto tampere. Parooneilla pyyhitään taas pöytää ja ne jää nuolemaan näppejään. Koiviston auto Tampereella vaikuttaa yhä Laurin ja Pertti J aikaansaama tekemisen meininki ja valtaisa ammattitaito sekä vertaansa vailla oleva tarjouslaskentakyky. Näin ollen voittajasta ei ole keneläkään alan eturivin ammattilaisella pienintäkään epäilystäkään.

26

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa. Voittaja valikoituu valiojoukosta eli koiviston autosta tai valkeakosken liikenteestä. Muilla ei ole mitään saumaa asiassa.

      T. Aliisa-Kimmo Minkkinen

    • Anonyymi

      Myös minä olen asiasta samaa mieltä ja jännitänkin, kumpi minun suosikki, VL vai KA vie tämän kisan.

      T. Lauri-Joni Mäyrävuoresta

    • Anonyymi

      Minä olen varma että koiviston auto voittaa. En silti toivo VL voittoa, sillä heidän autoissaan haisee paikalta

      T. Reino-Pekka Lastusten kyläyhdistyksestä

    • Anonyymi

      Hauskaa olisi kun sen voittaisi jango kuljetus. Siinä olisi tamperelaisille kokemus.

    • Anonyymi

      Jos siellä on edelleen käytössä Laurin ja Pertin YLISTETTY laskutaito tarjouksissa, niin ei ole epäilystäkään etteikö KA voittaisi.
      Tosin Capmanin kuoppahan siinä syvenee entisestään.

      Mistähän kohteesta nyt on kisa käyty?

      • Anonyymi

        Mitään Koiviston Auto Tamperetta ei olisi edes olemassa ilman Lauria. Väkevä YLISTYS Laurille!


      • Anonyymi

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla

        Kiitän 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla

        Pääasia on että paronit saa nenilleen. Ja kesällä löylytetään 1-tiellä Vainio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla

        Jaahas, pienehkö kohde siis. Voittaja tulee olemaan Pohjolan Liikenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, pienehkö kohde siis. Voittaja tulee olemaan Pohjolan Liikenne.

        En hyväksy tätä kommenttia. Pohjoloiden sukuoikeusfirma on yksi pahin pöhöttynyt parooni. Kaikki kohteensa se tampereella ja helsingissä on saanut vain sukunsa oikeuksien perusteella. Ne kohteet mitä se liikennöi, ei ole kilpailutettu vaan annettu Pohjoloiden suvulle ajettavaksi heidän itse sanelemaansa hintaan.
        Ainoastaan Koivistojen firma on riittävän hyvä liikennöimään tampereella ja sen takia sen tulee saada nämä liikenteet. Koiviston auto ja etenkin heidän opastajat Lauri ja Pertti J ovat takuumiehiä sille että Koivistot saavat nämä liikenteet itselleen.
        MInä matkustan vain Koiviston perheen autoissa. Ja samaa mieltä on suurin osa tamperelaisista. Nekin haluavat vain Koivistolaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, pienehkö kohde siis. Voittaja tulee olemaan Pohjolan Liikenne.

        Pohjolan Liikenteellä on Tampereella tilillään niin paljon ajamattomia vuoroja, huonoa asiakaspalvelua, tieltä suistumisia ja kolareita että se pitäisi sulkea kaikista tarjouskisoista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tätä kommenttia. Pohjoloiden sukuoikeusfirma on yksi pahin pöhöttynyt parooni. Kaikki kohteensa se tampereella ja helsingissä on saanut vain sukunsa oikeuksien perusteella. Ne kohteet mitä se liikennöi, ei ole kilpailutettu vaan annettu Pohjoloiden suvulle ajettavaksi heidän itse sanelemaansa hintaan.
        Ainoastaan Koivistojen firma on riittävän hyvä liikennöimään tampereella ja sen takia sen tulee saada nämä liikenteet. Koiviston auto ja etenkin heidän opastajat Lauri ja Pertti J ovat takuumiehiä sille että Koivistot saavat nämä liikenteet itselleen.
        MInä matkustan vain Koiviston perheen autoissa. Ja samaa mieltä on suurin osa tamperelaisista. Nekin haluavat vain Koivistolaisiin.

        Nyt on myöhäistä pyrkiä enää Koivistolaisiin, se oli kova sana vielä puolisen vuosisataa sitten.


      • Anonyymi

        Lauri ja Pertti ovat tosiaankin tarjouslaskennan mestareita. Pertti menetti firmansa ja Lauri menetti työpaikkansa epäonnistuneiden tarjouslaskentojen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri ja Pertti ovat tosiaankin tarjouslaskennan mestareita. Pertti menetti firmansa ja Lauri menetti työpaikkansa epäonnistuneiden tarjouslaskentojen vuoksi.

        Lauri siirtyi rautateille valtaamaan markkinoita. Koivisto olisi toki halunnut pitää hänet. Kiitos Laurin, Koiviston Auto Tampere on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri ja Pertti ovat tosiaankin tarjouslaskennan mestareita. Pertti menetti firmansa ja Lauri menetti työpaikkansa epäonnistuneiden tarjouslaskentojen vuoksi.

        Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille.


    • Anonyymi

      Mites toi Laurin henki nyt?
      Paroni luuttusi Laurilla oksennetut betonilattiat mennen tullen

    • Anonyymi

      Koiviston kepulifirmalla pyyhittiin lattiaa taas kerran oikein kunnolla. Hyvä niin!

      • Anonyymi

        Taitaa junanlähettäjä pihistä kiukusta, kun meni näin. Taas nähtiin, että tyhjät puheet eivät kanna pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa junanlähettäjä pihistä kiukusta, kun meni näin. Taas nähtiin, että tyhjät puheet eivät kanna pitkälle.

        "Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille."

        Paunu, joka oli ainoa, joka osasi lukea työehtosopimuksen, menetti toki linjansa, tekemällä realistisen tarjouksen. Johansson menetti firmansa, ja Pyhä Lauri menetti työpaikkansa ostamalla firman jolla on vain liikennöintisopimus, joka tuottaa sopimuskauden aikana pelkästään siksi, ettei Lauri osannut lukea TES:siä, äkkiä päässä laskien ehkä 10-15 miljoonan euron tappion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille."

        Paunu, joka oli ainoa, joka osasi lukea työehtosopimuksen, menetti toki linjansa, tekemällä realistisen tarjouksen. Johansson menetti firmansa, ja Pyhä Lauri menetti työpaikkansa ostamalla firman jolla on vain liikennöintisopimus, joka tuottaa sopimuskauden aikana pelkästään siksi, ettei Lauri osannut lukea TES:siä, äkkiä päässä laskien ehkä 10-15 miljoonan euron tappion.

        Pyhän Laurin oppi on ettei bussibisneksen tarvitsekaan aina tuottaa voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhän Laurin oppi on ettei bussibisneksen tarvitsekaan aina tuottaa voittoa.

        Lauri on kuljetusalan NERO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille."

        Paunu, joka oli ainoa, joka osasi lukea työehtosopimuksen, menetti toki linjansa, tekemällä realistisen tarjouksen. Johansson menetti firmansa, ja Pyhä Lauri menetti työpaikkansa ostamalla firman jolla on vain liikennöintisopimus, joka tuottaa sopimuskauden aikana pelkästään siksi, ettei Lauri osannut lukea TES:siä, äkkiä päässä laskien ehkä 10-15 miljoonan euron tappion.

        Tilanne tosiaankin on niin nurinkurinen, että rehelliset yritykset eivät pärjää kilpailussa. Vastuuta voisi vierittää myös tilaajapuolelle, jos hyväksyy tarjouksia jotka jo ennalta tietää tappiollisiksi. Toinen asia tilaajalla, varsinkin Tampereella olisi valvonnan saattaminen kuntoon. Miksi sopimusehtoja ei mitenkään valvota? PirTilin taru olisi loppunut heti alkuvaiheessa jos sen olisi pitänyt noudattaa sitä mitä allekirjoitetun sopimuksen ehdoissa vaadittiin. Näyttää siltä, että hyvä veli -verkostot toimivat näissäkin ympyröissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne tosiaankin on niin nurinkurinen, että rehelliset yritykset eivät pärjää kilpailussa. Vastuuta voisi vierittää myös tilaajapuolelle, jos hyväksyy tarjouksia jotka jo ennalta tietää tappiollisiksi. Toinen asia tilaajalla, varsinkin Tampereella olisi valvonnan saattaminen kuntoon. Miksi sopimusehtoja ei mitenkään valvota? PirTilin taru olisi loppunut heti alkuvaiheessa jos sen olisi pitänyt noudattaa sitä mitä allekirjoitetun sopimuksen ehdoissa vaadittiin. Näyttää siltä, että hyvä veli -verkostot toimivat näissäkin ympyröissä.

        "rehelliset yritykset"

        Et kai tarkoita "rehellisillä yrityksillä" kartellista tuomittuja ja anteeksipyytämättömiä puulaakeja kuten Paunu ja Länsilinjat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "rehelliset yritykset"

        Et kai tarkoita "rehellisillä yrityksillä" kartellista tuomittuja ja anteeksipyytämättömiä puulaakeja kuten Paunu ja Länsilinjat?

        Tarkoitatko sinä, että esim. Pirkanmaan Tilausliikenne olisi ollut rehellinen yritys liiketoiminnassaan? Väitätkö, että tiettyjen yritysten vakaviakin rikkomuksia ja laiminlyöntejä ei olisi katsottu läpi sormien? Mielenkiinnolla odotan, miten Valkeakosken Liikenne tulee hoitamaan hommat jatkossa kun se tulee toimimaan Länsilinjojen torpparina. Ehkä ne linjat tulee ajettua pakkaspäivinäkin ja ehkä autoissa alkaa myös lämmityslaitteet toimimaan. Tai sitten ei, mutta sellaista peliä LL tuskin kovin pitkään katselee.

        Nuo kaksi mainitsemaasi yritystä olivat alansa parhaita. Hoitivat sopimusten velvoitteet ja huolehtivat myös työntekijöistään. Samaa ei voi sanoa kaikista muista. Koivistokin nyt yrittää, mutta hammasta purren miettii mitä pas*aa tuli ostettua. Loppuun ajettuja romuja ja sopimukset, jotka tuottavat pelkkää tappiota. Eipä ole ihme, jos Laurille tuli lentävä lähtö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe