Koiviston auto tampere on ylistetty liikennöitsijä

Anonyymi-ap

Nysse liikenteen seuraava tarjouskilpa ratkaistaan tulevana keskiviikkona. Mutta jo etukäteen on tiedossa että sen vie takuuvarmasti kotiin ylistetty koiviston auto tampere. Parooneilla pyyhitään taas pöytää ja ne jää nuolemaan näppejään. Koiviston auto Tampereella vaikuttaa yhä Laurin ja Pertti J aikaansaama tekemisen meininki ja valtaisa ammattitaito sekä vertaansa vailla oleva tarjouslaskentakyky. Näin ollen voittajasta ei ole keneläkään alan eturivin ammattilaisella pienintäkään epäilystäkään.

26

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa. Voittaja valikoituu valiojoukosta eli koiviston autosta tai valkeakosken liikenteestä. Muilla ei ole mitään saumaa asiassa.

      T. Aliisa-Kimmo Minkkinen

    • Anonyymi

      Myös minä olen asiasta samaa mieltä ja jännitänkin, kumpi minun suosikki, VL vai KA vie tämän kisan.

      T. Lauri-Joni Mäyrävuoresta

    • Anonyymi

      Minä olen varma että koiviston auto voittaa. En silti toivo VL voittoa, sillä heidän autoissaan haisee paikalta

      T. Reino-Pekka Lastusten kyläyhdistyksestä

    • Anonyymi

      Hauskaa olisi kun sen voittaisi jango kuljetus. Siinä olisi tamperelaisille kokemus.

    • Anonyymi

      Jos siellä on edelleen käytössä Laurin ja Pertin YLISTETTY laskutaito tarjouksissa, niin ei ole epäilystäkään etteikö KA voittaisi.
      Tosin Capmanin kuoppahan siinä syvenee entisestään.

      Mistähän kohteesta nyt on kisa käyty?

      • Anonyymi

        Mitään Koiviston Auto Tamperetta ei olisi edes olemassa ilman Lauria. Väkevä YLISTYS Laurille!


      • Anonyymi

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla

        Kiitän 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla

        Pääasia on että paronit saa nenilleen. Ja kesällä löylytetään 1-tiellä Vainio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin kohde miesmuistiin 25 autoa Mutta sillä ei ole merkitystä mikä se kohde on. Pääasia että oikeamielinen KA tampere voittaa kisan ja paronit saavat taas kerran nenilleen. KA tampere ja VL ovat kruunamattomia kuninkaita siinä että ne taas kerran pyyhkivät lattiat muilla operaattoreilla

        Jaahas, pienehkö kohde siis. Voittaja tulee olemaan Pohjolan Liikenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, pienehkö kohde siis. Voittaja tulee olemaan Pohjolan Liikenne.

        En hyväksy tätä kommenttia. Pohjoloiden sukuoikeusfirma on yksi pahin pöhöttynyt parooni. Kaikki kohteensa se tampereella ja helsingissä on saanut vain sukunsa oikeuksien perusteella. Ne kohteet mitä se liikennöi, ei ole kilpailutettu vaan annettu Pohjoloiden suvulle ajettavaksi heidän itse sanelemaansa hintaan.
        Ainoastaan Koivistojen firma on riittävän hyvä liikennöimään tampereella ja sen takia sen tulee saada nämä liikenteet. Koiviston auto ja etenkin heidän opastajat Lauri ja Pertti J ovat takuumiehiä sille että Koivistot saavat nämä liikenteet itselleen.
        MInä matkustan vain Koiviston perheen autoissa. Ja samaa mieltä on suurin osa tamperelaisista. Nekin haluavat vain Koivistolaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, pienehkö kohde siis. Voittaja tulee olemaan Pohjolan Liikenne.

        Pohjolan Liikenteellä on Tampereella tilillään niin paljon ajamattomia vuoroja, huonoa asiakaspalvelua, tieltä suistumisia ja kolareita että se pitäisi sulkea kaikista tarjouskisoista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tätä kommenttia. Pohjoloiden sukuoikeusfirma on yksi pahin pöhöttynyt parooni. Kaikki kohteensa se tampereella ja helsingissä on saanut vain sukunsa oikeuksien perusteella. Ne kohteet mitä se liikennöi, ei ole kilpailutettu vaan annettu Pohjoloiden suvulle ajettavaksi heidän itse sanelemaansa hintaan.
        Ainoastaan Koivistojen firma on riittävän hyvä liikennöimään tampereella ja sen takia sen tulee saada nämä liikenteet. Koiviston auto ja etenkin heidän opastajat Lauri ja Pertti J ovat takuumiehiä sille että Koivistot saavat nämä liikenteet itselleen.
        MInä matkustan vain Koiviston perheen autoissa. Ja samaa mieltä on suurin osa tamperelaisista. Nekin haluavat vain Koivistolaisiin.

        Nyt on myöhäistä pyrkiä enää Koivistolaisiin, se oli kova sana vielä puolisen vuosisataa sitten.


      • Anonyymi

        Lauri ja Pertti ovat tosiaankin tarjouslaskennan mestareita. Pertti menetti firmansa ja Lauri menetti työpaikkansa epäonnistuneiden tarjouslaskentojen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri ja Pertti ovat tosiaankin tarjouslaskennan mestareita. Pertti menetti firmansa ja Lauri menetti työpaikkansa epäonnistuneiden tarjouslaskentojen vuoksi.

        Lauri siirtyi rautateille valtaamaan markkinoita. Koivisto olisi toki halunnut pitää hänet. Kiitos Laurin, Koiviston Auto Tampere on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri ja Pertti ovat tosiaankin tarjouslaskennan mestareita. Pertti menetti firmansa ja Lauri menetti työpaikkansa epäonnistuneiden tarjouslaskentojen vuoksi.

        Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille.


    • Anonyymi

      Mites toi Laurin henki nyt?
      Paroni luuttusi Laurilla oksennetut betonilattiat mennen tullen

    • Anonyymi

      Koiviston kepulifirmalla pyyhittiin lattiaa taas kerran oikein kunnolla. Hyvä niin!

      • Anonyymi

        Taitaa junanlähettäjä pihistä kiukusta, kun meni näin. Taas nähtiin, että tyhjät puheet eivät kanna pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa junanlähettäjä pihistä kiukusta, kun meni näin. Taas nähtiin, että tyhjät puheet eivät kanna pitkälle.

        "Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille."

        Paunu, joka oli ainoa, joka osasi lukea työehtosopimuksen, menetti toki linjansa, tekemällä realistisen tarjouksen. Johansson menetti firmansa, ja Pyhä Lauri menetti työpaikkansa ostamalla firman jolla on vain liikennöintisopimus, joka tuottaa sopimuskauden aikana pelkästään siksi, ettei Lauri osannut lukea TES:siä, äkkiä päässä laskien ehkä 10-15 miljoonan euron tappion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille."

        Paunu, joka oli ainoa, joka osasi lukea työehtosopimuksen, menetti toki linjansa, tekemällä realistisen tarjouksen. Johansson menetti firmansa, ja Pyhä Lauri menetti työpaikkansa ostamalla firman jolla on vain liikennöintisopimus, joka tuottaa sopimuskauden aikana pelkästään siksi, ettei Lauri osannut lukea TES:siä, äkkiä päässä laskien ehkä 10-15 miljoonan euron tappion.

        Pyhän Laurin oppi on ettei bussibisneksen tarvitsekaan aina tuottaa voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhän Laurin oppi on ettei bussibisneksen tarvitsekaan aina tuottaa voittoa.

        Lauri on kuljetusalan NERO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta Paunu menettikin melkein kaikki Nysse-linjansa.

        Jos Paunu menetti MELKEIN kaikki Nysse-linjansa ja Lauri menetti håpeällisesti KOKO työpaikkansa, niin miten tuota arvioisit?
        PirTilin entistä omistajaa en lähde arvioimaan kun ei ole mitään tuntemusta miekkoseen, mutta tiedäpä vaikka olisi tehnyt hyvätkin kaupat myydessään hölmöläisille."

        Paunu, joka oli ainoa, joka osasi lukea työehtosopimuksen, menetti toki linjansa, tekemällä realistisen tarjouksen. Johansson menetti firmansa, ja Pyhä Lauri menetti työpaikkansa ostamalla firman jolla on vain liikennöintisopimus, joka tuottaa sopimuskauden aikana pelkästään siksi, ettei Lauri osannut lukea TES:siä, äkkiä päässä laskien ehkä 10-15 miljoonan euron tappion.

        Tilanne tosiaankin on niin nurinkurinen, että rehelliset yritykset eivät pärjää kilpailussa. Vastuuta voisi vierittää myös tilaajapuolelle, jos hyväksyy tarjouksia jotka jo ennalta tietää tappiollisiksi. Toinen asia tilaajalla, varsinkin Tampereella olisi valvonnan saattaminen kuntoon. Miksi sopimusehtoja ei mitenkään valvota? PirTilin taru olisi loppunut heti alkuvaiheessa jos sen olisi pitänyt noudattaa sitä mitä allekirjoitetun sopimuksen ehdoissa vaadittiin. Näyttää siltä, että hyvä veli -verkostot toimivat näissäkin ympyröissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne tosiaankin on niin nurinkurinen, että rehelliset yritykset eivät pärjää kilpailussa. Vastuuta voisi vierittää myös tilaajapuolelle, jos hyväksyy tarjouksia jotka jo ennalta tietää tappiollisiksi. Toinen asia tilaajalla, varsinkin Tampereella olisi valvonnan saattaminen kuntoon. Miksi sopimusehtoja ei mitenkään valvota? PirTilin taru olisi loppunut heti alkuvaiheessa jos sen olisi pitänyt noudattaa sitä mitä allekirjoitetun sopimuksen ehdoissa vaadittiin. Näyttää siltä, että hyvä veli -verkostot toimivat näissäkin ympyröissä.

        "rehelliset yritykset"

        Et kai tarkoita "rehellisillä yrityksillä" kartellista tuomittuja ja anteeksipyytämättömiä puulaakeja kuten Paunu ja Länsilinjat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "rehelliset yritykset"

        Et kai tarkoita "rehellisillä yrityksillä" kartellista tuomittuja ja anteeksipyytämättömiä puulaakeja kuten Paunu ja Länsilinjat?

        Tarkoitatko sinä, että esim. Pirkanmaan Tilausliikenne olisi ollut rehellinen yritys liiketoiminnassaan? Väitätkö, että tiettyjen yritysten vakaviakin rikkomuksia ja laiminlyöntejä ei olisi katsottu läpi sormien? Mielenkiinnolla odotan, miten Valkeakosken Liikenne tulee hoitamaan hommat jatkossa kun se tulee toimimaan Länsilinjojen torpparina. Ehkä ne linjat tulee ajettua pakkaspäivinäkin ja ehkä autoissa alkaa myös lämmityslaitteet toimimaan. Tai sitten ei, mutta sellaista peliä LL tuskin kovin pitkään katselee.

        Nuo kaksi mainitsemaasi yritystä olivat alansa parhaita. Hoitivat sopimusten velvoitteet ja huolehtivat myös työntekijöistään. Samaa ei voi sanoa kaikista muista. Koivistokin nyt yrittää, mutta hammasta purren miettii mitä pas*aa tuli ostettua. Loppuun ajettuja romuja ja sopimukset, jotka tuottavat pelkkää tappiota. Eipä ole ihme, jos Laurille tuli lentävä lähtö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

      Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      184
      22409
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

      Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      82
      9624
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      45
      7610
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

      Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      87
      6406
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

      Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      189
      6093
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      48
      5092
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

      Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      116
      4747
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      105
      4476
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      94
      2195
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

      Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      84
      1477
    Aihe