Hallintarekisteröityjä osakkeita myyty valtava määrä, eli 180 486 kpl. Onkohan jollain jotain sisäpiiritietoa kun noin paljon myyty. Mitähän nämä Omasp:n väärinkäytökset oikein mahtaa olla? Lentääkö tavara kohta kunnolla propelliin ja kurssi romahtaa totaalisesti?
Omasp osake
16
1214
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Nyt kannattaa pitää jo turpa kii, jos et asiasta mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Siksihän se aloittaja todennäköisesti juuri asiaa kysyy kun ei tiedä, vai arveletko että jos tietäisi että kysyisi?
- Anonyymi
OmaSp Häiriötiedote, 10.5.2024
Varoitamme uudesta pankkitietoja varastavasta Android-haittaohjelmasta
------------------------------------------------------
Ei hätää se oli vain haittaohjelma joka pölli 200 miljoonaa jotka
ovat nyt hyvässä turvassa pankkitilillä Karibian lämmössä. - Anonyymi
Parasta myydä nyt, kun niistä vielä jotakin saa.
- Anonyymi
Listautumishinta taisi olla 7 egeä, ei kai sen yli kannata maksaa?
- Anonyymi
Mie laitoin äkkiä myyntiin kiireellä.
- Anonyymi
Roskapankki
- Anonyymi
Kohta varmaan alkaa paniikkimyynti, kun sijoittajat yrittävät pelastaa roponsa.
”Finanssivalvonta on tehnyt poliisille esitutkintapyynnön epäillyistä Oma Säästöpankkiin liittyvistä arvopaperimarkkinarikoksista. Keskusrikospoliisi (KRP) on aloittanut rikosepäilystä esitutkinnan.
Finanssivalvonta kertoo tiedotteessaan, että samaan aikaan se selvittää tarvetta määrätä pankille hallinnollisia seuraamuksia.”
Tämä siis on nyt toinen keissi, eli eri kuin se väärinkäytös jossa lainoja myönnetty väärin. - Anonyymi
Huomaa, monikko tiedotteessa? Eli tämä on nyt sitten neljäs kupru?
- Anonyymi
Haalituksen puheenjohtaja on luopunut puheenjohtajuudestaan. Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Mielenkiintoista!
- Anonyymi
Uusi pj tietämätön. Vilken tur....
- Anonyymi
Onko arveluja miten alas kurssi sukeltaa? Kovasti mainostetaan että pankin pitäisi olla huippukannattava? Tosin jos lainaa myönnetty 200 miljoonaa liian kevein perustein ja varauduttu vain 19,5 miljoonan luottotappioihin, niin miten käy jos koko 200 miljoonaa muuttuu luottotappioksi? Pysyykö pankki pystyssä? Jossain oli että nyt laittavat 250 miljoonan euron joukkovelkakirjat myyntiin, joten koitetaanko tällä saada rahat kasaan, jos pahin skenaario toteutuukin?
- Anonyymi
Tammikuussa oli yli 23 euroa ja nyt käynyt jo alle viidessätoista.
- Anonyymi
Pankin johto myi kiireellä osakkeensa, kun tarkastajat saapuivat pankille.
Sisäpiirisekoilua monella tavalla.
Mulle sulle mulle………
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855