Hirvistys ja pyöristys

Anonyymi-ap

Hei ja YLISTYS OIKEAMIELISEKLE LIIKENNÖITSIJÄLLE!! En ymmärrä en enkä hyväksy todellakaan en!! Menee kyllä yleisen ymmärryksen ja moraalin!! Matkustin tässä taasen S ONNIBUSSILLA ja kuskina oli NAINEN?! Kerta kaikkisen kohtuutonta!! Minun nuoriudesaani naiset eiwät todelmakaan ajeneet mitään BUSSIA ja jos tätä tekiwät oliwat toden totta kommunistwja!! Olikohan tämä lyyli kommunisti?! Kysynpähän wain ja wastaan itse en tiedä sillä en järkytykswltäni tohtinut!! Oli rankka matka ja pumpusta otti eläkeläisneitokaiselta!! Waan olikohan lesbolainen?kuski siis? Sen sallin sillä jokaisen pitää kerran kokeilla kaikkea ja nuoruudessani opistolla linja-auton takapenkillä OPIN JA KOIN!! Ja olenhan minä kokeillut myös PUPUBUSSIA JANSIIHEN SE SAA MYÖSKIN JÄÄDÄ SANONPAHAN WAIN!! Mutta naisen paikka on ISTUA HYMY HUULILLA MIEHEN PAINAESSA KAASUA!!! Näin se on!! Yst. terv. Käpylän Kaarina kesä kohta koittaa ilmat lämpenee minä myös??

12

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei JA YLISTYS TEILLE KAIKILLE JOUKKOLIIKENTEEN YSTÄWILME HALUISIN KESÄKSI VIELÄ KAMPANJAN JONKA AVULLA ME ELÄKELÄISET PÄÄSISIMME MATKAAMAAN SUOMEA RISTIIN RASTIIN SEKÄ KESÄTAPAHTUMISSA KÖYMÄÄN SUOMI ON LUVATTUJEN KESÄTAPAHTUMIEN MAA TÄNÄ WUONNA MINÄ AION KÄYDÄ AINAKIN TUTTUUN TAPAAN SAVONLINNAN OOPPERAJUHLILLA, MÄNTSÄLÄ PÄIWILLÄ, LEHMIRANNAN NOSTALGIAWIIKOLLE, WAMMALAN WABHAB KIRJALLISUUDEN PÄIWILLE, KARSTULAN WANHAT WEHKEET KESÄTEATTERIIN SEKÄ OULAISIIN WANHOJEN KONEIDEN PÄIWILLE!! Kaikki MUKAAN!! Yst. terv. Käpylän Kaarina KESÄ TULEE

    • Anonyymi

      Harras on hartaan mieli.

    • Anonyymi

      Kyllä Elli Saarikko ajoi jo 1930 luvulla

      • Anonyymi

        Ja siskonsa Aino ajoi myös.


      • Anonyymi

        Mutta sitten katalat paronit keksivät kalenterin ja saivat Ellin vanhenemaan ja myymään firmansa! Taisipa joutua maksamaankin ostajalle ja surullisen näköisenä orjana joutui eläkerahansakin luovuttamaan Länskälle. Minulla on tästä lyijykynällä tehty piirustuskin.
        Ja harrastajien illanvietossakin sanottiin noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten katalat paronit keksivät kalenterin ja saivat Ellin vanhenemaan ja myymään firmansa! Taisipa joutua maksamaankin ostajalle ja surullisen näköisenä orjana joutui eläkerahansakin luovuttamaan Länskälle. Minulla on tästä lyijykynällä tehty piirustuskin.
        Ja harrastajien illanvietossakin sanottiin noin.

        Pilkataanlo tässä Anttila Oy:n kohtaloa? Sehän joutui sukuoikeusparonien, ExpressBussin ja Länsilinjojen orjuuttamaksi ja lopulta patsaanpalvojien teurastamaksi.

        Elli Saarikkoa ei ainakaan EB orjuuttanut. Tuskin kukaan muukaan sillä Elli oli tomera nainen joka osasi useissa tilanteissa pitää puolensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkataanlo tässä Anttila Oy:n kohtaloa? Sehän joutui sukuoikeusparonien, ExpressBussin ja Länsilinjojen orjuuttamaksi ja lopulta patsaanpalvojien teurastamaksi.

        Elli Saarikkoa ei ainakaan EB orjuuttanut. Tuskin kukaan muukaan sillä Elli oli tomera nainen joka osasi useissa tilanteissa pitää puolensa.

        Joo Elli ei mielistellyt LAL pamppuja. Ajoi linja autoakin vastoin pömppömahojen ummehtunutta näkemystä jonka mukaan nainen ei voisi ajaa linja autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkataanlo tässä Anttila Oy:n kohtaloa? Sehän joutui sukuoikeusparonien, ExpressBussin ja Länsilinjojen orjuuttamaksi ja lopulta patsaanpalvojien teurastamaksi.

        Elli Saarikkoa ei ainakaan EB orjuuttanut. Tuskin kukaan muukaan sillä Elli oli tomera nainen joka osasi useissa tilanteissa pitää puolensa.

        Ei pilata Anttilaa, vaan harhaisia punapöksyläisiä jotka näkevät salaliittoja varmaan omissa kalsareissaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pilata Anttilaa, vaan harhaisia punapöksyläisiä jotka näkevät salaliittoja varmaan omissa kalsareissaankin.

        Kyllä vaan paroonit ne veti niin harhaista settiä markkinaoikeudessa, hallintooikeudessa ja korkeimmassa hallintooikeudessa että sitä ei uskonut erkkikään. Ja niinhän siinä sitten kävikin että kartelli ja sukuoikeudet kaatu. Ja Helke sai isoja päänahkoja. Tään on joukkoliikenneharrastajatkin monta kertaa todenneet ja sille skoolanneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkataanlo tässä Anttila Oy:n kohtaloa? Sehän joutui sukuoikeusparonien, ExpressBussin ja Länsilinjojen orjuuttamaksi ja lopulta patsaanpalvojien teurastamaksi.

        Elli Saarikkoa ei ainakaan EB orjuuttanut. Tuskin kukaan muukaan sillä Elli oli tomera nainen joka osasi useissa tilanteissa pitää puolensa.

        Laurihan näki patsaan. Kyllä se ihan todellinen on eikä harha. Siitä kirjoitettiin Aamulehdessäkin.


    • Anonyymi

      Hei ja KIITOKSET YLISTÄWÄSTÄ KOMMENTISTASI!! Toden totta!! Siunausta myös sinun SUNNUNTAI-ILTAAN!! Yst. terv. Käpylän Kaarina

    • Anonyymi

      Hei JA ylistys OIKEAMIESILLE LIIKENNÖITSIJÄLLE EI SITÄ PURSSIÄ HELMOILLA AJETA SANONPAHAN WAIN,,KUKAKOHAN WOISI TULLA PAIBAMAAN MINUN PEDAALIA JA HUUDATTAA??! Yst. terv. Käpylän Kaarina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe