Täällä olo saa kyllä olon välillä haikeaksi ja surulliseksikin, nykyään. Elämä on...
Unten maille. Katsotaan taas mitä huominen tuo tullessaan... 🌃🐺
Hyvää yötä vielä
19
159
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se tekee, liikaa tulee stressiä kun vielä tyyppinä ollut ylitunnolline ylisuorittaja niin ei osaa oikein pysähtyä. Muuttuisiko mikään öitä.
Puhuit itsestäsi? Pitää osata olla armollinen itselleen. Aina ei ole pakko suorittaa. Öitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Puhuit itsestäsi? Pitää osata olla armollinen itselleen. Aina ei ole pakko suorittaa. Öitä.
Niin, se vaan juurtui aikoinaan huomaan, että jäljet jätti.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se vaan juurtui aikoinaan huomaan, että jäljet jätti.
Kyllä sitä vanhempana huomaa, mikä elämässä on oikeasti tärkeää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sitä vanhempana huomaa, mikä elämässä on oikeasti tärkeää.
Moni on sokea, kunnes ymmärtää, että kaikenlaiwen ylimääräisen, johon liittyy rahan haaliminen, olisi kannattunut tehdä toisin. Kuitenkin kaikella on tarkoutuksensa oli se mitä tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Moni on sokea, kunnes ymmärtää, että kaikenlaiwen ylimääräisen, johon liittyy rahan haaliminen, olisi kannattunut tehdä toisin. Kuitenkin kaikella on tarkoutuksensa oli se mitä tahansa.
Niin kai on...
- Anonyymi
ai nykyään. sä oot itkenyt kolme vuotta nettaa ja nytkö on vasta surullista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se aina ollut surullista...
vaikka netta itse ei ollut ikinä palstalla. onko sulla ikävä sitä feikkinettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka netta itse ei ollut ikinä palstalla. onko sulla ikävä sitä feikkinettaa
No osasithan sä laittaa pisteen. Vielä kun opit laittamaan sen oikeaan paikkaan. Sitten voit kokeilla pilkkuja. Siinä onkin sulle puuhaa niin pääset alakoulusta joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No osasithan sä laittaa pisteen. Vielä kun opit laittamaan sen oikeaan paikkaan. Sitten voit kokeilla pilkkuja. Siinä onkin sulle puuhaa niin pääset alakoulusta joskus.
Mä olen päässyt ala-asteelta jo 80-luvulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen päässyt ala-asteelta jo 80-luvulla
Täyty olla alhaiset standardit teidän koulussa. Mutta ei hätää, vielä voit oppia.
⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟨⬜⬜🟨⬜⬜🟨⬛
⬛🟨⬜🟦🟨🟦⬜🟨⬛
⬛🟨⬜🟦🟨🟦⬜🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟧🟨🟨🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟧🟧🟨⬛🟨🟧🟧⬛
⬛🟧🟧🟧⬛🟧🟧🟧⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
Uni tulla saa... 🌙- Anonyymi
jos sä sulkisit vaikka se netin siitä puhelimesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos sä sulkisit vaikka se netin siitä puhelimesta
Elä ja anna toisten elää. Tunnet varmaan itsesi tosi mahtavaksi, kun tulet toisten toivotuksiin länkyttämään. Eikö ala-asteella puhuttu suurista alkukirjaimista ja pisteistä.
Öitä sudelle. - Anonyymi
Harvinaisen säälittävä tapaus tämä mustasurma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä ja anna toisten elää. Tunnet varmaan itsesi tosi mahtavaksi, kun tulet toisten toivotuksiin länkyttämään. Eikö ala-asteella puhuttu suurista alkukirjaimista ja pisteistä.
Öitä sudelle.Onko tuo bipolaarinen skitsofrenia kuinka uuvuttavaa ätmikäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo bipolaarinen skitsofrenia kuinka uuvuttavaa ätmikäs?
Katoit Googlesta. Tunnusta pois. Iso sana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2766101Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643128- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232322- 721788
- 1451568
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911503Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343