Ja siihen jos raaskii vähän vaikka jauhelihaa tai halpis lihapullia?
Makaroni ja sekavihannekset edullinen ruoka
29
222
Vastaukset
- Anonyymi
Herne-maissi-paprikaa makaronin sekaan ja tonnikalaa.
- Anonyymi
No sitäkin.
- Anonyymi
Tonnikalaa Thaimaasta purkissa ettekö osaa itse onkia oikeaa kalaa järvestä?
- Anonyymi
Sen tonnikalan voi laittaa ihan leivän päälle ja juustoraastetta hetki uunissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tonnikalan voi laittaa ihan leivän päälle ja juustoraastetta hetki uunissa.
Voi laittaa avannosta nostetun hauenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitäkin.
KOITTAKAAS kerran kasvattaa itse syötävää kukkapurkit pihamaa kasvimaat ja onkia omat kalat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOITTAKAAS kerran kasvattaa itse syötävää kukkapurkit pihamaa kasvimaat ja onkia omat kalat.
Eivät kaikki köyhät asu maaseudulla vaikka sinä pölvästi moisessa uskossa oletkin.
- Anonyymi
Usko ne varastetut tavarat syynä köyhyyden kiroukseen.
- Anonyymi
Kun lapsia siirtää pitää muistaa että niiden elättäminen maksaa seuraavat 18 vuotta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lapsia siirtää pitää muistaa että niiden elättäminen maksaa seuraavat 18 vuotta !
Ai? Siirsin viime vuonna kakaran äidilleen jouluksi eikä maksanut kuin bensakulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki köyhät asu maaseudulla vaikka sinä pölvästi moisessa uskossa oletkin.
Moni köyhäpersu asuu itiksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kaltaisten takia syntyvyys alhainen, taitaa olla ongelma ettei kukaan nainen suostu synnyttämään sinulle jälkeläistä.
Miten sinun kirjoitus voi sopia maahanmuutoa vastaan.
Ei lapsia, ei eläkettä, ainoastaan jos lääkäritoteaa kyvyttömäksi lisääntymiseen.
Jos ajatellaan yhteiskunnan tulevaisuutta, ne rahat jotka nykyinen hallitus jakaa rikkaille, annattaisiin lapsentehneile.
Suomen talous alkaisi kukostamaan.
- Anonyymi
Aivan ylivertainen ruoka noista syntyy.
- Anonyymi
Suomesta voi onkia jättimäisiä haukia siika kuhaa ja rapuja sekä kasvattaa itse kanoja vuohia lampaita ja monet kasvattaa kaneja häkeissä.Haukia saa helpoiten katiskalla.
- Anonyymi
Sekavihannekset pakasteena on klassikko. Niitä voi laittaa vaikka jauhelihaankin.
- Anonyymi
Savolaista maistuvaista totesi savolainen peruutuslakkipölvästi savolaisen naapurinsa savon masan savolaisesta lerssistä mutta savon masan kiljusta savolainen eläkeläispölvästi totesi oletko muuttolintu etkä syntyperäinen savolainen nimittäin näin paskaa savolaista kiljua en ole ennen maistanut tulee mieleen alikäynyt karjalainen kura
- Anonyymi
K-menu parsaporkkana sekoitus kilon pussi 1.95euroa. Hernemaisdi jää kauas kilohintansa puolesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-menu parsaporkkana sekoitus kilon pussi 1.95euroa. Hernemaisdi jää kauas kilohintansa puolesta
Ei tuu mieleen että voisi ihan itse kasvattaa ne porkkanat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja kun alkaa pitämään sikalaa saa silavat ilman kustannuksia.
- Anonyymi
Ruoka avusta saat leipää ja ostat lisäksi munia sekä päälle ne leikkeleet mutta vanhaa leipää on helppo lämmittää uunissa tai pannulla öljyssä monesti lämpiää maidossa pannulla ja päälle paistettua munaa reilusti suolaa.Avustus ruoka pussin tomaatti kurkku käy silputtuna salaatista kun puristaa sitruunan appelsiini mehun saa vitamiinit siitä.Avustusruokaa saa eri paikoista ja maitoa joten paista pannukakku uunissa ja tee puuroa maitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tekee kasvikeiton se kannattaa soseuttaa sillä varastetulla soseuttajalla.
- Anonyymi
Euron pussikeitto kaupasta nostaa Suomen nousuun myyjät saa palkan ja verottaja veron millä maksaa työkkärikorvauksia. Ole osa yhteiskuntaa maksa kassalla.Pussikeittoon sopii heittää niitä makaroneja tai leipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadissa ei viljellä. Stadissa ostetaan porkkanatkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tekee kasvikeiton se kannattaa soseuttaa sillä varastetulla soseuttajalla.
Kyllä ihan on kaupasta ostettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euron pussikeitto kaupasta nostaa Suomen nousuun myyjät saa palkan ja verottaja veron millä maksaa työkkärikorvauksia. Ole osa yhteiskuntaa maksa kassalla.Pussikeittoon sopii heittää niitä makaroneja tai leipää.
Äiti laittoi lihakeittoonkin makaroneja eikä kukaan tyhmiä kysellyt. Hyvää oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan tule mieleen. Omillani Ostan en Kelasossun rahoilla.
- Anonyymi
Eläkeläisuuno luuletko ettei muut köyhät ole olleet tietoisia tuosta "kurmeesta"?
- Anonyymi
Sekavihannekset oli ennen klassikko. Sitten oli maissi, paprika, herne ja joitain muita pakasteita. Niitä laitettiin sitten jauhelihan sisään ennen uunistusta. Ja samalla saatiin kasvis ja syömäpuoli vielä siihen kylkeen viereen. Juomana taisi mennä lurumaidot tai tee.
- Anonyymi
Raaski nyt vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346