Tuolla joku väitti että minä olen bannissa. Ei vaan kukaan ole huomannut sitä minulle kertoa. Ynnä viestit tulee läpi niin kuin ennekin.
"Anonyymi
2024-05-12 20:32:17
Anonyymi kirjoitti:
Mnot on ilmeisesti bannissa.
Mahtavaa!"
Eipä silti. Kerran minulla oli vähän pitempi jakso kun en ollut palstalla. Syynä oli se, että tietokone tilttasi. Täällä sitten hihhulit väittivät, että jumala oli rikkonut koneeni, koska ei halunnut enää minun kirjoittavan palstalle.
Tälläistä "logiikkaa" tältä porukalta. Mutta kun nämä eivät ei osaa rukoilla oikein. Rukoilivat kimpassa että homot eivät pääsisi naimisiin. Ketuille meni yritys. Eivät joko osaa rukoilla oikein tai sitten rukoilivat olematonta....
Mnot bannissa!
12
199
Vastaukset
- Anonyymi
No nämä äärilaidat nyt saattavat esittää mitä tahansa, joka on kuitenkin kaukana totuudesta. Normaalit uskovaiset ovat varmaan aika kaukana heistä.
Tämä on taas sarjassa "ALFAlla menee hyvin" ja "RKP ei men hallitukseen" ja "Räsäsestä ministeri" ja "Junnila ei eroa" ja "Jerusalemissa ei ole pride-kulkueita" jne jne jne
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Tämä on taas sarjassa "ALFAlla menee hyvin" ja "RKP ei men hallitukseen" ja "Räsäsestä ministeri" ja "Junnila ei eroa" ja "Jerusalemissa ei ole pride-kulkueita" jne jne jne
Me ymmärrämme hyvin, että sinulla meni jonkin aikaa toipua siitä pettymyksestä, kun Suomen kansa antoi äänensä Israelin edustajalle ja tuo alushousupelle oli vasta 19.
Mutta älä välitä. Kyllä se menee ohi ja voit pian taas jatkaa solvaustasi. Anonyymi kirjoitti:
Me ymmärrämme hyvin, että sinulla meni jonkin aikaa toipua siitä pettymyksestä, kun Suomen kansa antoi äänensä Israelin edustajalle ja tuo alushousupelle oli vasta 19.
Mutta älä välitä. Kyllä se menee ohi ja voit pian taas jatkaa solvaustasi.Mitkä ihmeen euroviisut? Minulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa moista hömppää...
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Mitkä ihmeen euroviisut? Minulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa moista hömppää...
Hei sinä olet bannattu! Etkö ymmärrä että sinä et saa kirjoittaa tänne!? Mikä tässä on niin vaikeaa sinulle tajuta!?
- Anonyymi
Ehkäpä se sinua kaipaava oikea uskovainen rukoili koneesi tulevan kuntoon ja niin kävi.
Ehkäpä tämä oikea uskova on rukoillut homojen pääsemistä naimisiin ja niin kävi. - Anonyymi
toivossa on hyvä elää sanoi lapamato eli kristittyistä voisi käyttää termiä iilimato 🤣
- Anonyymi
Et sinä voi kirjoittaa tänne! Sinä olet bannattu! Etkö ymmärrä mitään!
En ymmärrä. Minut varmaan päästi tänne sisälle pyhä henki kun täällä vaan sinnittelen...
Niin ja sitten täältä bannattiin juuri aloitus, jossa minua syytettiin paatuneeksi narsistiksi, joka haluaa keskustella vain itsetään. No siihen voi vain todeta että itsehän te hihhulit väititte että minut on bannattu.
En se minä ollut. Minä kun noudatan palstan sääntöjä. Yksi ainoa aloitus on viimeisen vuoden aikana nostettu nurkkaan. Ja näitä alahuomautksia ei yhtäkään. Pyrkikään tekin hihhulit samaan. Opetelkaa pöytätavoille.- Anonyymi
Myönnät siis olevasi paatunut nàrsisti.
Jatkamme tällä tiedolla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnät siis olevasi paatunut nàrsisti.
Jatkamme tällä tiedolla!sillä mennään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut83998Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769