On järjetöntä mennä töihin.

Anonyymi-ap

Kesän voi viettää kotona makoilemalla.

22

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja talven. Jos oikein laiskottaa niin voi jättää viikottaisen laiturin maalauksenkin tekemättä.

• Anonyymi

Totta. Ite oon ollunna v 1998 viimesi palkkatöissä. kotona pärjää paremmin omissa tekemisissä, ja kun raha on aina ollut ja sitä tulee yhä niin mitä sitä 9 e mihkään lähtee, sehän on nykysin kaikkien palkka tai korvaus oikeestaan. Ei tuollasella palkalla kukaan töitä tee. Ei fiksut varsinkaan.

Kaikki duunarit sanookin että töissä van istutaan ja katotaan kelloo koska äivä loppuu sitten kotin jatkamaan unia kun töissä on nukuttu koko päivä.

Palkkakin kun maksetaan muualta kuin yrityksestä, joka on ihna syvältä, Ilmaisduunareita ne on kaikki, ei yritykset pakkaa maksa joka on viinden velvollisuus, mutta kun ilmaisia saa, niin m iksi ei oteta, kun palkasta tulee kyse ja vakipaikasta, työt loppuu siihen... heheeee. tää on tätä.Ei ite kehtas olla tollaissa duuneissa, jossa ei palkkaa saa.

• Anonyymi

Juon olutta myös kesällä

Savon juoppo, kuopio. Savo

• Anonyymi

Ei työssä ole mitään järkee. Yhtä huijausta, olet vaan orjana yrityksille, jotka teinaa että sinä raadat, ilman palkkaa tai mahdollisimman pienellä palkalla. Palkastahan on aina politiikassakin kiistaa, millään ei haluttas nostaa palkkaa tai edes maksaa palkkaa. Keksitään ilmaistöitä, nollasopimuksia, tet töitä, ja vaikka mitä missä ei tarvi maksaa palkkaa tai mahollisimman pientä.

Yritykset nauraa kun ihmiset tulee heille töihin, ja sanovat ettei itse tekisi töitä noin pienellä rahalla.

ite oon ollu työtön ja elän parempaa elämää kuin ikinä. Töissä olin aina väsynyt, ärsyyntynyt aina sairaana, ja mitään ei jaksanut edes syödä aina. Nukuin ja orjailin, se oli elämäni sillon vähän aikaa. kun jäin kotiin, elämäni on niin ihanaa, rahaa tulee muutenkin kuin orjailemalla. Nyt on harrastuksia, ystäviä ja jaksaa mitä vaan, lapsetkin krsii kun ei ole vanhempia olemassa kun ne on tissä tai nukkuu.

• Anonyymi

Vaihtelun vuoksi voi välillä istua ja hyötyliikuntaa saa kun lampsii jääkaapille

• Anonyymi

Kesällä lomalla ja talvella töitä tehden. Työ pitää pirteänä ja hyvinvoivana. Psyyke tykkää kun se saa mieleistänsä virikkeellistä toimintaa! Aion tehdä töitä vielä kauan!!

• Anonyymi

Minäkin teen töitä kotona, se on mukavaa, on aina koti siisti, kaapit ruokaa täynnä, roskat viety ja pyykit pesty... sitä rataa. On ihanaa työskennellä kotona, ei trvi lähtä mihinkän ellei halua.

Kyllä on aina virkee olo, ei koskaan väsytä kun voi nukkua aamulla pitkään, ja jaksaa käydä harrastuksissakin, Työssä ollessa ei tehny muuta kun töitä ja nukku. Nyt on aikaa ystäville ja pysyy terveenä, en muista koska olen viimeksi sairastanut varmaan viime vuosituhannen puolella.

Koti on paras oso muoto, töitä riittää ja saa huilaa sillon kun haluaa. Kannatan! Kaikkihan tykkää olla vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin teen töitä kotona, se on mukavaa, on aina koti siisti, kaapit ruokaa täynnä, roskat viety ja pyykit pesty... sitä rataa. On ihanaa työskennellä kotona, ei trvi lähtä mihinkän ellei halua.

Kyllä on aina virkee olo, ei koskaan väsytä kun voi nukkua aamulla pitkään, ja jaksaa käydä harrastuksissakin, Työssä ollessa ei tehny muuta kun töitä ja nukku. Nyt on aikaa ystäville ja pysyy terveenä, en muista koska olen viimeksi sairastanut varmaan viime vuosituhannen puolella.

Koti on paras oso muoto, töitä riittää ja saa huilaa sillon kun haluaa. Kannatan! Kaikkihan tykkää olla vaan.

Oso?

• Anonyymi

Työ tappaa ja sairastuttaa. Vapalla mieli ja keho voivat hyvin.

• Anonyymi

Kuntouttavassa pysyy kuitenkin kunnossa.Sätkiä ja kahvia lähinnä ja jotakin näpräämistä, paskanjauhantaa.
      Tänään on vapaa perjantai.
      Paikat on sökönä mutta eivät laske takuueläkkeelle.

• Anonyymi

Hienoa että pysyt siellä kunnossa. Sillonhan sun pitää siellä ollakkin että jaksat hyvin. Loistavaa että olet löytänyt ertaistukea, älä rehki niiden painojen kanssa liikaa, eiks ne oo aika painavia? Mahtaa siellä hiki haista kun monta rehtkii kerrallaan. Ei ole monekaan juttu.

Kokeile joskus flyygeliä soittaa, osta sellainen ja alat soittaa jonkun opissa, se on niin mahtavaa että et voi uskoakkaan, beethovenia ja sibeliusta, tsaikovskia, ja paciusta... ai että straussin valssit on ihania... sielu lepää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että pysyt siellä kunnossa. Sillonhan sun pitää siellä ollakkin että jaksat hyvin. Loistavaa että olet löytänyt ertaistukea, älä rehki niiden painojen kanssa liikaa, eiks ne oo aika painavia? Mahtaa siellä hiki haista kun monta rehtkii kerrallaan. Ei ole monekaan juttu.

Kokeile joskus flyygeliä soittaa, osta sellainen ja alat soittaa jonkun opissa, se on niin mahtavaa että et voi uskoakkaan, beethovenia ja sibeliusta, tsaikovskia, ja paciusta... ai että straussin valssit on ihania... sielu lepää.

Ei sinun sielu lepää edes orpoa ja purraa kelatessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun sielu lepää edes orpoa ja purraa kelatessa

Kyllä se vaan lepää, kun ei tarvi orjailla eikä tehdä mitään, mitä ei itse halua. Olen itsenäinen nainen joka osaa toimia itsenisesti kaikissa asioissa. Enkaipaa ns töitä joista ei saa palkkaa. Jos rahaa saa kelasta elämiseen, niin se on aina parempi kuin että orjailet.

Minä tykkään omista läheisistäni niinplajon että tykkään olla kotona, harmi ettei joku pidä perheenjäsensistä vaan haluavat orjailemaan. Se on eidän oma asia.

Säärin pottari orpoa ja piika hyrrää, ei ole hielle suotu eikä luotu tervettä mieltä, mutta tasan ei käy onnen lahjat, on vaan heidän tyydyttävä siihen mitk kortit ovat saaneet. Min olens aanut vain valttikortit. Mahtavaa olla kotona ja nauttia kaikesta mitä itse haluaa ja jaksaa ja ehtii...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan lepää, kun ei tarvi orjailla eikä tehdä mitään, mitä ei itse halua. Olen itsenäinen nainen joka osaa toimia itsenisesti kaikissa asioissa. Enkaipaa ns töitä joista ei saa palkkaa. Jos rahaa saa kelasta elämiseen, niin se on aina parempi kuin että orjailet.

Minä tykkään omista läheisistäni niinplajon että tykkään olla kotona, harmi ettei joku pidä perheenjäsensistä vaan haluavat orjailemaan. Se on eidän oma asia.

Säärin pottari orpoa ja piika hyrrää, ei ole hielle suotu eikä luotu tervettä mieltä, mutta tasan ei käy onnen lahjat, on vaan heidän tyydyttävä siihen mitk kortit ovat saaneet. Min olens aanut vain valttikortit. Mahtavaa olla kotona ja nauttia kaikesta mitä itse haluaa ja jaksaa ja ehtii...

älyn jättiläinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älyn jättiläinen

Voi kiitos! Ihanaa on aina kun joku arvostaa ja kiittää! Vaikka ise tiedänkin olevan fiksu, niin on kiva kun monet monet huomaavat ja kiittävät.

• Anonyymi

On tullut makoiltua jo 15 kesää kun se työeläke tulee tilille täsmällisesti.

• Anonyymi

Kesän makoilun jälkeen sitä voi jatkaa 3kk:n erissä jossakin välimerellisessä EU-valtiossa työnhakijana nostaen sinne meikäläisen anssin.

• Anonyymi

Urpokin lomailee eikö mene töihin

• Anonyymi

Hautuumaallakin voi käydä, siellä on paljon työn sankareita.

• Anonyymi

Köyhyys on ilomme, kurjuus intohimomme.

• Anonyymi

Olet niin oikeessa. Parempaa elämän tapaa ei olekkaan kuin kotona oleminen. Työlliset sitten valittaa kun taas pitää mennä töihin tulisi jo vkl ja tulisi loma!!! Sitä ne odottaa vapaa aikaa, vaikka muuta täällä väittää!!
      Jokaisen oma asia miten elämänsä viettää, se on jokaiselle omanlainen. Ei toinen toistaan parempi.

Rahaa saa aina mistä tahansa, jos haluaa olla orja työssä, se olkoon jos haluaa tehdä pimeitä hommia se olkoon... jne.

Eläke ei tosin kartu mutta kelasta saa takuu eläkkeen ja kansan eläkkeen ja sen päälle voi tehdä pimeitä töitä tai mitä ite haluu...eläkkeellä ei ole työ rajattu. Voit tehdä viikon, tai yhden päivän,,, harrastuksen omaisesti tai miten haluat itse...miten haluat, jos lisää rahaa haluat, jos et niin kela ja tt tuki kyllä auttaa, siitä ei ole pelkoo.

Mutta joo, elämä ilman orjailua on parasta. Vapaus on jota kaikki kaihoaa. Työllinenkin vaikkei sano, sillä ne rakasyaa 9 e päiväkorvaustöitä,...... hehheee...

• Anonyymi

Monosko viesti tähän ketjuun? 7s?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe