Ritari Ässä

Kuka kattoo?

Kuka teistä katsoo Ritari Ässää? Minkä ikäisiä olette? Itse olen 25 ja katson aina joka jakson, tai ainakin ne jotka ovat jääneet näkemättä. MacGyveriä pitäisi kyllä nähdä, se on Ässääkin parempi sarja. Hyviä toki molemmat, oikeata 80-luvun meinikiä eikä mitään paskaa niin kuin uudet sarjat.

10

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyrre76

      Ässähän on ihan ykkönen =) Mukavasti nollautuu aivot työpäivän jälkeen. 28 vuotta ikää. Pentuna olin muiden tyttöjen kera ihan pihkassa Maikkeliin ;)

      Sarja on tietty vanhentunut, mutta mun mielestä Kitt on kyllä edelleen todella hyvännäköinen auto!

    • Hasselhoff-77

      Täytyy todeta, että oli lapsuuteni ehdottomasti paras tv-sarja. Taisi näkyä ensi kerran keväästä 1984 vuoteen 1987 asti. KITT-auto piti ihan ehdottomasti saada R-kioskilta.
      Hasselhoffkin kävi Suomessa 1987(tai 1988), ja feikki-KITT kiersi sirkuksen mukana Suomessa 1988 tai 1989.
      Kesällä 93 taisi tulla muutama jakso uusintana. Nykyään ainut asia mikä on kestänyt aikaa on sarjan tunnusmusiikki.

    • Mikko 69

      Vaimon kanssa katotaan ässää, ostettiin dvd boksikin. Ja ikää on meikäläisellä 36.

      Nostalginen, hauska sarja joka, toisin kuin nykysarjat, ei ärsytä ja viihdyttää kun ottaa ohjelman huumorilla :)

    • MN2005

      Kyllä ritariässä on loistava ja tulee katsottua aina kun vain ehtii, olen 25. Mutta yksi ylitse muiden olisi McGyver, ihmemies saisi tehdä combackin suomen telkkaankin. Tietäänkö muuten kukaan, onko Ihmemihiä DVD-boxeina??

      • on..

        ... kova ohjelma ritari ässä :) vaikka ite oon tätä uutta sukupolvea..


    • KARR

      Ritari Ässä on parasta mitä koko telkkarista tulee. harmi että Sub lopetti muut vanhat hyvät sarjat

    • Lolita1982

      Olen katsonut sarjaa pikkutyttönä ja vielä nytkin, kun se SubTV:ltä tuli. 23 vuotta on ikää, lapsuuden sankarini oli KITT (ei siis Michael, kuten muilla!!).

      Tuli istuttua KITTin kyydissä pikkutyttönä kun auto oli PR-reissulla joskus vuonna 1986, jos muistan oikein??? Muistaako joku paremmin? Olin silloin vasta 4-vuotias, mutta kuva on vieläkin jossain jemmassa minulla. :)

    • Anonyymi

      Ritari Ässä oli mun suosikki lapsena ja ostin aikuisiällä koko sarjan dvd-boxina.
      Kiva ja nostalginen sarja lapsuudesta, konstailematon.
      Vaikkakin aika tökerö toteutukseltaan näin aikuisen silmin nähtynä, mutta silti hyvä.
      Pikkujätkänä ei tajunnut eikä piitannut siitä, vaikka joissain hyppykohdissa näkyy ramppi selvästi, mistä Kitt lähtee hyppyyn tai että sen ajaessa "yksin" niin takapenkiltä näkyykin käsi/henkilö joka oikeasti ohjaa autoa.
      Mutta tosiaan, hieno sarja kaiken kaikkiaan ja kaikesta huolimatta😊
      Olin surullinen aika pitkäänkin, kun se loppui.
      Muistaakseni oli liian kallis sarja tuotantoyhtiölle, taisi tarvita 2kpl kyseistä Pontiacia per jakso.

      • Anonyymi

        Niin muuten, olen 43-vuotias. Eli sen verran lapsenmielinen vieläkin, että tykkään ritari ässästä.


    • Anonyymi

      MÄ OON 39 JA EI VOI KU TYKÄTÄ SAISIVAT UUSIA SARJAN EDES KERRAN.. MUISTAAKSENI KNIGHT RIDER TULI JOSKUS 1993-1994. 1992-1993 TIENOILLA UUSINTANA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe