pippelin normaalipituus

Anonyymi-ap

onko normaalia jos pippelin circumferenssi on löysänä 2cm ja pituus 2 cm. virtsaaminenkin vaikeutuu kun pipuli on niin pikkuinen. Kovana se on noin 5 cm pitkä ja circumferenssi on 3 cm. onko tämä normaalia? ikää siis 28 vuotta. Kumppanini sanoo minulla olevan normaali ja sopusuhtainen penis. APUA! Mitä teen pipelini on ehkä pieni????!!!!

30

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kannatttaisko hankia penispumpu

• Anonyymi

kyllä varmaan

• Anonyymi

lol jätkäl hemo pieni kulli xD

• Anonyymi

mee töihi luuseri!

• Anonyymi

minkä kokoiset kivekset

• Anonyymi

riisutteko yleensä housut kun käytte kusella vai avaatteko vain sepaluksen?

• Anonyymi

itse otan perspaljaaksi prisman veskissä

• Anonyymi

minkähän mallinen karvoitus? voi vaikuttaa ulkonäköön negatiivisesti jos suuri viidakko!!!

• Anonyymi

homo.

• Anonyymi

hähää

• Anonyymi

kannattaa harkita peniksen laajennus leikkausta tai ns. cock sleeveä jos ei tyttöystävälle jostain ajasta lähtien pittuus riitä

• Anonyymi

oletko kenties ylipainoinen? voi olla että kehon rasva peittää osan peniksen varresta allensa.

• Anonyymi

rotax on paras moottori

• Anonyymi

vittuako kyselet jos et tiedä.

• Anonyymi

Hei nyymi. Minulla on saman kaltainen ongelma. Oma penikseni on 3cm pitkä ja 2cm paksu levossa, juhlakunnossa se on kuitenkin 8cm pitkä ja 4cm paksu.
      En tiedä määrittelisikö lääketiede meitä vaivaavan mikropenis, vai ihan vain pieni munaisuus?

Muistan erään tapauksen joka oikeasti kolautti pikkuveikkani egoa. Viimevuodenpuolella olin menossa ottamaan prinssi Albert lävistystä, sillä kumppanini ehdotti, että se voisi piristää seksielämäämme. Mutta saapuessani lävistys liikkeeseen, naispuolinen lävistäjä housut alas vetäessäni, alkoi hihittämään ja totesi että penikseni on liian pieni kyseiselle lävistykselle. Tämä musersi minut ja pikkuveikkani täysin. tästä hetki eteenpäin kumppanini ilmoitti jättävänsä minut "huonon seksin" takia. Mutta tästäkin alamäestä on selvitty. Voimia sinulle toveri.

Jos haluaisit joskus vaikka lähteä kaljalle ja ihan vain rupattelemaan niin soita minulle, tai laita vaikka viestiä.
      Ps. jätän numeroni alle

0800 94884

• Anonyymi

onnee tuukka 18v

• Anonyymi

lempee pippelin läävistys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onnee tuukka 18v

vittu mikä kivi :DDD

• Anonyymi

Minulla kovana 23 senttiä.

• Anonyymi

haista vittu kun tulet tänne leijjumaan

• Anonyymi

ennemmin 2,3 senttiä

• Anonyymi

tulikohan sinulla pilkkuvirhe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ennemmin 2,3 senttiä

Siis 0,00000000000023cm

• Anonyymi

Kannattaisiko hankkia elämä? Kuka helvetti mittaa ja miettii munan mittaa! Itse olen joskus kauan aikaa sitten laittanut kuvia ja saanut kommenttia.

• Anonyymi

oliko isokin

• Anonyymi

Prostataspesifinen antigeeni, ”eturauhaskoe” (P-PSA)

• Anonyymi

jäätävä jöllykkä oli pöksyissä xD

• Anonyymi

massiivinen jöllikkä

• Anonyymi

Vittu mite pieni

• Anonyymi

Mä olin aikoinani pesis-ässä, löin kunnareita ym. Joukkuetoverit aina ihmetteli, miksi mä en heittäny sitä mailaa pois, kun lähdin juoksemaan ykköspesälle. Vasta liigavoiton saunaillassa se selvisi ja se oli naisren saunailta!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe