onko normaalia jos pippelin circumferenssi on löysänä 2cm ja pituus 2 cm. virtsaaminenkin vaikeutuu kun pipuli on niin pikkuinen. Kovana se on noin 5 cm pitkä ja circumferenssi on 3 cm. onko tämä normaalia? ikää siis 28 vuotta. Kumppanini sanoo minulla olevan normaali ja sopusuhtainen penis. APUA! Mitä teen pipelini on ehkä pieni????!!!!
pippelin normaalipituus
30
789
Vastaukset
- Anonyymi
kannatttaisko hankia penispumpu
- Anonyymi
kyllä varmaan
- Anonyymi
lol jätkäl hemo pieni kulli xD
- Anonyymi
mee töihi luuseri!
- Anonyymi
minkä kokoiset kivekset
- Anonyymi
riisutteko yleensä housut kun käytte kusella vai avaatteko vain sepaluksen?
- Anonyymi
itse otan perspaljaaksi prisman veskissä
- Anonyymi
minkähän mallinen karvoitus? voi vaikuttaa ulkonäköön negatiivisesti jos suuri viidakko!!!
- Anonyymi
homo.
- Anonyymi
hähää
- Anonyymi
kannattaa harkita peniksen laajennus leikkausta tai ns. cock sleeveä jos ei tyttöystävälle jostain ajasta lähtien pittuus riitä
- Anonyymi
oletko kenties ylipainoinen? voi olla että kehon rasva peittää osan peniksen varresta allensa.
- Anonyymi
rotax on paras moottori
- Anonyymi
vittuako kyselet jos et tiedä.
- Anonyymi
Hei nyymi. Minulla on saman kaltainen ongelma. Oma penikseni on 3cm pitkä ja 2cm paksu levossa, juhlakunnossa se on kuitenkin 8cm pitkä ja 4cm paksu.
En tiedä määrittelisikö lääketiede meitä vaivaavan mikropenis, vai ihan vain pieni munaisuus?
Muistan erään tapauksen joka oikeasti kolautti pikkuveikkani egoa. Viimevuodenpuolella olin menossa ottamaan prinssi Albert lävistystä, sillä kumppanini ehdotti, että se voisi piristää seksielämäämme. Mutta saapuessani lävistys liikkeeseen, naispuolinen lävistäjä housut alas vetäessäni, alkoi hihittämään ja totesi että penikseni on liian pieni kyseiselle lävistykselle. Tämä musersi minut ja pikkuveikkani täysin. tästä hetki eteenpäin kumppanini ilmoitti jättävänsä minut "huonon seksin" takia. Mutta tästäkin alamäestä on selvitty. Voimia sinulle toveri.
Jos haluaisit joskus vaikka lähteä kaljalle ja ihan vain rupattelemaan niin soita minulle, tai laita vaikka viestiä.
Ps. jätän numeroni alle
0800 94884- Anonyymi
onnee tuukka 18v
- Anonyymi
lempee pippelin läävistys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnee tuukka 18v
vittu mikä kivi :DDD
- Anonyymi
Minulla kovana 23 senttiä.
- Anonyymi
haista vittu kun tulet tänne leijjumaan
- Anonyymi
ennemmin 2,3 senttiä
- Anonyymi
tulikohan sinulla pilkkuvirhe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ennemmin 2,3 senttiä
Siis 0,00000000000023cm
- Anonyymi
Kannattaisiko hankkia elämä? Kuka helvetti mittaa ja miettii munan mittaa! Itse olen joskus kauan aikaa sitten laittanut kuvia ja saanut kommenttia.
- Anonyymi
oliko isokin
- Anonyymi
Prostataspesifinen antigeeni, ”eturauhaskoe” (P-PSA)
- Anonyymi
jäätävä jöllykkä oli pöksyissä xD
- Anonyymi
massiivinen jöllikkä
- Anonyymi
Vittu mite pieni
- Anonyymi
Mä olin aikoinani pesis-ässä, löin kunnareita ym. Joukkuetoverit aina ihmetteli, miksi mä en heittäny sitä mailaa pois, kun lähdin juoksemaan ykköspesälle. Vasta liigavoiton saunaillassa se selvisi ja se oli naisren saunailta!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171