Olin ottanut vaimostani alastonkuvia ja sanoin vaimolle: mitä tuumit jos näytän kuvat kaverille?
Vaimoni sanoi näytä jos haluat.
Laitoin vaimoni kuvat meidän mökki kuvien jatkoksi ja näytin kaverille.
Kaveri sanoi että olisipa mukava päästä tuohon mukaan.
Joten sanoin jos haluat mukaan niin sitten mennään vaimon luo niin saadaan kimppaseksiä jos haluat.
Kaveri oli tosi kiihkeä vaimoni kanssa pannessa ja melkein oli alussa koko ajan meillä ja halusi panna vaimoani.
Näytin kaverille mökiltä otettuja kuvia
12
1759
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vaimosi yhtä tyhmä kuin sinä? Kauheaa kirjoitusta, siis jos olet aikuinen.
- Anonyymi
Tuo teksti on taas sitä että ollaan parisuhtees aluksi johon sitte sekotetaan muitakinnosapuolia kun ei vaan kaksin oo enää tyydyttävää....siihen tää länsimaalaisuus on menos. Ei se oo enää mikää parisuhde jossa sekottaa monta ihmistä mutta näitten mielestä se on ihan normaalia. Ei vaan oo millää mitää väliä. Ollaan vaan parisuhtees ja otetaan naisesta kuvia joita näytetään kaverille joka myös saa panna nista jne.jne.
Mut näin tää sairas maailma vaan toimii.
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät ja spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Nai nai
- Anonyymi
Mikä teidän kommenttien tavoite on? Toisten haukkuminen? Keskustelun pilaaminen? Mikä?
- Anonyymi
Mikä teidän kommenttien tavoite on? Toisten haukkuminen? Keskustelun pilaaminen?
- Anonyymi
Runkatessa kaipais varatun kuvii. M 69v
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas eunukki
Mikä teidän kommenttien tavoite on? Toisten haukkuminen? Keskustelun pilaaminen? Mikä????
- Anonyymi
Juuoa juu ja lehmät osaa lentää
- Anonyymi
Niinkö?!
- Anonyymi
Mikä on kommenttisi tavoite?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808