Juhlaan ainakin olisi kiistatta aihetta, kun Koiviston auton suurvoitto Nysse-liikenteen kilpailutuksessa julistetaan lautakunnan kokouksessa illalla.
Laurin henki puhaltaa yhä koiviston auto tampereessa ja se siivittää tämän arvostetun liikennöitsijän taas kerran ylivoimaiseen voittoon. Kaikki joukkoliikenteen eturivin ammattilaiset tietävät tämän ja juhlivat tänään vielä koiviston auton voittoa.
Saapa nähdä onko tänään Tampereella kansanjuhla
13
286
Vastaukset
- Anonyymi
Lauri on nero. Ja Kimmo on velho. Voi hyvin olla että koiviston auto onkin kääntynyt heidän puoleensa tarjouslaskennassa myös tässä kohteessa
- Anonyymi
Jos näin olisi käynyt, olisi tarjoushinta tappiollinen. Kohta nähdään, miten käy. Jännittävää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin olisi käynyt, olisi tarjoushinta tappiollinen. Kohta nähdään, miten käy. Jännittävää...
Mitä jännittävää siinä on. Arvostettu koiviston auto, kera Laurin oppien, vie viisitoista nolla kaikki muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät paroni lakeijat eivät ymmärrä mitään joukkoliikennematematiikasta. Ei kaikkien tarjousten kuulukaan olla voitollisia. Lisäksi paronimielisey eivät ymmärrä koronakorjatusta tarjouksesta mitään. Saari henkilöstön sairauslomakorjatusta laskennasta.
Kaikki nämä tulee ottaa huomioon, mutta kun paroonimieliset vain tuijottaa lukuja viivan alla ja onko niiden edessä plussa vai miinus, niin ei ihmekään että pupu ja onnibus sekä koiviston auto vie kaiken ja enemmän
- Anonyymi
Väkevä YLISTYS!
- Anonyymi
Todella väkevä
- Anonyymi
Kansanjuhla peruutettu. Paroni moppasi ylistetyllä koiviston autolla lattioita 100-0
- Anonyymi
Nythän vastaonkin syytä suureen juhlaan. Juuri oikea yhtiö voitti. Paras vaihtoehto näistä mukana olleista. Koiviston markkinaosuus pienenee Tampereen seudulla koko ajan. VL ei ollut mukana, ilmeisesti talous siinä tilassa että enää ei ole mahdollista osallistua kisoihin. Ylistys ja Onnittelut Länsilinjoille!
- Anonyymi
Onneksi Capmanilla ei pyydetty Lauria ja Kimmoa tarjouslaskentakonsulteiksi :)
Miksihän VL ei tarjonnut? Eikä Keskimatkat? Mattilan Liikenne?- Anonyymi
Tässä on varmasti jotain sukuoikeus paroni suhmurointia taustalla. Varmasti koiviston auto on tehnyt parhaan tarjouksen,mutta kabinetissa kampawienerin äärellä on päätetty antaa nämä vuorot paronille. Säälistä. Tämä ei ole voinut mennä oikeudenmukaisesti. Laurin Hengen mukaista on että KA tai VL voittaa. Tästä pitää tehdä oikaisuvaatimus
- Anonyymi
"Miksihän VL ei tarjonnut?"
Se mitä luultavimmin panostaa vaikutusvaltaisen kyläyhdistyksen pysäkin palvelemiseen Lempäälässä eikä jouda osallistumaan toissijaisten kohteiden kilpailutuksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksihän VL ei tarjonnut?"
Se mitä luultavimmin panostaa vaikutusvaltaisen kyläyhdistyksen pysäkin palvelemiseen Lempäälässä eikä jouda osallistumaan toissijaisten kohteiden kilpailutuksiin.Aivan totta! Myös Helsingin liikenteen asiakaskokemuksien parantaminen vuoroja vähentämällä vaatii huomiota.
Ja onhan tässä vielä mahdollisuus, että LL ei aloitakaan liikennöintiä, vaan antaa sen KA:lle.
Eikös joku "yhtiö" tehnyt tuollaisen temppusen Jyväskylässä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta! Myös Helsingin liikenteen asiakaskokemuksien parantaminen vuoroja vähentämällä vaatii huomiota.
Ja onhan tässä vielä mahdollisuus, että LL ei aloitakaan liikennöintiä, vaan antaa sen KA:lle.
Eikös joku "yhtiö" tehnyt tuollaisen temppusen Jyväskylässä?kimmo on joukkoliikenneWELHO, lauri on joukkoliikenneNERO. Ette te tyhmät paronit voi ymmärtää sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549