SUURI JA MAHTAVA NEUVOSTOLIITTO syntyy UUDELLEEN!!! koska VENÄJÄ = PYHÄ MAA jossa ei ole AINUTTAKAAN SYNTIÄ!!!!!!!!!!!!!! PATRIARKKA KIRILL on VALITTU johtamaan kanan VOITTOON!!!!!!!!!!!!
pian - KIOVA palaa osaksi TSAARIN VENÄJÄÄ!!!!
28
137
Vastaukset
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Israel on valittu kansa, ei Venäjä. En usko, että mitään uutta Neuvostoliittoa syntyy. Vaikka Suomen poliitikot olisivat kotiryssiä, silti löytyy esim. Ruotsista mielipiteitä, että voidaan ottaa ydinaseita käyttöön tarvittaessa.
Woke-ilmiötä joskus olen pohtinut, onko se venäläisten propagandasotaa /hybridivaikuttamista, jolla pyritään rappeuttamaan länsimaita sisältäpäin, kuten Neuvostoliiton aikana oli haaveita kansainvälisestä kommunismista.
Ja ovatko sähköyhtiöt eräänlaisia Venäjän pussiin pelaajia.- Anonyymi
Höhöh.Jumala ei ole rasisti eikä tee osasta luoduistaan epäjumalia. Taitaa olla Pirun keksintö nuo valitut kansat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höhöh.Jumala ei ole rasisti eikä tee osasta luoduistaan epäjumalia. Taitaa olla Pirun keksintö nuo valitut kansat.
Mitä Suomi on jätteiden luvattu maa punainen jäte meri.
- Anonyymi
PUNAINEN MERI ON SININEN HARMAGEDDON ON JISREELIN LAAKSO BABYLON ON ARABIASSA. LUKIHÄIRIÖ PEITE SILMILLÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskäskyjä sääntöjä. Kuudessa säteilee myös kuin trenobyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskäskyjä sääntöjä. Kuudessa säteilee myös kuin trenobyl
Juudeassa SÄTEILEE KUIN TSERNOBYL JÄTEMAATA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Budha ja hindut tulee oletko valmis KUNDALIN JOGAAN
- Anonyymi
Vapaamuurari Kirilov kituu tulikijärvessä myllynkivikaulassa lestojen hellareiden ja muiden kanssa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Suomi on jätteiden luvattu maa punainen jäte meri.
Lisää säteilyä saadaan lisää kääpiöitä syöpiä ja vammaisia.
- Anonyymi
Varmaan zaamme zitten taas uusia ladojakin, mallia 2024 !
Voi olla parempi kuin malli 2105 !- Anonyymi
Ehkä sellainen halftrack-mallikin tulee, ministerien maakuntavierailuja varten.
Niin se menee luulen. - Anonyymi
Vapaamuurari hullut sekoilee mitään keisareita enää ole kuin Japanissa.
- Anonyymi
Vuosaari on kuin jäteastiat trernobyl.
- Anonyymi
Moskovitz ja zzzzz ZTE ZTE puree ja huumeet.
- Anonyymi
Onkohan moskeija valittu ? Vuohipukki uhrit. Syö meidän pulut täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se menee luulen.Lennot juudeaan meno lippu 100€ riikasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lennot juudeaan meno lippu 100€ riikasta
Pietarin kaupungista Google lennot luvattuun maahan 200€ menopaluu 100€ meno.
- Anonyymi
Onkohan Zaharova zaharasta sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se menee luulen.Milloin zelenska mahtaa muuttaa luvattuun maahan varastamaan eiku kalastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosaari on kuin jäteastiat trernobyl.
Helsingin kaatopaikat huh.
- Anonyymi
Ukrainalainen nainen mediassa ilmoitti synnyttäneensä jo 3 lasta MYYNTIIN JAHVE YHWH KÄSKEE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietnamilaiset grillasi jonkun koiran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokumentti luvattu valittu syö rottia Intiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainalainen nainen mediassa ilmoitti synnyttäneensä jo 3 lasta MYYNTIIN JAHVE YHWH KÄSKEE
Jehova käskee hei kaikki synnit voi laittaa Jehovan syyksi.
- Anonyymi
Mutta kun ei ole tsaaria. Vain täysipieru.
- Anonyymi
Ei ole keisareita on vain syntisiä.
- Anonyymi
No ei palaa, eikä sitä ole ollut tarkoituskaan palauttaa. On vain tarkoitus poistaa natsit vallasta ja turvata riittävän suuri turva-etäisyys Venäjälle Natoa vastaan. Sama tulee tapahtumaan myös Suomen kanssa, koska Suomi on hypännyt täysin Naton kelkkaan ja USA:n käsikassaraksi. Ehkä alkaa jo ensivuonna. Kansa on ainakin selvästi jakautunut fanaattisiin natsien (Ukraina, EU, USA) kannattajiin ja rauhaarakastaviin Naton vastustajiin.
- Anonyymi
;) hehehe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685