Mielellään otettaisiin nuorehko n/m pari meille kylään. Vaimo tykkää imeä.. minä voisin katsoa vierellä, ehkä tyttöä nuollen. 50+ ollaan 02-alue.
Nuoripari vieraaksi..
13
718
Vastaukset
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön homeperseet
- Anonyymi
Onko sinulla paljonkin kokemusta tautisista perserei’istä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla paljonkin kokemusta tautisista perserei’istä?
Nai Nai Nai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nai Nai Nai
Onko tuo kieltävä vai myöntävä vastaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kieltävä vai myöntävä vastaus?
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Minkä ikäiset olisi jo liian vanhoja?;)
- Anonyymi
Kaikki
- Anonyymi
60 ja risat voisi olla ikäraja.. millaisia te? Terv aloittajapari
- Anonyymi
Oikeastaan ei ns. ikärajaa, hyvin säilyneet myös mielellään tapaamme. Terv. aloittajapari
- Anonyymi
50+ siisti kaveri myös tarjolla.
Kik svante66 - Anonyymi
Pökkikää keskenänne homeperseet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pökkikää keskenänne homeperseet
Mitäs olet homeperseitä omannehan voitte vain tietää.
- Anonyymi
Vaimo mielellään sormettaa taitavilla sormillaan sen jälkeen kun minä pitkällä kielellä teidän naista nuollut
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978