Kärsin pienestä peniksestäni

Anonyymi-ap

Olen kärsinyt pienestä peniksestä teinipojasta saakka kun kaverit ilkkuivat pientä kaluani. En tiedä oliko se vitsailua, mutta se todella sattui ja olen ollut sen jälkeen aina epävarma kalustani. Pumpattuna se on ihan sopivan paksu naisille, mutta ilman pumppausta en viitsi harrastaa seksiä.

Naiset rakastavat isoja kaluja, tämä on vain fakta sanoivat he mitä tahansa. Jokainen nainen on ison kalun perään. Olen itse kokeillut normaali lyijykynästä HK-siniseen ja sitä paksumpiakia dildoja pyllyyni ja sille ei voi mitään että isompi tuntuu paremmalta. Tämä on fysiologinen fakta koska mitä paksumpi sitä enemmän se levittää aukkoa ja stimuloi herkkiä alueita.

Aina en käris pienestä kalusta kun olen sinkku enkä harrasta seksiä juuri koskaan. Ei siinä ole oikein mieltä kun tietää, että kaikki naiset ovat saaneet isoa ja naisivat paljon mieluummin ison kanssa kuin minun, paitsi jos pumppaukseni aikataulu on osunut oikein ja kalu on kohtuu paksu. Pituus minulla on ihan ok 18cm, mutta mitäpä sitä pituudella jos on ohut, onneksi on noi pumput olemassa ja toki on tullut vastaan todella tiukkavaginaisia naisia joille minunkin kalu on riittänyt.

No, vartalo minulla on kunnossa, olen atleettinen ja aina ollut, treenaan ja pidän vartaloni kunnossa. Jotku naiset vielä arvostavat treenattua pikajuoksijan vartaloa eivätkä ole vain ison kalun perään, mutta nekin naiset ovat tosi harvassa, koska internet on täynnä isokaluisten miesten panovideoita ja naiset tajuavat kuinka hyvää seksi voi olla kun miehellä on mukavan iso kalu. On tullut niitäkin naisia useampikin vastaan jotka ovat puhuneet näistä isoista kaluista ja sanoneet, että liian iso ei ole hyvä eikä voi edes vaginaan naida kun ei mahdu, mutta uskonpa että tämä on vain sanottu minun lohdutuksekseni. Yksikin nainen oli synnyttänyt useamman lapsen ja sanoi, että entisellä panolla on niin iso, että se ei mahdu sisään. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei kellään vauvan paksuista kalua ole.

8

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä on pikku pili kompleksi buaahaa

      • Anonyymi

        Mitä olet pikku pili buaahaa spede ja kärsit. Tuonkin voit tietää vain itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet pikku pili buaahaa spede ja kärsit. Tuonkin voit tietää vain itsestäsi.

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

        Hähähää mitäs buaahaa määkijä olet pikku kyyläri kjäh kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hähähää mitäs buaahaa määkijä olet pikku kyyläri kjäh kjäh kjäh

        Nai Nai Nai uuhh äähh pläähh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nai Nai Nai uuhh äähh pläähh

        Jaahaas sekoilus vaan jatkuu. Onko niuvanniemellä noin tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahaas sekoilus vaan jatkuu. Onko niuvanniemellä noin tylsää.

        Tuo tai nuo toistavat samoja lauseita päivästä toiseen. Kai se tai ne saavat tuosta jotain iloa elämäänsä.


    • Anonyymi

      Speden kanssa kerran nain kun Speden pelejä kuvattiin ja voin sanoa, että oli n. 12.5cm täydessä seisokissa. Mahtava pano ja kulli sopivan iso.

      Haluan naida sen yhden huumeita vetävän ex tangokuninkaan kanssa, se saisi naida minua ja sitten voisin naida sen valtavan mahan napaa, uskon että maha on jo niin iso että napaa voi naida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe