Toivottavasti tätä viestiä ei poisteta. Itse nimittäin arvioin että palstan kuuluisin joukkue SaPKo pääsee tällä kaudella pudotuspeleihin, mutta tippuu heti ensimmäisellä kierroksella. Se olisi jo ihan hyvä juttu, sillä laskevan menestyksen purki on saatava ehdottomasti katkeamaan.
Menestystä taas veikkaan Titaaneille, mutta ennakkosuosikin asema voi tietysti kostautua.
Mestispuheet SaPKo voi minusta suoralta kädeltä hylätä. Edelliskautta parempaan sijoitukseen on kuitenkin eväät. Toivotaan savonlinnalaisille parhainta mahdollista menestystä tulevalle kaudelle.
SaPKosta
2
504
Vastaukset
- Savonmies
Itse olen kuitenkin eri mieltä siitä, että SaPKo tippuisi jo ensimmäisellä pudotuspelikiessillä.
Myös minä epäilen Titaaneja kovaksi sakiksi ja SaPKon kanssa ne lohkovoitosta matsaavatkin.
Muut kuten HeKit ja Ketterät kuten Tampereen sakit voivat tapella pistesijoista tällä kaudella, enempää ei ole mahdollisuuksia.
Mestis on SaPKon paikka ja sinne on eväät aivan keveästi. Siihjen ei tarvita nykyisen joukkueen lisäksi kuin 2-3 lisävahvistusta ja hitunen onnea.
Mitenkäs Pelicanssin tilanne Lahdessa? Ainakin konkurssilta vältyttiin ja jatkavat korkeimmalla tasolla. Muutama hyvä hankintakin on näköjään tehty joten onnea vaan ettei Pelicanssista tule pisteautomaattia.
Mielestäni Pelicanssilla olisi edellytyksiä pelailla sijoista 8-10 jos oikein natsaa kohdalleen. - raipe
ne perssiit tervataan ja sapko ei niissä karkeloissa pyöri!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237