Toivottavasti tätä viestiä ei poisteta. Itse nimittäin arvioin että palstan kuuluisin joukkue SaPKo pääsee tällä kaudella pudotuspeleihin, mutta tippuu heti ensimmäisellä kierroksella. Se olisi jo ihan hyvä juttu, sillä laskevan menestyksen purki on saatava ehdottomasti katkeamaan.
Menestystä taas veikkaan Titaaneille, mutta ennakkosuosikin asema voi tietysti kostautua.
Mestispuheet SaPKo voi minusta suoralta kädeltä hylätä. Edelliskautta parempaan sijoitukseen on kuitenkin eväät. Toivotaan savonlinnalaisille parhainta mahdollista menestystä tulevalle kaudelle.
SaPKosta
2
475
Vastaukset
- Savonmies
Itse olen kuitenkin eri mieltä siitä, että SaPKo tippuisi jo ensimmäisellä pudotuspelikiessillä.
Myös minä epäilen Titaaneja kovaksi sakiksi ja SaPKon kanssa ne lohkovoitosta matsaavatkin.
Muut kuten HeKit ja Ketterät kuten Tampereen sakit voivat tapella pistesijoista tällä kaudella, enempää ei ole mahdollisuuksia.
Mestis on SaPKon paikka ja sinne on eväät aivan keveästi. Siihjen ei tarvita nykyisen joukkueen lisäksi kuin 2-3 lisävahvistusta ja hitunen onnea.
Mitenkäs Pelicanssin tilanne Lahdessa? Ainakin konkurssilta vältyttiin ja jatkavat korkeimmalla tasolla. Muutama hyvä hankintakin on näköjään tehty joten onnea vaan ettei Pelicanssista tule pisteautomaattia.
Mielestäni Pelicanssilla olisi edellytyksiä pelailla sijoista 8-10 jos oikein natsaa kohdalleen. - raipe
ne perssiit tervataan ja sapko ei niissä karkeloissa pyöri!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216164Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5542184- 1461798
- 821194
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa97962- 72940
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.69836Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10803- 30784
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon144710