Aviomiehensä ja kahden lapsen kanssa.
On muuten (irl) yhtä diiva kuin sarjassakin
Tiia Elg eli Salkkareiden Eva muuttanut perheineen Jokelaan
6
772
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti poistuisi pian sarjasta. Kamala kuunnella sen nasaaliähkimistä. En tiedä mistä roskiksesta se on oikein löydetty kun ei osaa näytellä pätkääkään eikä näytä edes oppivan vuosien varrella.
- Anonyymi
Leuhka on tää elg .poistuisi vaan. Kuolikohan kolarissa 😄🤔
- Anonyymi
Mitä minä olen joskus lukenut niin pääsi kuulemma Helena Ahti-Hallbergin suhteilla Salkkareihin, tämä Elghän on alkuperäiseltä ammatiltaan tanssija ja Ahti-Hallbergin poikahan esitti Salkkareissa Talea, Emil Hallberg. Se nyt on päivänselvää, että on suhteilla sarjaan päässyt, eikai tuollaista kuvottavaa sössöttäjää nyt muuten olisi sinne palkattu! Toivottavasti saa kenkää jossakin vaiheessa tai häipyy itse, on koko sarjan historian surkein näyttelijä!
- Anonyymi
Ei muuten ole. Ei kannata valehdella, ettei rapsahda kunnianloukkaussyyte. ;)
- Anonyymi
Onkohan kaikki Elgit sukua toislleen, sekin äsken kuollut USA:ssa näyttelijänä ollut nainen ja hyvinkääläinen paloittelumurhaaja jarno elg?
- Anonyymi
Kävisi jollain puheterapeutilla, ei saa mitään selvää sen puheista . Vielä se pianonpimputus päälle, pois se ja tekstitys hänen reploihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616123
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1224249- 543842
- 143775
- 323209
- 632951
- 592826
- 682568
- 471950