Aviomiehensä ja kahden lapsen kanssa.
On muuten (irl) yhtä diiva kuin sarjassakin
Tiia Elg eli Salkkareiden Eva muuttanut perheineen Jokelaan
7
910
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti poistuisi pian sarjasta. Kamala kuunnella sen nasaaliähkimistä. En tiedä mistä roskiksesta se on oikein löydetty kun ei osaa näytellä pätkääkään eikä näytä edes oppivan vuosien varrella.
- Anonyymi
Leuhka on tää elg .poistuisi vaan. Kuolikohan kolarissa 😄🤔
- Anonyymi
Mitä minä olen joskus lukenut niin pääsi kuulemma Helena Ahti-Hallbergin suhteilla Salkkareihin, tämä Elghän on alkuperäiseltä ammatiltaan tanssija ja Ahti-Hallbergin poikahan esitti Salkkareissa Talea, Emil Hallberg. Se nyt on päivänselvää, että on suhteilla sarjaan päässyt, eikai tuollaista kuvottavaa sössöttäjää nyt muuten olisi sinne palkattu! Toivottavasti saa kenkää jossakin vaiheessa tai häipyy itse, on koko sarjan historian surkein näyttelijä!
- Anonyymi
Ei muuten ole. Ei kannata valehdella, ettei rapsahda kunnianloukkaussyyte. ;)
- Anonyymi
Onkohan kaikki Elgit sukua toislleen, sekin äsken kuollut USA:ssa näyttelijänä ollut nainen ja hyvinkääläinen paloittelumurhaaja jarno elg?
- Anonyymi
Kävisi jollain puheterapeutilla, ei saa mitään selvää sen puheista . Vielä se pianonpimputus päälle, pois se ja tekstitys hänen reploihin
- Anonyymi
Onko diiva ja leuhka sen vuoksi, kun ei tervehdi vastaan tullessaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem582855HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat332123- 201795
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741339Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651273
- 491023
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201019- 46907
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65878