eläke ansaittu, ja vitut.

Anonyymi-ap

kohta jää kaupungin kallein kekkula eläkkeelle, pätkä on polttanut rahaa meinaan ihan vitusti täällä oloaikana. onkohan vielä joku ässä hihassa muutaman sadantonnin menetykseen. kalliiksi tuli. huhhuh

8

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siellä niitä riittää, yks lähti jo ajat sitten kun vohki liikaa tavaraa.

      • Anonyymi

        tälle tulee toinen tili kirjekuoressa. Käteisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tälle tulee toinen tili kirjekuoressa. Käteisenä.

        puhuu vielä rehellisyydestä kesätyöntekijöille, voi vittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhuu vielä rehellisyydestä kesätyöntekijöille, voi vittu.

        tää kekkula tuhlas rahaa enemmän kun muut osastot yhteensä, ei mitään tolkkua ja kukaan ei puuttunut asiaan ja luulen että pieni mies isolla kalulla hiljensi ne pari eukkoo jotka olis voinut puuttua. ainakin kaikki puutarhapuolen naiset se rokotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää kekkula tuhlas rahaa enemmän kun muut osastot yhteensä, ei mitään tolkkua ja kukaan ei puuttunut asiaan ja luulen että pieni mies isolla kalulla hiljensi ne pari eukkoo jotka olis voinut puuttua. ainakin kaikki puutarhapuolen naiset se rokotti.

        olen puutarhapuolella naistyöntekijä ja en tosiaankaan ole antanut kys herralle seksiä enkä kyllä muillekaan, kerran yks mestari puristi mun rintoja ja huusin apua niin meni paniikkiin, rukoili etten tee ilmoitusta asiasta, huomasin tilaisuuden tulleen ja laitoin viestin hänelle että teen rikosilmoituksen ellet tule illalla luokseni asunnolle keskustelemaan asiasta. hän tuli jo etuajassa ja melkein porua väänsi, sanoin että jos saan rankaista häntä niin en tee asiasta ilmoitusta, hän suostui, käskin hänen riisuuntua alastomaksi ja käymään kontilleen keittiön pöydälle, siinä hän oli perse pystyssä ja soitin pari apulaista paikalle, meinasi ensin hypätä pois pöydältä ja sanoi ettei muista ihmisistä paikalla ollut sovittu, muistutin häntä taas asiasta ja hän vaivautuneena nousi pöydälle, otin hänen kiveksistä otteen ja väänsin, voi sitä parahdusta mikä häneltä pääsi, no kaverini tulivat ja lystinpito alkoi. työnsimme saunakiulun varren peräaukkoon niin syvälle että huusi suoraa huutoa, oli pakko laittaa jesari suun eteen ettei huuto kuulu naapuriin asti, sitten paras oli kun laitoimme hänen yllättävän isoon kulliin narulla pienen kattilan roikkumaan ja muuten toi kulli seisoi sinipunasena kun hän käveli edestakaisin huoneessa, täytyy myöntää että panetti itseänikin niin paljon että armahdimme häntä antamalla jokainen naida meitä ja mun kohdalla hän oli alla ja istuin hajareisin hänen päällään niin alkoi huutamaan että nouse pois häneltä tulee nyt, istuin tiukasti päällä ja kaverit pitivät häntä paikallaan ja sisään meni siemenet, hän oli kauhuissaan enkä kertonut että käytän kierukkaa, homma loppui ja äijä lähti vähin äänin ja töissä seuraavana päivänä menin sanomaan että saa nähdä kantaako siemenesi hedelmää niin meni kyllä hiljaiseksi ja sanoi että oli ollut selittämistä kotona kun vaimo oli ihmetellyt narun jättämiä jälkiä vehkeessä. ja nyt vielä tämä, aloin jo miettiä asian paljastamista ettei vaan tee itsellensä mitään. no loppu hyvin kaikki hyvin, ei tullut raskautta ja nyt muistellaan asiaa naureskellen mutta ei ole kuulemma lääppinyt enään töissä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää kekkula tuhlas rahaa enemmän kun muut osastot yhteensä, ei mitään tolkkua ja kukaan ei puuttunut asiaan ja luulen että pieni mies isolla kalulla hiljensi ne pari eukkoo jotka olis voinut puuttua. ainakin kaikki puutarhapuolen naiset se rokotti.

        Äiti elättää minua se minun iso turva ja edunvalvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti elättää minua se minun iso turva ja edunvalvoja

        sinulla on ihana äiti, onko hänellä isot rinnat ja saatko koskaan kosketella niitä.


    • Anonyymi

      rakennuspäälliköllä on viraston parhaat tissit. olen nähnyt ne. ja monien muidenkin. arkkitehdillä oli pienet. pari toimistovirkailijaa on kyllä kalkkiviivoilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      154
      2356
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      96
      1765
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      88
      1446
    4. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1442
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1414
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      150
      1367
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      959
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      113
      959
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      943
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      36
      892
    Aihe