no niin kokkareet ja satonen

Anonyymi-ap

mielestänne investointien esteenä oli poliittiset lakot(mitä itse aiheutitte).nyt kun laki poliittisten lakkojen kiellosta ("rajoittamisesta") on astunut voimaan, niin ellei investointeja ala virtaamaan tähän maahan, olette todistetusti pelkkiä passsskanjauhajia.
Mielenkiinnolla jäämme odottamaan.

8

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä nyt alkaa virrata Suomeen paljon erilaisia firmoja. Tätä nyt jännityksellä odotamme. Onkohan neuvottelut jo pitkällä

• Anonyymi

Epäilemättä Häkämies-Orpo ja Satonen ovat kestinneet ulkomaisia sijoittajia jo viikkojen ajan ja innoittaneet heitä laittamaan rahojaan lakoista vapaaseen Suomeen.

Pian tämän savotan hedelmiä alkaa tippua suomalaisen talouselämän syliin. Jos näin ei ole syksyyn mennessä tapahtunut, kysellään Petteriltä ja Artolta, mikä mättää.

😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilemättä Häkämies-Orpo ja Satonen ovat kestinneet ulkomaisia sijoittajia jo viikkojen ajan ja innoittaneet heitä laittamaan rahojaan lakoista vapaaseen Suomeen.

Pian tämän savotan hedelmiä alkaa tippua suomalaisen talouselämän syliin. Jos näin ei ole syksyyn mennessä tapahtunut, kysellään Petteriltä ja Artolta, mikä mättää.

😂

Japaniin kannattaa ruveta kauppaamaan erilaisia tavaroita. Nehän tykkää kaikesta oudosta. Suomen korkean teknologian risut , mitä etenkin kokkareet on kehottanu keräilemään. Tosin alkuperänen idea tuli jo 90 - luvulla RKP:n Ellu Rehniltä jos en ihan väärin muista. Mutta jotain outoa tossa kiinnostuksessa noihin risuihin on porvareilla.

• Anonyymi

Vassarin vapina sunnuntaina

• Anonyymi

Maanantaina hukutaan mielikuvitusinvestointeihin.

• Anonyymi

Ei uutisoitu investoinneista vaikka makkara-Arto vakuutti ,että nyt niitä tulee...

• Anonyymi

Varmaan rakennusala lähtee kiitoon joka ensimmäisenä vaipui myös koomaan.
      Porvarihallitus nimittäin yhdisti lääketieteen ja taloustieteen, jolloin poistivat sairauslomat.

• Anonyymi

On tulossa investointivyöry. Pietari ,Rikka ja Arto hoitaa . Työperätöntä maahanmuuttoa tarvitaan luomaan PerusSuomalaisille olemassaolon oikeutus sekä Petelle&Artsille orjamarkkinat. Lulullekin uutinen on hyvä junaratahommiin se kun väkeä lappaa maahan. Kiinalaiset ne rakensi jenkkienkin rautatiet joten miksei se meillä onnistuisi mamujen voimin. Kiinalaisia tänne tosin ei saada kun ne arvostaa sitä että on vielä hiukan vapauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe