Mopopoika kaappiin ja kaapin ovi lukkoon

Anonyymi-ap

Laittakaa nyt tuo keskustaa pärinämopollaan terrorisoiva pikkupoika kotona kaapin hyllylle talteen, ennen kuin sattuu mitään.

24

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ....sitten tulee joskus kaapista ulos....

    • Anonyymi

      se on autisti ei voi mitään…

    • Anonyymi

      Kyllä, kaikki pärisijät kasvatuskaappiin.

    • Anonyymi

      Odottakaahan vaan ku keli lämpiää entisestään yölläkin niin me päästään rällästään pidemmälle yöhön

      • Anonyymi

        Sepä se, kun ei ny vaan sattuis sitten mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, kun ei ny vaan sattuis sitten mitään.

        Nyt pari oli sitten katollaan mopoautolla ojassa. Kyllä siinä on niilläkin päästelty kirkonkylän töyssyjen yli tuhatta ja sataa. Aina ei se tie pysy alla. Onneksi tuossa ei ollut ulkopuolisia mukana.


    • Anonyymi

      Kerra me eletään papat vaa

      • Anonyymi

        Ja sekö sitten antaa luvan tahallaan häiritä ihmisten kotirauhaa? Kun vois aivan hyvin ajella mopoilla, jotka ovat laillisessa kunnossa ja se tuskin ketään häiritsee. Mutta tuo helvetillinen melu on aivan tahallista ärsyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekö sitten antaa luvan tahallaan häiritä ihmisten kotirauhaa? Kun vois aivan hyvin ajella mopoilla, jotka ovat laillisessa kunnossa ja se tuskin ketään häiritsee. Mutta tuo helvetillinen melu on aivan tahallista ärsyttämistä.

        Odottakaa kun moottoripyörät tulevat ja se mönkijä mistä valititte viime syksynä...vai oliko kevättä.


      • Anonyymi

        Ota sinä nitro, jos noin ahdistaa.
        Eikö kirin lavalla ollut vientiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekö sitten antaa luvan tahallaan häiritä ihmisten kotirauhaa? Kun vois aivan hyvin ajella mopoilla, jotka ovat laillisessa kunnossa ja se tuskin ketään häiritsee. Mutta tuo helvetillinen melu on aivan tahallista ärsyttämistä.

        Voi vittu eksää pälli tajua et me ei ajeta kenenkään pihas vaa kylän raitilla.
        Nyt kyllä rupesi vituttaa sen verran
        Et harmi jos apikkaan tulee vähä ääntä lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu eksää pälli tajua et me ei ajeta kenenkään pihas vaa kylän raitilla.
        Nyt kyllä rupesi vituttaa sen verran
        Et harmi jos apikkaan tulee vähä ääntä lisää

        Etkö sinä repale tajua, että juuri se melu häiritsee, ei itse ajelu? Mikä oikeus teikäläisillä on jatkuvasti häiritä muita ja minkä ilon siitä saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä repale tajua, että juuri se melu häiritsee, ei itse ajelu? Mikä oikeus teikäläisillä on jatkuvasti häiritä muita ja minkä ilon siitä saa?

        Eikö ne moottoripyörien äänet häiritse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu eksää pälli tajua et me ei ajeta kenenkään pihas vaa kylän raitilla.
        Nyt kyllä rupesi vituttaa sen verran
        Et harmi jos apikkaan tulee vähä ääntä lisää

        Kylän raitin varrella elää monta ihmistä. Emme pidä metelöinnistänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä repale tajua, että juuri se melu häiritsee, ei itse ajelu? Mikä oikeus teikäläisillä on jatkuvasti häiritä muita ja minkä ilon siitä saa?

        Liikenteestä lähtee aina melua.
        Kannattaisko se ikkuna laittaa kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikenteestä lähtee aina melua.
        Kannattaisko se ikkuna laittaa kiinni?

        Etkö vieläkään ymmärrä, että on se sitten mikä tahansa ajoneuvo, niin vakiokuntoisena se melu on siedettävää. Mutta kun aina jotkut idiootit virittää niitä romujaan kaikin tavoin, että saadaan mahdollisimman kova meteli aikaan ja kulkemaan kovaa. Ei mua sureta yhtään, vaikka kävisi niille itselle pahasti, mutta kun aina kärsii muutkin tavalla toisella.


    • Anonyymi

      Kyllä mopopojat saa rällätä jos ne haluaa

      • Anonyymi

        Jahas. No odottelepa, kun olet siinä iässä, että yrität saada vauvaa nukkumaan. Kohtalolla on taito kostaa älypäät mielipiteet.


    • Anonyymi

      kakkat tuli housuu ku joku ajoi ilman kilpeä ohitse ja paukku yhtäpaljon kun minun maha sen jälkee

    • Anonyymi

      Opetelkaa Karvialaiset käyttämään vilkkua ja ryhmittäytymään.
      Olis hirveen kiva kun osaisi erottaa myös vasemman ja oikean toisistaan, kun Suomessa ajetaan autolla oikeaa ajokaistaa.

      Virkavalta voisi myös kiinnittää huomiota pyöräilijöihin. Heillä näyttää sähköpyörineen olevan liikennesäännöt hakusessa.

    • Anonyymi

      Mua ei haittaa ollenkaan vaikka kaupungin lomalaiset prääsää mönkijöillä ja mopoilla tuota metsätietä.
      Tietää ainakin, että kylässä on elämää.

      • Anonyymi

        Kyllä mua haittaa. Prääsääjissä on kyllä ihan kotoperäistä väkeäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mua haittaa. Prääsääjissä on kyllä ihan kotoperäistä väkeäkin.

        Päivällä sais kans ajella täysillä ja keulia mutta ei taida olla munaa. Olis öyllä vähä rauhallisenpaa


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe