Kun puhutaan ammattikoneista.
Luotan ammattimaiseen ETEC- moottoriin
13
393
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kommentoi ! ! Älä kommentoi narsu mt hörhölle mitään. .
- Anonyymi
Paljonko pitää maksaa, että talutat ihtesi niskaperse otteella manaajalle ja lopetat tuon kommentointisi. Etkö tajua, että pitää elää niinkuin opettaa.
- Anonyymi
Ammattimies on vähän myöhässä. Parhaat etecit löytyvät poijun painoina ja uusia ei enää tule.
- Anonyymi
Parhaat ETECit ovat ajossa. Ei muuta kuin kovaa ajoa, aina toimii, ja vieläpä luonto ystävällisemmin kuin nelarikoneet
- Anonyymi
Taas uusi aloitus tästä turhasta aiheesta.
- Anonyymi
Vain ammattipanijat ajavat 2T Fred Mercurylla
- Anonyymi
Täällä kirjoittelee enimmäkseen harrastelijat. Itselläni myös ETEC, ja täytyy sanoa että on hyvä laite. Naapurilla on 4T kone ja se on sen kanssa sellaista tuusaamista sen touhu.
En tiedä mitä se siellä järvellä tekee, mutta kalaa se ei ole sieltä saanut. Minulla tulee hänestä mieleen Kummelin Catch a Fish-sketsi.
Mutta kukin toki taplaa tyylillään. Itse menen Etec-koneella tyylikkästi järvellä niin että rantakivikossa laineet ryskää.
Kalaa tulee aina. Ja mitä naisiin tulee, niin hyvissä väleissä olen naapuruston rouvien kanssa kun vien niille silloin tällöin järvilohia.- Anonyymi
Lpamatoja niissä järvikaloissa!
- Anonyymi
Sitten heräsit ja huomasit tulleesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lpamatoja niissä järvikaloissa!
Höpöhöpö. Korkeintaan ETEC-moes on myynyt sinulle vanhentuneen järvärin.
- Anonyymi
Kyllä kyllä. Etec on kiistatta paras.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosikin tietää tämän...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810